Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc werkt niet

Xtc werkt niet

62 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sandau zei:
Hallo. Ik heb een vraag ik ben 17 jaar oud en gebruik nu paar maand 3mmc en afentoe xtc

Nu werkt xtc niet meer het doet eigenlijk bijna niks. Kan dit komrn omdat ik ook afetoe 3mmx gebruik?

De pillen zijn goed en getest voor mijn 3mmc gebruik ging ik er wel goed op dus eigenlijk is mijn vraag al beantwoord haha,

Hoe zorg ik ervoor dat het xtc effect weer helemaal terug komt. Paar maand met alles stoppen?
Klik om te vergroten...
Een beetje Google en/of zoeken binnen dit mooie forum... en je weet het. Rust en nog eens rust. Denk aan je hersenen!
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#2
"Hoe" door eerst op te zoeken wat xtc is, de werking.. dosering.. risico's.. waar je bij moet opletten, voordat je het gebruikt.
letmegooglethat.com

Xtc Risicos Effecten Gevaren

For those who think it's easier to annoy you than to Google 'Xtc risicos effecten gevaren' themselves.
letmegooglethat.com letmegooglethat.com
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sandau zei:
Hallo. Ik heb een vraag ik ben 17 jaar oud en gebruik nu paar maand 3mmc en afentoe xtc

Nu werkt xtc niet meer het doet eigenlijk bijna niks. Kan dit komrn omdat ik ook afetoe 3mmx gebruik?

De pillen zijn goed en getest voor mijn 3mmc gebruik ging ik er wel goed op dus eigenlijk is mijn vraag al beantwoord haha,

Hoe zorg ik ervoor dat het xtc effect weer helemaal terug komt. Paar maand met alles stoppen?
Klik om te vergroten...
Misschien een zinloze opmerking van me maar wel heel goed bedoeld, geloof me.
Gezien je leeftijd zou ik nog een paar jaar wachten met drugs als xtc en 3-mmc.
Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling. Deze drugs hebben daar grote invloed op voor de rest van je leven. Zeker bij veelvuldig gebruik.
Ik had je vader kunnen zijn (ben al wat ouder) en je weet dat ouders altijd het beste voor hebben met hun kinderen.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Misschien een zinloze opmerking van me maar wel heel goed bedoeld, geloof me.
Gezien je leeftijd zou ik nog een paar jaar wachten met drugs als xtc en 3-mmc.
Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling. Deze drugs hebben daar grote invloed op voor de rest van je leven. Zeker bij veelvuldig gebruik.
Ik had je vader kunnen zijn (ben al wat ouder) en je weet dat ouders altijd het beste voor hebben met hun kinderen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe vaak gebruik je xtc en 3-mmc? Wat voor doseringen? In combinatie met elkaar? Hoeveel tijd laat je er tussen zitten?
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Misschien een zinloze opmerking van me maar wel heel goed bedoeld, geloof me.
Gezien je leeftijd zou ik nog een paar jaar wachten met drugs als xtc en 3-mmc.
Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling. Deze drugs hebben daar grote invloed op voor de rest van je leven. Zeker bij veelvuldig gebruik.
Ik had je vader kunnen zijn (ben al wat ouder) en je weet dat ouders altijd het beste voor hebben met hun kinderen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen
FredKroket zei:
Hoe vaak gebruik je xtc en 3-mmc? Wat voor doseringen? In combinatie met elkaar? Hoeveel tijd laat je er tussen zitten?
Klik om te vergroten...
Xtc echt 1x in de 2/3 maand. Dan een pil van 240mg en dan misschien 2 3 op een avond. De 3mmc is heel wat meer, elke week sowieso een paar gram in mijn eentje.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sandau zei:
Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen

Xtc echt 1x in de 2/3 maand. Dan een pil van 240mg en dan misschien 2 3 op een avond. De 3mmc is heel wat meer, elke week sowieso een paar gram in mijn eentje.
Klik om te vergroten...
Bij XTC zou ik niet meer nemen dan max 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus als je 100 kg weegt max 200mg. 2 a 3 pillen van 240mg is veel te veel en zo verneuk je je receptoren. Een paar gram 3-mmc per week zorgt inderdaad voor kruistolerantie met MDMA. Ik zou eens een lange pauze inplannen van alle harddrugs. Minimaal 1 jaar en dan verantwoordelijk er mee omgaan want je frituurt je brein op deze manier.

