Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met Koningsdag zijn ik en m'n maten van plan om naar Oranjebloesem (house/techno) te gaan. Voor mij is het de eerste keer dat ik xtc ga gebruiken op een festival. Eerder wel gebruikt op huisfeestjes. Wat kan ik verwachten van de sfeer op zo'n festival? Ik ben van plan om veel bij de house stages te staan. Willen mensen daar vooral rustig dansen en praten of wordt er weinig gepraat. En dan bedoel ik of mensen met onbekende willen praten. Verder nog tips om zo'n festival door te komen? Het duurt van 12:00 tot 20:00. Ik ben niet van plan om een hele Elfstedentocht te schaatsen, maar wel een halve dus inname zal ik proberen te spreiden."
"wieneer zei: Ik denk dat ik rond 16:00/17:00 mijn startdosis neem. Daarna neem ik waarschijnlijk nog 2 à 3 keer bij en dan stop ik, ervan uitgaande dat de werking ongeveer zes uur duurt. Uit ervaring weet ik dat als ik te vaak bijneem, ik vooral gewoon heel waus word, dus dan kan ik beter rond 20:00 stoppen, zeker omdat ik op 29 november naar het festival ga waar Winson b2b Fantasm draait 😃 Klik om te vergroten... Daar ga ik ook heen, gezellig!"
"Beste forumlezers, Afgelopen weekend technofeest Nachtcollege gehad. Ik en mijn maten hadden allemaal 2 pillen bij ons. Bij iedereen sloeg hij lekker aan en was het een fantastische avond. Echter, bij 1 iemand 'T' was dit niet het geval. Na 3 kwartjes en 1 likje mdma voelde hij nog steeds niks tot weinig, waardoor hij op de helft van de avond al naar huis ging omdat hij baalde. 'T' is een stuk kleiner en lichter dan ik. Daarbij komt dat hij meer moeite heeft om alles over zich heen te laten komen en denk hij daar dan veel over na. Kan dit dan de reden zijn dat het totaal niet aanslaat? Je zou toch denken dat hij wel iets zou moeten voelen van de pillen, omdat dat bij de anderen wel zo was. De pillen waren niet getest. Kan het bijvoorbeeld dat precies de pil die hij had veel minder in zat? (We hadden de pillen op hetzelfde moment bij dezelfde contact gehaald.) Wat kan hij en kunnen wij als vrienden de volgende keer doen? Naast de pillen testen, hem steunen en zorgen voor leuke sfeer."
"kipzonderkopzoektkop zei: Ik denk dat het lastig is om echt een antwoord te geven op je vraag als wij jullie gebruikspatroon niet weten. Hoe vaak heeft T XTC / MDMA genomen in het afgelopen jaar? Hoe hoog is de dosering per keer dat hij neemt? Klik om te vergroten... Je hebt gelijk, dit was de 1e keer in 2023. Laatste keer was 3 maanden geleden begin december. Dosering kan ik helaas niet zeggen, omdat we de pillen tot op heden niet testen. Dat lijkt me wel nuttige informatie voor de kwestie. Ik vroeg me af of mensen dit herkende/mee hebben gemaakt. @dupont Nee hij slikt geen medicijnen. Vorig jaar zomer heeft hij 3x gebruikt met telkens 3 maanden ertussen + afgelopen december"
"Hi allemaal, ik heb dit forum nu sinds 2 weken ontdekt en ben elke dag wel wat aan het lezen. Ik zal me kort voorstellen: ik ben een jonge student uit Brabant die normaal gesproken elk weekend uitgaat. Vroeger was ik erg tegen drugs, aangezien ik alcohol (wat ik dan even niet als drugs beschouw) genoeg vond. Ik had erg in m'n hoofd dat je een junkie werd wanneer je XTC of MDMA gebruikt. Vanuit mijn hechte vriendengroep, bestaande uit 7 boys, kwamen sinds een jaar geleden steeds meer geluiden met interesse in XTC. 2 vrienden hebben het op een gegeven moment gebruikt op een huisfeestje en ze kwamen met de leukste verhalen. Dus na een tijdje gesprekken gevoerd te hebben, is vrijwel iedereen overstag gegaan (6 man, dus 1 niet) en hebben we bij iemand thuis met z'n 6en XTC gebruikt. Dit was echt onbeschrijfelijk! Een avond die ik nooit meer ga vergeten. Ik voelde me geweldig en de volgende dag zei ik ook 'waarom drinken we nog alcohol en kun je dit niet elke week gebruiken?'. Na 3 maanden hebben we weer een avond gepland bij iemand anders in een studentenhuis. Deze avond was ook leuk, maar wel minder. Dit kwam doordat er 2 andere boys aanwezig waren die niet echt bij onze vriendengroep meer hoorden. Zij namen cocaïne en waren daardoor anders in hun gedrag dan wij. Al met al een prima avond maar uiteraard minder dan de eerste keer. Nu is het weer 3 maanden later ongeveer en hebben we dit weekend weer een avond gepland. Nu met iedereen (+ 2 meiden), dus ook degene die er de eerste 2 keren niet bij was (hij was er eerst op tegen en is nu heel benieuwd). Onze avonden zien er eigenlijk als volgt uit: iedereen een glas water, lolly's, waterijsjes, skittles en goede house/technomuziek. In het begin van de avond alleen maar de rustige house en later op de avond als je hard aan het gaan bent de grimmige techno. Daarnaast hebben we lekkere gesprekken over van alles en nog wat --> aanrader: zoek op internet pickwick vragen op, daar staan alle vragen die op theezakjes staan van pickwick. Dit zijn vragen waar je met elkaar uren over kunt lullen. Ik heb er echt weer ongelofelijk veel zin in en kijk er sinds vorige week alweer naar uit. Dit uit zich in op dit soort fora kijken, nieuwe muziek toevoegen aan de playlist en oude filmpjes van de avonden terugkijken. Ik heb het gevoel dat wij met onze groep het op zo'n leuke manier doen, door ervoor te zorgen dat alles geregeld is en dingen die we nodig hebben in huis te halen. Zodat we heel de avond kunnen dansen en praten. Overigens heb ik de 2 keren dat ik gebruikt heb geen dip gehad erna (afkloppen). Ik wilde dit even van me aftypen"