Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dopemonster zei: Deed ik ook geweun heur. Maar ik ging dan wel mega hard hallicuneren en ik lag een week lang dood in bed.... Nie gezond om te doen nee... Maar ik ken mensen die tot wel 10 xtc pillen slikken, vinden die brainzaps helemaal de shit enzo.... En dat spacy gevoel. Slikken elke week xtc. Echt nie goed.. Klik om te vergroten... Ik heb idd ook echt ZIEK ik me bed gelegen erna. Daarna heb ik ook even 3 maanden niks meer genomen. Haat het als mensen het niet geloven maar is toch zo…ik was kotsmisselijk erna duizelig en lag de hele dag te slapen… moest gewoon huilen hoe ziek ik was ongelovelijk.. daarom heb ik dit topic gestart om te vragen over bijnemen omdat ik niet meer 2/3 pillen in een keer wil nemen.."
"PsyTekz zei: 2 a 3 pillen in 1 keer? Daar zijn al mensen aan gestorven... jij moet een torenhoge tolerantie hebben of je pillen zijn geen 280mg maar 100mg. Klik om te vergroten... Geen idee heb ze nog nooit laten testen. Waren blue punishers. Ik nam 2 heiniken (250 mg) en dan 1 blue punisher (280mg) ik heb het ook opgebouwd he tot 3. Mijn eerste keer nam ik gelijk 1,5 en ben toen gaan opbouwen na 3 omdat ik niks meer voelde. Daarom heb ik even 3 maanden niks gehad omdat ik erna wel ziek van was geworden. Heb toch een wijze les ervan geleerd. Daarom dat ik dit topic start over bijnemen"
"CuriousExplorer zei: Dit dus. 3x280mg maakt 840mg in 1 inname. Ik geloof er geen hol van. Klik om te vergroten... Jammer dat u het niet gelooft. Maarja ieder zijn keuze heb er ook een les uitgeleert. En daarom dat ik dit topic start omdat ik niet meer 3 in een keer ga nemen"
"CuriousExplorer zei: Ook met ondergewicht? Want dat zegt OP ook ergens, dus ik vermoed dat deze in de categorie 40-50kg gaat zitten. Dan komt 840mg in 1x innemen niet goed volgens mij. Klik om te vergroten... Ben idd 40-50 kilo. Maar heb het opgebouwd tot 3. Mijn eerste keer xtc was 1,5 en heb het toen opgebouwd. Maar ik vind het nu eng om 3 in een keer te doen omdat ik lang niet meer heb gehad. Dus hier gaat dat hele topic niet over. Ik vroeg alleen of bijnemen het beste dan was en wat ik dan voel"
"CuriousExplorer zei: Hallo. Ik sta altijd open voor een discussie, maar wel redelijk blijven. We spreken dan nog steeds over een man van 70/80kg tov een vrouw van 40/50kg. Dat is wel nog eens een verschil van 20kg he. Ongeacht of dit waar is of niet, het is oer en oer dom. Meestal ben ik gewoon zo cru, kritisch of gewoon onbeschoft niet maar wat een topic alweer. Klik om te vergroten... Dit topic gaat niet over mijn 3 pillen die ik nam. Het gaat over dat ik geen 3 pillen meer AANDURF en dat ik graag wil bijnemen"
"Mevrouw Pløp zei: Je zou na elke keer minimaal drie maanden pauze moeten nemen.. Hoe oud ben je? Klik om te vergroten... Toen ik ging opbouwen deed ik het 1x in de 2 weken. Dit was ook een heeeeele domme fout maar na dat ik heel erg ziek ben geweest heb ik hiervan geleerd. Ik neem nu ook telkens 3 maanden pauze. Ik vind het raar dat dit hele topic gaat over dat ik 3 pillen heb genomen maar het enigste wat ik vraag of bijnemen het beste is en wat ik dan voel."
"ik weet niet hoe ik berichten van andere mensen verwijder op dit topic. Maar dit topic gaat over BIJNEMEN en gaat niet over hoeveel pillen ik voorheen nam! Mijn vraag is alleen wat ik voel als ik bijnem etc!"
"CuriousExplorer zei: Wat het beste is? 50kg als uiterste maximum nemen (50kg*1,5mg mdma als richtlijn) Dus 75mg per 3maanden. Wat je dan voelt? Bijlange na niet wat je nu ooit gevoeld hebt, of voelt. Maar je lichaam zal je dankbaar zijn. Je hersenen ook En jij jezelf ook ooit op een dag. Klik om te vergroten... Ben het ook aan het afbouwen"
"Hallo, ik nam vaak 2 pillen in een keer, maar ik voelde het op een gegeven moment niet meer. Toen ben ik overgestapt na 3 pillen in een keer. En toen begon ik scheel te kijken en te klappertanden (wat logisch is) maar daarna waren me lippen 3x zo dunner geworden dan normaal en me mondhoeken stonden helemaal omlaag? Is dat normaal dat me mondhoeken omlaag stonden? Wat zal dit kunnnen geweest zijn? Of komt het gewoon omdat 3 pillen best veel zijn? Had ik een overdosis? Trouwens mijn gewicht is 45 kilo en de pillen die ik nam zat 280mg mdma in"
"CuriousExplorer zei: Ik antwoord net daarop!! Je neemt een 100mg pil. Deel die in 4 stukken en neem max 3 stukken op 3maanden. Klaar. Klik om te vergroten... Was ook niet naar jou bedoeld. Andere mensen in dit topic starten een discussie over hoeveel ik nam en daar kan ik niet tegen, want dit hele topic gaat daar niet over."