Als je die pauze niet volhoudt zou je kunnen spreken van een verslaving, als dat nog niet het geval is.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Bij XTC zou ik niet meer nemen dan max 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus als je 100 kg weegt max 200mg. 2 a 3 pillen van 240mg is veel te veel en zo verneuk je je receptoren. Een paar gram 3-mmc per week zorgt inderdaad voor kruistolerantie met MDMA. Ik zou eens een lange pauze inplannen van alle harddrugs. Minimaal 1 jaar en dan verantwoordelijk er mee omgaan want je frituurt je brein op deze manier.

Als je die pauze niet volhoudt zou je kunnen spreken van een verslaving, als dat nog niet het geval is.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Ja een verslaving is denk ik ook al aan de hand. Is een pauze van een paar maand al niet genoeg?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sandau zei:
Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen
Klik om te vergroten...
Ach jongen toch, luister goed.
Ik heb zelf een zoon van jouw leeftijd.
Elke ouder heeft het beste voor met zijn kind.
Vertel het je ouders meteen, zonder filter in alle dramatiek en zeg hoe het is.
Dat je hulp nodig hebt.
Open en eerlijk zijn is altijd het beste.
Misschien begrijpen ze het niet meteen, maar dat komt vanzelf.
Ze zullen er voor je zijn!
Geloof me, doe dit, je redt het zelf niet alleen!!!!!!!

En die hoeveelheden aan xtc zijn ook bizar veel, je lijkt het normaal te vinden. Maar je bent jezelf aan het vernietigen zo.

Please stap vandaag naar je ouders ❤️
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeehond zei:
Ach jongen toch, luister goed.
Ik heb zelf een zoon van jouw leeftijd.
Elke ouder heeft het beste voor met zijn kind.
Vertel het je ouders meteen, zonder filter in alle dramatiek en zeg hoe het is.
Dat je hulp nodig hebt.
Open en eerlijk zijn is altijd het beste.
Misschien begrijpen ze het niet meteen, maar dat komt vanzelf.
Ze zullen er voor je zijn!
Geloof me, doe dit, je redt het zelf niet alleen!!!!!!!

En die hoeveelheden aan xtc zijn ook bizar veel, je lijkt het normaal te vinden. Maar je bent jezelf aan het vernietigen zo.

Please stap vandaag naar je ouders ❤️
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Ik zal mijn best doen. Ik maak mijn lichaam ook kapot dat merk ik hier en daar al. Bedankt voor je advies❤👍
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sandau zei:
Dankjewel! Ik zal mijn best doen. Ik maak mijn lichaam ook kapot dat merk ik hier en daar al. Bedankt voor je advies❤👍
Klik om te vergroten...
Ga echt naar je ouders, nogmaals.
Stel dit niet uit.
Fijn dat je hier ook een hulp kreet doet.
Laat het ons weten, mag ook via pb.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sandau zei:
Dankjewel! Ja een verslaving is denk ik ook al aan de hand. Is een pauze van een paar maand al niet genoeg?
Klik om te vergroten...
Nee, je hebt een hele lange pauze nodig. Een jaar lijkt me een goed uitgangspunt.
Ga sporten, naar buiten, een hobby, ga dingen doen met vrienden.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sandau zei:
Dankjewel! Ja een verslaving is denk ik ook al aan de hand. Is een pauze van een paar maand al niet genoeg?
Klik om te vergroten...
Aan al je reacties merk ik dat je kennis over de drugs die je gebruikt echt minimaal is. Dat is zo gevaarlijk, lees je goed in!

Ga maar een jaar lezen eerst, dan hoef je daarna niks meer wellicht.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
Ach jongen toch, luister goed.
Ik heb zelf een zoon van jouw leeftijd.
Elke ouder heeft het beste voor met zijn kind.
Vertel het je ouders meteen, zonder filter in alle dramatiek en zeg hoe het is.
Dat je hulp nodig hebt.
Open en eerlijk zijn is altijd het beste.
Misschien begrijpen ze het niet meteen, maar dat komt vanzelf.
Ze zullen er voor je zijn!
Geloof me, doe dit, je redt het zelf niet alleen!!!!!!!

