#1
Moet je naar een diazepam achte rc opzoek gaan. Die is het meeste lichamelijk
Temazepam of tetrazepam worden wel gebruikt om mensen helemaal lam te leggen. Of dat heel comfortabel is, dat is een tweede.Xanax schijnt vooral voor je hoofd te zijn. Wat ik zoek is een middel (benzo?) wat mij lichamelijk echt heel erg diep ontspannen maakt. Een zware spierverslapper dus. Weet iemand iets? Het liefst een research chemical....
Ik ervaar Temazepam ook als erg lichamelijk.Temazepam of tetrazepam worden wel gebruikt om mensen helemaal lam te leggen. Of dat heel comfortabel is, dat is een tweede.
![]()
List of benzodiazepines - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ja. En met veel benzo's in het algemeen.Iemand ervaring met bromazelam?
Ja ik ookIk voel ook bijna niets van oxazepam. Vanaf 30 mg is enige werkzaamheid merkbaar. Meestal neem ik 60 mg. Dit terwijl ik bijvoorbeeld 0,5 Ã 1,0 mg alprazolam wel heel goed voel!
Clonazepam (en Clonazolam) staan inderdaad in wetenschappelijk literatuur omschreven als hebbende relatief sterke anxiolitische en spierverslappende eigenschappen en relatief zwakke hypnotische eigenschappen.Clonazepam is deels een spierontspanner. Maar of het een zware is, betwijfel ik. Het is ook bovenal een anti-epilepticum en angst onderdrukker.
Ik voel ook bijna niets van oxazepam. Vanaf 30 mg is enige werkzaamheid merkbaar. Meestal neem ik 60 mg. Dit terwijl ik bijvoorbeeld 0,5 Ã 1,0 mg alprazolam wel heel goed voel!Ik hoor echt vaak dat Oxa niks doet bij mensen? Ik heb altijd de 50 mg tabs en een halve of kwart voel ik echt wel... Heb geen tolerantie though. Gebruik ze af en toe.
Ik ook, interessant om te lezen dat anderen dit kennelijk ook hebben. Dacht dat het aan mij lag.Ik voel ook bijna niets van oxazepam. Vanaf 30 mg is enige werkzaamheid merkbaar. Meestal neem ik 60 mg. Dit terwijl ik bijvoorbeeld 0,5 Ã 1,0 mg alprazolam wel heel goed voel!
Het is ook niet gek voor Oxazepam om 50mg tabs voorgeschreven te krijgen.Ik voel ook bijna niets van oxazepam. Vanaf 30 mg is enige werkzaamheid merkbaar. Meestal neem ik 60 mg. Dit terwijl ik bijvoorbeeld 0,5 Ã 1,0 mg alprazolam wel heel goed voel!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."