Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax

Xanax

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb een aantal alprazolam(Xanax) strips verkregen en deze wil ik graag eens goed gebruiken. Ik weet dat het in Amerika heel populair als recreatief middel icm andere weed of alcohol? Iemand hier ervaring mee en was dit relaxt of ging je uit je plaat?
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke hoeveelheid is goed om je lekker te voelen? Die van mij zijn 0,5 mg
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet niet echt wat een verantwoorde dosering is maar ik nam altijd 2mg en dat voel je echt wel.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonder tolerantie heb je aan 0,5 eerst meer dan genoeg.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Zonder tolerantie heb je aan 0,5 eerst meer dan genoeg.
Klik om te vergroten...
Gisteren nam ik 3x een 0,5, om 12 uur 3 uur en 6 uur. Merkte er weinig van, ik was wel rustig in gedachten maar als ik met iemand praatte gewoon vol energie. Ik ken het gevoel ook niet echt want heb nog nooit een benzo of iets gehad. Wel veel andere drugs
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Het lastigste is dingen kwijt zijn en niet weten waar je ze gelaten hebt.
Klik om te vergroten...
Daar heb ik zonder Xanax al vaak genoeg last van -,-
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Weet niet echt wat een verantwoorde dosering is maar ik nam altijd 2mg en dat voel je echt wel.
Klik om te vergroten...
Dan lig ik in coma
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
sosaa zei:
Gisteren nam ik 3x een 0,5, om 12 uur 3 uur en 6 uur. Merkte er weinig van, ik was wel rustig in gedachten maar als ik met iemand praatte gewoon vol energie. Ik ken het gevoel ook niet echt want heb nog nooit een benzo of iets gehad. Wel veel andere drugs
Klik om te vergroten...
Wel vreemd dat je van 3 maal 0,5 mg niks hebt gevoeld. Het is ook geen gevoel waar je helemaal van uit je dak gaat, maar je had je zeker wel zeer relaxed, loom, lui en/of moe moeten voelen.

Weet je zeker dat het echte Xanax/alprazolam (van de apotheek) is?

En anders kun je er eens 1,0 mg nemen, twee drankjes erbij drinken en een flinke joint erbij roken!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Weet niet echt wat een verantwoorde dosering is maar ik nam altijd 2mg en dat voel je echt wel.
Klik om te vergroten...
Dit is wel erg veel voor een eerste keer zonder tolerantie. Zelfs ik, met tolerantie en alprazolam herhaalrecept, neem bijna nooit 2 mg!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
sosaa zei:
Gisteren nam ik 3x een 0,5, om 12 uur 3 uur en 6 uur. Merkte er weinig van, ik was wel rustig in gedachten maar als ik met iemand praatte gewoon vol energie. Ik ken het gevoel ook niet echt want heb nog nooit een benzo of iets gehad. Wel veel andere drugs
Klik om te vergroten...
Alprazolam staat overigens wel bekend als een van de minder (lichamelijk) sederende benzo's. Dus je wordt er voornamelijk rustig van in je hoofd.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
sosaa zei:
Gisteren nam ik 3x een 0,5, om 12 uur 3 uur en 6 uur. Merkte er weinig van, ik was wel rustig in gedachten maar als ik met iemand praatte gewoon vol energie. Ik ken het gevoel ook niet echt want heb nog nooit een benzo of iets gehad. Wel veel andere drugs
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je je teveel voorstelt bij het effect van een benzo. Als je normaal al een rustig persoon bent doet het niets interessants.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
John Trap zei:
Dit is wel erg veel voor een eerste keer zonder tolerantie. Zelfs ik, met tolerantie en alprazolam herhaalrecept, neem bijna nooit 2 mg!
Klik om te vergroten...
Ja daarom dat ik zei dat het misschien geen verantwoorde dosis was. Eindigde dan ook vaak in een blackout.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Ja daarom dat ik zei dat het misschien geen verantwoorde dosis was. Eindigde dan ook vaak in een blackout.
Klik om te vergroten...
Ja, dood zul je er zeker niet aan gaan. Maar inderdaad, blackouts of struikelen zijn wel de risico's bij dergelijke doseringen zonder tolerantie.

