Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc werkt niet

Xtc werkt niet

62 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Misschien een zinloze opmerking van me maar wel heel goed bedoeld, geloof me.
Gezien je leeftijd zou ik nog een paar jaar wachten met drugs als xtc en 3-mmc.
Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling. Deze drugs hebben daar grote invloed op voor de rest van je leven. Zeker bij veelvuldig gebruik.
Ik had je vader kunnen zijn (ben al wat ouder) en je weet dat ouders altijd het beste voor hebben met hun kinderen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen
FredKroket zei:
Hoe vaak gebruik je xtc en 3-mmc? Wat voor doseringen? In combinatie met elkaar? Hoeveel tijd laat je er tussen zitten?
Klik om te vergroten...
Xtc echt 1x in de 2/3 maand. Dan een pil van 240mg en dan misschien 2 3 op een avond. De 3mmc is heel wat meer, elke week sowieso een paar gram in mijn eentje.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sandau zei:
Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen

Xtc echt 1x in de 2/3 maand. Dan een pil van 240mg en dan misschien 2 3 op een avond. De 3mmc is heel wat meer, elke week sowieso een paar gram in mijn eentje.
Klik om te vergroten...
Bij XTC zou ik niet meer nemen dan max 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus als je 100 kg weegt max 200mg. 2 a 3 pillen van 240mg is veel te veel en zo verneuk je je receptoren. Een paar gram 3-mmc per week zorgt inderdaad voor kruistolerantie met MDMA. Ik zou eens een lange pauze inplannen van alle harddrugs. Minimaal 1 jaar en dan verantwoordelijk er mee omgaan want je frituurt je brein op deze manier.

Als je die pauze niet volhoudt zou je kunnen spreken van een verslaving, als dat nog niet het geval is.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Bij XTC zou ik niet meer nemen dan max 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus als je 100 kg weegt max 200mg. 2 a 3 pillen van 240mg is veel te veel en zo verneuk je je receptoren. Een paar gram 3-mmc per week zorgt inderdaad voor kruistolerantie met MDMA. Ik zou eens een lange pauze inplannen van alle harddrugs. Minimaal 1 jaar en dan verantwoordelijk er mee omgaan want je frituurt je brein op deze manier.

Als je die pauze niet volhoudt zou je kunnen spreken van een verslaving, als dat nog niet het geval is.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Ja een verslaving is denk ik ook al aan de hand. Is een pauze van een paar maand al niet genoeg?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."