#1
Oftewel ben ik een beer, oftewel zijn jullie watjes (lol), maar toen ik het nam nam ik vaak 5-6mg.
Icm flink wat drank... Gewoon om te kunnen functioneren.
Die tijden zijn gelukkig voorbij, maar 0,5mg voelde ik in het begin ook niet hoor (zonder tolerantie).
Blowen en drinken gaat prima bij xanax, maar let inderdaad op voor die black-outs, want die komen echt uit het niets.
Icm flink wat drank... Gewoon om te kunnen functioneren.
Die tijden zijn gelukkig voorbij, maar 0,5mg voelde ik in het begin ook niet hoor (zonder tolerantie).
Blowen en drinken gaat prima bij xanax, maar let inderdaad op voor die black-outs, want die komen echt uit het niets.