#1
jep zekker lekker spul neem het af en toe nog en met oud&nieuw ga ik zekker weer nemen 


TrippyShit zei:Het is gewoon mdma dus.. dan snap ik niet waarom iedereen original 69 zoekt. Mdma is makkelijker te vinden lijkt me..
Dreamer60 zei:Ik heb hier een flesje Original 69 van een vriend gekregen maar ik ken helaas de dosering niet ? Kan iemand mij helpen ?
Thx
whizkid zei:hallo allemaal.
die flesje op de foto zijn dus de neppers.....als je daar al helemaal uit je dak van gaat dan heb je de echte nog niet gehad.
ook de inhoud is de helft van de original 69.
Worstenjongen zei:Ikzelf heb
original 69 klein normaal formaat flesje gehad met witte en rooie dop
En bij iemand anders heb ik ook nog een langere smallere gezien...
Maar deze zijn echt bekend onder de oudere pplzz
joey-f zei:whizkid zei:hallo allemaal.
die flesje op de foto zijn dus de neppers.....als je daar al helemaal uit je dak van gaat dan heb je de echte nog niet gehad.
ook de inhoud is de helft van de original 69.
jaa ik heb ook hele andere flesjes heb er wel foto van van deze space je echt lekker![]()
Worstenjongen zei:Volgens iemand die ik ken, die de "oudere" flesjes heftig hebben Misbruikt
Die hadden de nieuwe versie geprobeerd en zeiden dat die tegenviel
Worstenjongen zei:Jup alleen ben ik bang dat in de nieuwe uitvoering minder zit
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."