#1
Dat zie je verkeerd! De pillen die je slikt dempen je angst en paniek dus wanneer je hiermee stopt komen die angst en paniek terug (heftiger!) je zult er nou eenmaal doorheen moeten. Wens je veel sterkte! Weet hoe het is! Al is het voor iedereen natuurlijk anders.Absoluut! Ik heb een gegeneraliseerde angststoornis, dus dat het vaak tussen m'n oren zit slaat de spijker op z'n kop.
Doemdenken en fataliseren. Het zou ook zomaar kunnen zijn dat de angst en paniek eerder gewoon door de stoornis komt dan door de afbouw.
Maar goed iemand met deze stoornis wil graag controle en zaken uitsluiten. Het gaat ook om het mentale gevoel dat je erbij hebt. Maar inderdaad ik ga gewoon op m'n gevoel af, maar dit is in ieder geval een leidraad waar ik me aan vast kan houden.
OFFTOPIC:
Thirty six hours, rolling in pain.
Praying to someone. Free me again, oh I'll be a good boy!
Please make me well, i promise you anything!!
Get me out of this hell. Cold turkeeeey has got me on the runnnn