En die hoeveelheden aan xtc zijn ook bizar veel, je lijkt het normaal te vinden. Maar je bent jezelf aan het vernietigen zo.

Please stap vandaag naar je ouders ❤️
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Ik zal mijn best doen. Ik maak mijn lichaam ook kapot dat merk ik hier en daar al. Bedankt voor je advies❤👍
Zeehond zei:
Ga echt naar je ouders, nogmaals.
Stel dit niet uit.
Fijn dat je hier ook een hulp kreet doet.
Laat
Klik om te vergroten...

Zeehond zei:
Nee, je hebt een hele lange pauze nodig. Een jaar lijkt me een goed uitgangspunt.
Ga sporten, naar buiten, een hobby, ga dingen doen met vrienden.
Klik om te vergroten...
Ja het enigste wat mijn vrienden dus doen is drugs. Ik weet ook zeer weinig van drugs. Ik heb met mijn vrienden afgesproken een week geleden om gezamelijk een paar maand testoppen. Zelf mer ik nu al dat ik plannen maak voor hoeveel ik wil gaan halen dit weekend etc. Maar ik zou mijn ouders zo snel mogelijk aanspreken. Ik heb er alleen tijd voor nodig aangezien ik het erg moeilijk vind
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sandau zei:
Maar ik zou mijn ouders zo snel mogelijk aanspreken. Ik heb er alleen tijd voor nodig aangezien ik het erg moeilijk vind
Klik om te vergroten...
Meteen doen, niet voorbereiden. Dan maar een onsamenhangend verhaal. Het gaat om de essentie, pas dan kun je samen met hen hulp inschakelen.
Het zijn je ouders, die zijn er altijd voor je, onvoorwaardelijke liefde ❤️
In elke situatie, juist ook de moeilijke!!!
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Meteen doen, niet voorbereiden. Dan maar een onsamenhangend verhaal. Het gaat om de essentie, pas dan kun je samen met hen hulp inschakelen.
Het zijn je ouders, die zijn er altijd voor je, onvoorwaardelijke liefde ❤️
In elke situatie, juist ook de moeilijke!!!
Klik om te vergroten...
Zou het doen dankjewel. Ik zou je nog wel eens een pb sturen om tezeggen hoe her gaat als je daar open voor staat natuurlijk
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Applausje voor alle reacties in dit topic jongens en meisjes! Hulde!
Klik om te vergroten...
Indd!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sandau zei:
Ja het enigste wat mijn vrienden dus doen is drugs. Ik weet ook zeer weinig van drugs.
Klik om te vergroten...
Ok, dit wordt ook een moeilijke voor je.
Maar dit zijn niet de vrienden die je nodig hebt.
Tenzij ze ook allemaal tegelijk naar hun ouders stappen.
Je omgeving is niet de juiste voor jouw situatie, dat moet je eerst onderkennen, voordat je dit kan veranderen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sandau zei:
Zou het doen dankjewel. Ik zou je nog wel eens een pb sturen om tezeggen hoe her gaat als je daar open voor staat natuurlijk
Klik om te vergroten...
Doe dat! En nogmaals: niet wachten met vertellen, wordt voor jezelf alleen maar moeilijker.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sandau zei:
Ik heb er alleen tijd voor nodig aangezien ik het erg moeilijk vind
Klik om te vergroten...
Is ook doodeng joh, en ze zullen niet staan te springen om wat je te vertellen hebt. Maar als je nu ingrijpt en jezelf terugfluit (en een jaar stopt), kun je waarschijnlijk de jaren erna nog volop verstandig genieten van drugs! Je ouders zijn er om te helpen!

En aan @Zeehond heb je een goede online surrogaat papa... (zijn er nog plekken zeehond? meld me ook graag aan hoor). We kunnen je hier ook helpen. Gebruik dat jaar ook door je lekker in te lezen hier! https://drugsforum.nl/forums/mdma-xtc.3/ hier kun je al van aaaaalles vinden over XTC. Persoonlijk vind ik me inlezen net zo leuk als drugs doen, heerlijke voorpret, en ik ga minder snel dood! Win-win.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."