En je moet niet van je balkon af struikelen natuurlijk..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
John Trap zei:
Ja, dood zul je er zeker niet aan gaan. Maar inderdaad, blackouts of struikelen zijn wel de risico's bij dergelijke doseringen zonder tolerantie.

En je moet niet van je balkon af struikelen natuurlijk..
Klik om te vergroten...
Het lastigste is dingen kwijt zijn en niet weten waar je ze gelaten hebt.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#15
John Trap zei:
Wel vreemd dat je van 3 maal 0,5 mg niks hebt gevoeld. Het is ook geen gevoel waar je helemaal van uit je dak gaat, maar je had je zeker wel zeer relaxed, loom, lui en/of moe moeten voelen.

Weet je zeker dat het echte Xanax/alprazolam (van de apotheek) is?

En anders kun je er eens 1,0 mg nemen, twee drankjes erbij drinken en een flinke joint erbij roken!
Klik om te vergroten...
Zeker weten, van iemand die het op recept heeft gekregen en het nu niet meer nodig acht. Ik was zeker relaxed en ook een jointje gerookt. Las ergens dat alcohol en xanax heel fijn is maar ook heel gevaarlijk?! Of valt dat mee als je het houdt bij 1 mg xanax en paar biertjes?
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#16
KlaasVaak zei:
Ik denk dat je je teveel voorstelt bij het effect van een benzo. Als je normaal al een rustig persoon bent doet het niets interessants.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb nergens echt last van en ben een rustig persoon over het algemeen. Ik heb echter momenten dat ik wel last heb negatieve gedachtes en onrustig in me hoofd. De reden om het te proberen was meer omdat heel veel artiesten uit Amerika er over rappen/zingen. Ik was en ben gewoon benieuwd
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
sosaa zei:
Zeker weten, van iemand die het op recept heeft gekregen en het nu niet meer nodig acht. Ik was zeker relaxed en ook een jointje gerookt. Las ergens dat alcohol en xanax heel fijn is maar ook heel gevaarlijk?! Of valt dat mee als je het houdt bij 1 mg xanax en paar biertjes?
Klik om te vergroten...
Zou er niet teveel alcohol bijgooien. Google maar eens op bartard stories. Vaak xanax met alcohol.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
sosaa zei:
Zeker weten, van iemand die het op recept heeft gekregen en het nu niet meer nodig acht. Ik was zeker relaxed en ook een jointje gerookt. Las ergens dat alcohol en xanax heel fijn is maar ook heel gevaarlijk?! Of valt dat mee als je het houdt bij 1 mg xanax en paar biertjes?
Klik om te vergroten...
Dat valt opzich wel mee, mits je het binnen de perken houdt. Ik mix zelf vaak redelijk wat alcohol met alprazolam, maar ik zou niet een halve fles whisky wegdrinken en daarna nog 2 mg erbij gooien.

Maar 6 bier en 1 mg moet kunnen. En blowen kan onbeperkt.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#19
John Trap zei:
Dat valt opzich wel mee, mits je het binnen de perken houdt. Ik mix zelf vaak redelijk wat alcohol met alprazolam, maar ik zou niet een halve fles whisky wegdrinken en daarna nog 2 mg erbij gooien.

Maar 6 bier en 1 mg moet kunnen. En blowen kan onbeperkt.
Klik om te vergroten...
Bedankt, ik zal laten weten hoe het was. Neem jij xanax reacreatief of helpt het je ook echt wat? Als ik vragen mag
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
sosaa zei:
Bedankt, ik zal laten weten hoe het was. Neem jij xanax reacreatief of helpt het je ook echt wat? Als ik vragen mag
Klik om te vergroten...
Vragen mag altijd en geen probleem!

Ik gebruik het voor beide doeleinden. Zowel functioneel (bijvoorbeeld voorafgaand het geven van een presentatie op werk of slecht kunnen slapen door werkgerelateerde spanning) of recreatief (voornamelijk in combinatie met speed/coke, alcohol en cannabis).

Ik vind alprazolam overigens erg vergelijkbaar met de RC etizolam, waarbij mijn voorkeur soms zelfs uitgaat naar etizolam. Dat geldt voor zowel functioneel, als recreatief gebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."