Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA gebruik

MDMA gebruik

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga meestal niet verder dan ca 450 totaal om de hele nacht door te gaan. 13 uur super lekker bezig. En ik blijf nog erg lang geil. Ik plan max 4x per jaar een weekend. Ik zou het niet willen missen. Ondanks de stevige kater
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Love2021 zei:
Ik zal je zeggen ik ken niemand die 120mg over een hele avond gebruikt en al die personen hebben een goeie baan zijn niet achterlijk niks en gebruiken het al vanaf de jaren 90.

Ik denk persoonlijk dat zuivere MDMA niet zo heel schadelijk is ten opzichte van bv roken. Dat is veel slechter en dat doen mensen dagelijks en ik niet.

Wat zou ik dan voor schade moeten verwachten als ik na 22 jaar gebruik nog nergens last van heb? Ik denk dat je een beetje overdrijft..
Klik om te vergroten...
Als er uit studies en experimenten uit is gebleken dat je er mentaal aan onder kan gaan dan is het niet 'overdrijven' . Dan is het een feit.

Er zijn zat mensen die er niks van merken na jarenlang misbruik , dat klopt. Maar er zijn er ook een hoop die er nu of niet meer zijn..Of een IQ hebben van 45 (bijvoorbeeld)

Ze proberen je niet aan te vallen en ik ook niet , maar er is altijd een GROOT risico bij OVERMATIG gebruik. En dat proberen we je duidelijk te maken.

Ik snap ook niet en wel waarom je denkt dat roken slechter is dan pure MDMA , ja je kan er kanker , COPD , astma , longesteem van krijgen. Maar MDMA blijft en zal altijd puur vergif blijven...het blijven inmiddels gewoon chemicalien wat je in je lijf stopt.

Een sigaret bestaat merendeels uit teer , tabak (tabaksPLANT) en een stuk papier.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die stevige kater snap ik wel
L
Love2021Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
De klassieke fout van mdma misbruik. Blijven bijnemen om die high terug te krijgen. Misschien zijn van die timed-lockboxen iets voor jou? Dat je er 120 mg uithaalt en vervolgens die box voor 3 maanden op slot zet. Omdat je niet de discipline hebt om het spul verantwoord te gebruiken. Eerlijk gezegd zou ik je aanraden helemaal nooit meer mdma te gebruiken, maar als je het toch wilt gebruiken dan beter op zo'n manier.

Wat als de schade bij jou zich later manifesteert? Je kunt hier zo'n gruwelijke spijt van krijgen... Ga je stappen zetten om wat aan je misbruik te doen? Beter zo snel mogelijk beginnen om proberen de schade nog te beperken.

O ja, de meeste XTC in Nederland bevat ook pure MDMA. En alleen daarop ervaren ook heel veel mensen negatieve bijwerkingen. Dus het is echt niet zo dat pure MDMA onschuldig is of zo. Jij hebt gewoon "geluk". Tussen haakjes, want eigenlijk heb je juist pech. Een ander zal door de bijwerkingen genoodzaakt zijn om het spul verantwoord te gebruiken (een soort alarmsysteem), jij kunt ongehinderd zeer onverantwoord blijven gebruiken voor decennia lang.
Klik om te vergroten...
Ik zal je zeggen ik ken niemand die 120mg over een hele avond gebruikt en al die personen hebben een goeie baan zijn niet achterlijk niks en gebruiken het al vanaf de jaren 90.

Ik denk persoonlijk dat zuivere MDMA niet zo heel schadelijk is ten opzichte van bv roken. Dat is veel slechter en dat doen mensen dagelijks en ik niet.

Wat zou ik dan voor schade moeten verwachten als ik na 22 jaar gebruik nog nergens last van heb? Ik denk dat je een beetje overdrijft..
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar ben ik het mee eens. Er zit een risico aan gebruiken. Dus ga het niet misbruiken. Dat kan gevaar voor de gezondheid opleveren.
M
MittadabossLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik lees dit net en vriend dit is echt niet goed voor je en ook totaal niet nodig en heb je wel goede m? Want dit zijn hoeveelheden die niet veilig zijn ( ja tenzij je poeder vorm hebt die gemengd is )
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mittadaboss zei:
Ik lees dit net en vriend dit is echt niet goed voor je en ook totaal niet nodig en heb je wel goede m? Want dit zijn hoeveelheden die niet veilig zijn ( ja tenzij je poeder vorm hebt die gemengd is )
Klik om te vergroten...

Je bumpt oude topics. Check datum beginpost.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."