#1
Als ik jou was zou ik me toch echt iets meer verdiepen in melatonine en de goede en slechte punten. En dan onderzoeken lezen en geen forums. Het is niet goed voor je hoor. Dat is de reden dat die hooggedoseerde alleen nog op recept te verkrijgen zijn. Er gaan zelfs stemmen op het helemaal uit de schappen te halen.Wedden van niet? En valt best wel mee. Tabletten worden veelal voor de afgelopen ban in doseringen van drie tot vijf milligram verkocht.
Dat ze nu nog maar in 0,3mg verkocht mogen worden is puur uit winst oogpunt van de big pharma.