#1
Je kunt geen berichten van anderen verwijderen. Dat kunnen alleen moderators, en doen we alleen in uitzonderlijke gevallen.ik weet niet hoe ik berichten van andere mensen verwijder op dit topic. Maar dit topic gaat over BIJNEMEN en gaat niet over hoeveel pillen ik voorheen nam! Mijn vraag is alleen wat ik voel als ik bijnem etc!
Jij stelt een vraag, maar leden zien hier risicovol gedrag en proberen je daarmee te helpen, zodat je jezelf niet verder beschadigt. Dat is de kracht van dit forum.
Dat je niet de antwoorden krijgt die je wil betekent niet dat je geen antwoorden krijgt. @CuriousExplorer geeft hier bijvoorbeeld een heel duidelijk antwoord:
Wat het beste is?
50kg als uiterste maximum nemen
(50kg*1,5mg mdma als richtlijn)
Dus 75mg per 3maanden.
Wat je dan voelt?
Bijlange na niet wat je nu ooit gevoeld hebt, of voelt. Maar je lichaam zal je dankbaar zijn.
Je hersenen ook
En jij jezelf ook ooit op een dag.
Dus.Ik antwoord net daarop!!
Je neemt een 100mg pil.
Deel die in 4 stukken en neem max 3 stukken op 3maanden.
Klaar.
Je vraag ging daar niet over, een groot deel van het topic welWas ook niet naar jou bedoeld. Andere mensen in dit topic starten een discussie over hoeveel ik nam en daar kan ik niet tegen, want dit hele topic gaat daar niet over.


