Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog 2 dagen dan heb ik 7 dagen niet gebruikt, ik begin met 200mg."
"@Mrloverdj Na 7 dagen clean nu 3 dagen achter elkaar 200mg Tramadol ingenomen. De reset heeft geholpen! 3 dagen een heerlijk gevoel."
"Ik heb 10 zolpidem ingenomen en ik heb er geen goed gevoel van gekregen want er gebeurde helemaal niets"
"Pregabaline is een uiterst gevaarlijk goedje, het stapelt."
"Tramadol max 400 mg. Zelf heb 500 mg gebruikt, het probleem is de snelle gewenning, dus steeds meer nodig om het effect te bereiken. ik raad niemand aan om 500 mg te nemen."
"1 uur geleden 6 Zolpidem a 10 mg ingenomen, maar geen resultaat. na 3 uur 4 ingenomen nog nergens last van."
"25tolife zei: Dat is een flinke lading , hoge tolerantie? En waar zou je last van moeten krijgen? Slaperigheid? Klik om te vergroten... Eigenlijk zou ik als een blok in slaap moeten vallen maar dat gebeurd niet eens."