Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGisteren teveel tramadol gehad

Gisteren teveel tramadol gehad

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eens zien of je er op van kunt trippen en dan maar dosis x5....Sommige mensen leren jammer genoeg enkel hardleers blijkbaar.
Zoek eerst informatie op vooraleer je dit soort gebruikt. Ook al heb ik 0,0 compassie, toch hoop ik dat het niks ernstig en blijvends is. Veel beterschap
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
DOKTER NU!!
Niet morgen maar nu.
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi, ik hou het kort, ik heb gisteren 500mg tramadol gepakt en werd vervolgens wakker op de grond, mijn vriendin zij me dat ik ook bloed gespuugd had en voor dat ik out ging niet meer uit me worden kwam, ik heb nou de dag erna hevige pijn aan heel me lichaam, ik heb daarbij wel vandaag mijn 100mg tramadol gepakt, ik dacht gisteren juist van "oh misschien kan ik een beetje high worden als ik meer pak dan nodig", hebben mensen hier misschien een logisch antwoord wat er kan zijn gebeurt met mij waardoor ik bloed heb gespuugd

M.v.g.
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#4
De redenen dat ik het online heb gezet is toch wel om dat ik in eerste instantie bang was voor de huisarts zijn reactie maar eindstand moest ik het toch besproken hebben, maar ik heb de dag erna gewoon al mijn slaapmedicatie kunnen in nemen voor de avond en heb eigelijk na een dagje in bed te hebben gelegen met buikpijn verderest niks gehad en voelde me redelijk snel weer goed
R
Ralphvandebeek112Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste dit klinkt. Niet echt goed ben zelf aardig bekend met medicatie waaronder ook tramadol als ik jou was zal ik een dokter gaan bezoeken mogelijk heb je een kleine bloeding ergens in je maag bovendien is een dosering van 500 mg ook ontzettend veel
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Huisarts!
R
Ralphvandebeek112Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zie ik ben niet de enigste die dat zecht klinkt echt niet goed ik zal echt niet langer wachten desnoods spoedeisende hulp
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
500mg is echt veel. Maximale per dag is volgens mij 300? In 1x 500 pakken is bijna zelfmoord.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
is bijna zelfmoord
Klik om te vergroten...
Hoop niet dat dat de bedoeling van @Reteketetketapret was..?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
Screenshot_20201208-173747_Chrome.jpg

Je zou zeggen dat iedereen op z'n minst even over zo'n tramadoldosis googlet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe gaat het..?
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt een Grand mal gehad. Je leeft nog dus het is wel goed, maar je was dichtbij. Toch zou ik een huisarts adviseren en dan ook nog de waarheid vertellen (misschien niet helemaal. Zeg dan dat je tweede dosis tramadol heb gepakt omdat je bijvoorbeeld meer pijn had ofzo).
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Hoop niet dat dat de bedoeling van @Reteketetketapret was..?
Klik om te vergroten...
Nee dat was niet de bedoeling
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Hoe gaat het..?
Klik om te vergroten...
Ik ben hersteld, ik heb een dag in bed gelegen met de huisarts gecontacteerd, het gaat nou weer goed gelukkig, het was echt niet me bedoeling dat het zo fout ging, ik had overdreven veel rugpijn en 3 stuks hielpen niet, en ergens ging er een knop om van "het zal wel goed komen", ik ben heel erg blij dat mijn vriendin erbij is geweest en wist wat ze moest doen anders was het misschien niet zo goed geëindigd maar ik heb de tramadols weg gegooid en ben er oprecht klaar mee
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Reteketetketapret zei:
Nee dat was niet de bedoeling
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik het vraag maar hoe gaat zoiets per ongeluk dan? Hoeveel pillen heb je wel niet moeten nemen? Ik ken ze namelijk alleen van 50mg en 100mg. Dus moet je er minstens even 5 genomen hebben. Hoe kom je daarop?
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
500mg is echt veel. Maximale per dag is volgens mij 300? In 1x 500 pakken is bijna zelfmoord.
Klik om te vergroten...
In korte tijd
K
KleineGarnaalLid
01-01-2024, 00:00
#17
Reteketetketapret zei:
Hoi, ik hou het kort, ik heb gisteren 500mg tramadol gepakt en werd vervolgens wakker op de grond, mijn vriendin zij me dat ik ook bloed gespuugd had en voor dat ik out ging niet meer uit me worden kwam, ik heb nou de dag erna hevige pijn aan heel me lichaam, ik heb daarbij wel vandaag mijn 100mg tramadol gepakt, ik dacht gisteren juist van "oh misschien kan ik een beetje high worden als ik meer pak dan nodig", hebben mensen hier misschien een logisch antwoord wat er kan zijn gebeurt met mij waardoor ik bloed heb gespuugd

M.v.g.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is de kans groot dat je een convulsie (epileptische aanval) hebt gehad. Zeker omdat je zegt dat je ook "bloed hebt gespuugd". Al gecontroleerd of dat bloed toevallig van je tong kan komen, omdat je erop gebeten hebt? Het is in ieder geval algemeen bekend dat tramadol, zeker in hoge dosissen convulsies kan uitlokken.
R
ROBIN.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
KleineGarnaal zei:
Volgens mij is de kans groot dat je een convulsie (epileptische aanval) hebt gehad. Zeker omdat je zegt dat je ook "bloed hebt gespuugd". Al gecontroleerd of dat bloed toevallig van je tong kan komen, omdat je erop gebeten hebt? Het is in ieder geval algemeen bekend dat tramadol, zeker in hoge dosissen convulsies kan uitlokken.
Klik om te vergroten...
Zeker.
Heb het vorige week nog meegemaakt. Kan zelf gewoon zijn dat je het zelf niet hebt opgemerkt.
J
JambekLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tramadol max 400 mg. Zelf heb 500 mg gebruikt, het probleem is de snelle gewenning, dus steeds meer nodig om het effect te bereiken.
ik raad niemand aan om 500 mg te nemen.
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#20
KleineGarnaal zei:
Volgens mij is de kans groot dat je een convulsie (epileptische aanval) hebt gehad. Zeker omdat je zegt dat je ook "bloed hebt gespuugd". Al gecontroleerd of dat bloed toevallig van je tong kan komen, omdat je erop gebeten hebt? Het is in ieder geval algemeen bekend dat tramadol, zeker in hoge dosissen convulsies kan uitlokken.
Klik om te vergroten...
Was ook waarschijnlijk een epileptische aanval geweest, en ik heb die dag ook aan me tong gevoeld, maar het kwam ech niet van me tong af, ik heb na die ervaring ook nooit meer tramadol gedaan, ben er oprecht klaar mee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."