#1
Beste forumlezers,
Afgelopen weekend technofeest Nachtcollege gehad. Ik en mijn maten hadden allemaal 2 pillen bij ons. Bij iedereen sloeg hij lekker aan en was het een fantastische avond. Echter, bij 1 iemand 'T' was dit niet het geval. Na 3 kwartjes en 1 likje mdma voelde hij nog steeds niks tot weinig, waardoor hij op de helft van de avond al naar huis ging omdat hij baalde.
'T' is een stuk kleiner en lichter dan ik. Daarbij komt dat hij meer moeite heeft om alles over zich heen te laten komen en denk hij daar dan veel over na. Kan dit dan de reden zijn dat het totaal niet aanslaat? Je zou toch denken dat hij wel iets zou moeten voelen van de pillen, omdat dat bij de anderen wel zo was. De pillen waren niet getest.
Kan het bijvoorbeeld dat precies de pil die hij had veel minder in zat? (We hadden de pillen op hetzelfde moment bij dezelfde contact gehaald.)
Wat kan hij en kunnen wij als vrienden de volgende keer doen? Naast de pillen testen, hem steunen en zorgen voor leuke sfeer.
Afgelopen weekend technofeest Nachtcollege gehad. Ik en mijn maten hadden allemaal 2 pillen bij ons. Bij iedereen sloeg hij lekker aan en was het een fantastische avond. Echter, bij 1 iemand 'T' was dit niet het geval. Na 3 kwartjes en 1 likje mdma voelde hij nog steeds niks tot weinig, waardoor hij op de helft van de avond al naar huis ging omdat hij baalde.
'T' is een stuk kleiner en lichter dan ik. Daarbij komt dat hij meer moeite heeft om alles over zich heen te laten komen en denk hij daar dan veel over na. Kan dit dan de reden zijn dat het totaal niet aanslaat? Je zou toch denken dat hij wel iets zou moeten voelen van de pillen, omdat dat bij de anderen wel zo was. De pillen waren niet getest.
Kan het bijvoorbeeld dat precies de pil die hij had veel minder in zat? (We hadden de pillen op hetzelfde moment bij dezelfde contact gehaald.)
Wat kan hij en kunnen wij als vrienden de volgende keer doen? Naast de pillen testen, hem steunen en zorgen voor leuke sfeer.