#1
Klopt, ik zei ook minimaal.1,5 maand pauze is sowieso te kort.
Klopt, ik zei ook minimaal.1,5 maand pauze is sowieso te kort.
Je bent ten einde raad omdat je niets voelde van ongeteste drugs? Ga eens bij jezelf na of je niet een drugsprobleem aan het ontwikkelen bent.Heeft iemand dit probleem ook? Ik ben ten einde raad, zou het enorm jammer vinden als ik het typische xtc gevoel niet meer mee ga maken..
Je bent ten einde raad omdat je niets voelde van ongeteste drugs? Ga eens bij jezelf na of je niet een drugsprobleem aan het ontwikkelen bent.
Minimaal 3 maand doen en je zooi laten testenKlopt, ik zei ook minimaal.
Er is een heel eenvoudige oplossing voor - even bij het testcentrum langs. Je hebt geen idee wat je hebt genomen dus je kunt er ook nog geen conclusies aan verbinden. Op het moment dat je de week die je moet wachten op de uitslag niet meer vol kunt houden, kun je beter even langs de huisarts voor verslavingszorg. Dat was voor mij althans een heel concreet teken waaraan ik eigenlijk al had kunnen zien dat mijn gebruik niet meer recreatief was maar obsessief begon te worden.Bedoelde dat meer als in dat ik niet snap hoe dit kan, zit geen logica achter.
Maar dat houd ik zeker in de gaten!
Dat ga je honderd procent niet meer meemaken. Want mensen vergeten dat de eerste keer, of eerste paar keren, een unieke onverwachte bijzondere en zelfs spirituele ervaring gaat zijn.Ik ben ten einde raad, zou het enorm jammer vinden als ik het typische xtc gevoel niet meer mee ga maken..
Wat een onzin zeg, heb genoeg verhalen gelezen van mensen die het gevoel hebben verloren en het weer terugkregen na een goede pauze (3 a 6 maanden) en supplementen (met name N-acetyl-L-cysteïne en L-tryptofaan)Dat ga je honderd procent niet meer meemaken.
Het gevoel zoals het de eerste keer was maak je nooit meer mee.Wat een onzin zeg, heb genoeg verhalen gelezen van mensen die het gevoel hebben verloren en het weer terugkregen na een goede pauze (3 a 6 maanden) en supplementen (met name N-acetyl-L-cysteïne en L-tryptofaan)
Oke, maar MudakLT had het over het "typische xtc gevoel" en niet het "eerste keer gevoel".Het gevoel zoals het de eerste keer was maak je nooit meer mee.
Aangezien MudakLT zijn pillen niet heeft getest en hij het wel lekker ging van pillen van een andere dealer lijkt mij het eerder aannemelijker dat die pillen gewoon niet goed waren en niet dat hij veel te veel heeft genomen in het verleden (ook al is een pauze van 1,5 maand wel wat kort natuurlijk).En als je nog weinig merkt van de xtc is een pauze van 3-6 maanden wel kort.
Ik had m’n aandacht er niet helemaal bij zie ik nu.Oke, maar MudakLT had het over het "typische xtc gevoel" en niet het "eerste keer gevoel".
Aangezien MudakLT zijn pillen niet heeft getest en hij het wel lekker ging van pillen van een andere dealer lijkt mij het eerder aannemelijker dat die pillen gewoon niet goed waren en niet dat hij veel te veel heeft genomen in het verleden (ook al is een pauze van 1,5 maand wel wat kort natuurlijk).
Geeft niet <3Ik had m’n aandacht er niet helemaal bij zie ik nu.
Geen onzin, je kan de euforie weer helemaal terughalen, dat heb ik zelf ook gehad, maar die verwondering, die magische verbazing dat je iets ontdekt dat je in je stoutste dromen niet je durven dromen, dat is weg.Wat een onzin zeg, heb genoeg verhalen gelezen van mensen die het gevoel hebben verloren en het weer terugkregen na een goede pauze (3 a 6 maanden) en supplementen (met name N-acetyl-L-cysteïne en L-tryptofaan)
Oke heel leuk en aardig maar als je nou de post goed leest heeft hij het over het "typische mdma gevoel" en niet over "eerste keer gevoel" die hij overigens ook weer kreeg toen hij bij een andere dealer pillen ging halen.maar die verwondering, die magische verbazing dat je iets ontdekt dat je in je stoutste dromen niet je durven dromen, dat is weg.
Die nieuwigheid van de eerste keer (met bijvoorbeeld mdma) kun je maar 1 keer hebben ja. Dat is een unieke ervaring.Geen onzin, je kan de euforie weer helemaal terughalen, dat heb ik zelf ook gehad, maar die verwondering, die magische verbazing dat je iets ontdekt dat je in je stoutste dromen niet je durven dromen, dat is weg.
Je kent het nu eenmaal. En iets leren is lastig, maar iets on-leren is de vrijwel onmogelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."