#1
Grappig dat je je eigen advies als wijs bestempeld. Gezien de ervaringen en posts in dit topic kun je er wel van uit gaan dat de OP dit allemaal al weet.Een wijs advies van een oude man:
- Ga wennen aan een slaapritme, zorg dat je 4 uur voordat je naar bed gaat (max 23.00, ik weet dat dit moeilijk is!) geen ritalin neemt.
- Zorg dat je in shape bent, een fit lichaam heeft veel minder klachten.
- Zorg dat je je vitamines binnenkrijgt.
- etc.
Ritalin is een amfetamine en gebruikt je reserves op als je te moe of niet fit bent. Voordeel is dat als je moe bent, je je niet moe voelt. Nadeel is dat je dan wel hartkloppingen etc. krijgt. Probeer het eens een tijdje.