#1
Volgens mijn arts wel , die zegt laat eerst iemand naast je zitten om het te beoordelen.dus bij chronisch gebruik van benzos mag je in princiepen nooit meer auto rijden ? als ik het goed begrijp.
Volgens mijn arts wel , die zegt laat eerst iemand naast je zitten om het te beoordelen.dus bij chronisch gebruik van benzos mag je in princiepen nooit meer auto rijden ? als ik het goed begrijp.
dus bij chronisch gebruik van benzos mag je in princiepen nooit meer auto rijden ? als ik het goed begrijp.Snap dat het natuurlijk vervelend is maar vraag jezelf nou eens af of je iemand kan vergeven als je weet dat hij willens en wetens je zoon of dochter heeft doodgereden onder invloed van medicatie/drugs.
Juist ook tijdens het afbouwen kunnen er gekke dingen gebeuren dus het is wel af te raden.
Overigens gaat het bij zulke ongevallen pas echt mis als het op een verzekerings kwestie gaat aankomen, zero tolerance bij sedatieven. Wat betekend de rest van je leven betalen als ze sporen vinden in je bloed.
ja ik rij ook gewoon ook zeer lange stukken soms dat ik 3 x in een rit van ochtend tot avond gewoon me medicatie slikVolgens mijn arts wel , die zegt laat eerst iemand naast je zitten om het te beoordelen.
Ik slik van men 16/17de benzo's, en mag gewoon op rijden (de voorgeschreven dosis) , nu slik ik sinds 2 weken dex.Volgens mijn arts wel , die zegt laat eerst iemand naast je zitten om het te beoordelen.
Nee ik ben zeker geen illegale shopper, je weet nooit wat erin zit. En wil zo snel maar zo humaan mogelijk stoppen.Ik verwacht zeker niet dat je dood zal gaan nee, maar te snel stoppen is gewoon niet wenselijk en dat hadden de professionals moeten weten.
Het is maar een dun lijntje om nu de zwarte markt op te gaan en het buiten medische supervisie om in handen te krijgen, maar ik heb wel het idee dat je verantwoordelijk bent en niet de rc markt opduikt om een beetje angst en paniek te ontduiken.
Slapeloze nachten zijn ook veel voorkomende klachten en zorgen ook voor extra intense verschijnsellen overdag, maar als ze niet overheersen zo lang mogelijk uitstellen die dosis!
Nee ik ben zeker geen illegale shopper, je weet nooit wat erin zit. En wil zo snel maar zo humaan mogelijk stoppen.
M'n psychiater denkt daar wel over mee, maar wilde inderdaad even verificatie, maar goed ik kan altijd nog langzamer taperen.
Bedankt voor de info.
Betekent dit dan juist dat ik langzamer moet afbouwen of?Fijn dat je een goede verstandshouding hebt met je specialist.
Maar je hebt ook zelf de touwtjes in handen, zorg dat je met afbouwen strikt bent en niet teveel uitschieters hebt want je hersenen passen zich langzaam aan.
12 weken is te overzien, maar lees je eens in over het kindling effect door benzodiazepines. Elke keer een kleine withdrawal zorgt voor steeds intensere rebound symptomen. Zelfs bij een lage dosis kan men dan zeer veel last ondervinden van de "afkick"
Vertaald uit het Engels-Betekent dit dan juist dat ik langzamer moet afbouwen of?
Oke, maar is dit tijdelijk of hoe moet ik dit zien?Vertaald uit het Engels-
Ontsteking als gevolg van ontwenning van een stof verwijst naar de neurologische aandoening die het gevolg is van herhaalde ontwenningsverschijnselen van sedatieve hypnotica, zoals alcohol en benzodiazepines. Elke terugtrekking leidt tot ernstigere ontwenningsverschijnselen dan in eerdere afleveringen. Wikipedia (Engels)
Vertaald uit het Engels-
Ontsteking als gevolg van ontwenning van een stof verwijst naar de neurologische aandoening die het gevolg is van herhaalde ontwenningsverschijnselen van sedatieve hypnotica, zoals alcohol en benzodiazepines. Elke terugtrekking leidt tot ernstigere ontwenningsverschijnselen dan in eerdere afleveringen. Wikipedia (Engels)
Beetje off topic maar kan dit met wiet ook het geval zijn?
snap hem ook nietOke, maar is dit tijdelijk of hoe moet ik dit zien?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."