#1
Ik ben aan het afbouwen, dat betekent naar 0. Dus waarom zou je dan nooit meer auto mogen rijden?
Dat slaat echt nergens op. Ik weet niet waar die onzin vandaan komt?
Plus paniekaanvallen heb je nooit 24/7. Tijdens een paniekaanval in de auto stappen doet nooit iemand, plus ik heb nog nooit een paniekaanval in de auto gehad.
Laten we wel allemaal ff realistisch blijven
Dat slaat echt nergens op. Ik weet niet waar die onzin vandaan komt?
Plus paniekaanvallen heb je nooit 24/7. Tijdens een paniekaanval in de auto stappen doet nooit iemand, plus ik heb nog nooit een paniekaanval in de auto gehad.
Laten we wel allemaal ff realistisch blijven
