Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Morfine: meest effectieve manier van gebruik? Dag iedereen, Ik ben onlangs in het bezit gekomen twee doosjes morfinesulfaat (10mg instant release tabletten, zie foto). Het idee is om deze recreatief te gebruiken zo nu en dan (met ruime pauzes tussen het gebruik, om afhankelijkheid en andere narigheid te voorkomen). Ik heb enige beperkte... drugsforum.nl"
"Neo-Shulginist zei: Morphine Morphine is a naturally-occurring opioid substance of the morphinan class. It is one of the natural plant alkaloids found in opium, along side codeine which is extracted from Papaver somniferum (also known as the poppy plant).[6] Additionally, it is considered to be the prototype opiate (i.e... psychonautwiki.org Deze pillen kan je het best slikken denk ik. Klik om te vergroten... Ik denk dat ik ze inderdaad gewoon ga slikken. 20mg om te starten, afwachten en dan oordelen of ik eventueel nog wat kan bijpakken."
"De Apotheker zei: Ouwe nsber haha, Je hebt gelijk hij moet eraf! Klik om te vergroten... nsber?"
"Ik denk dat ik morgenavond 20mg oraal ga proberen, kijken hoe het werkt en na 1 á 2 uur eventueel (afhankelijk van het effect) nog 10 á 15mg bijpakken. Ik laat hier nog achter hoe het was"
"Dag iedereen, Ik ben onlangs in het bezit gekomen twee doosjes morfinesulfaat (10mg instant release tabletten, zie foto). Het idee is om deze recreatief te gebruiken zo nu en dan (met ruime pauzes tussen het gebruik, om afhankelijkheid en andere narigheid te voorkomen). Ik heb enige beperkte ervaring met opiaten, zo heb ik in het verleden tramadol gebruikt na een operatie en ook oxycodone heb ik in het verleden weleens recreatief gebruikt. Laatste keer dat ik een opiaat gebruikt heb is wel meer dan een jaar geleden. Ik vraag me nu af wat de juiste dosis morfine zou zijn om niet volledig van de kaart te raken maar toch een stevige opiaat-buzz te mogen ervaren. Ook vraag ik me af wat de meest efficiënte manier van toediening zou zijn (slikken, snuiven, pluggen...) om met een zo laag mogelijke dosis een zo goed mogelijk effect te kunnen ervaren. Iemand die hier wel raad mee weet?"
"Reteketetketapret zei: Hoi, ik hou het kort, ik heb gisteren 500mg tramadol gepakt en werd vervolgens wakker op de grond, mijn vriendin zij me dat ik ook bloed gespuugd had en voor dat ik out ging niet meer uit me worden kwam, ik heb nou de dag erna hevige pijn aan heel me lichaam, ik heb daarbij wel vandaag mijn 100mg tramadol gepakt, ik dacht gisteren juist van "oh misschien kan ik een beetje high worden als ik meer pak dan nodig", hebben mensen hier misschien een logisch antwoord wat er kan zijn gebeurt met mij waardoor ik bloed heb gespuugd M.v.g. Klik om te vergroten... Volgens mij is de kans groot dat je een convulsie (epileptische aanval) hebt gehad. Zeker omdat je zegt dat je ook "bloed hebt gespuugd". Al gecontroleerd of dat bloed toevallig van je tong kan komen, omdat je erop gebeten hebt? Het is in ieder geval algemeen bekend dat tramadol, zeker in hoge dosissen convulsies kan uitlokken."