Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Heb je het al genomen ? Klik om te vergroten... Ja"
"Rivalrie zei: Geen idee man... Klik om te vergroten... Flualhamdulillam zei: Heb je siroop met 12mg dihydricodeïne per 5mL? Dan zou je met 130mL op zo’n 310mg zitten en PsychonautWiki geeft 200+ als heavy dose aan. In totaal 150mL siroop zou 360mg dihydrocodeïne zitten. Ik weet niks over je tolerantie verder, dus ik weet niet hoe jij het zou ervaren, maar het zou in ieder geval een enorme dosis zijn voor iemand zonder tolerantie. Wat er kan gebeuren als je 150mL drinkt is dus afhankelijk van hoe tolerant je bent tegen het middel. Een te hoge dosis codeïne heeft als voornaamste gevaar het onderdrukken van je ademhaling. Ik vond dit: Lees goed: 360 is de maximale dosis, maar verspreid over 24 uur! Klik om te vergroten... Bedankt ik drink me laatste glas nu en ja ik heb een grote tolerantie ik voel me goed nergens pijn overal wel jeuk ma dat is een bijwerking heel mooi uitgelegd nog bedankt ☺️"
"Hallo ik ben wakkergeworden om 18u en ik heb morgen school om 7:20 moet ik opstaan ik heb net een 12.5mg broma gepakt en kheb nog 25mg en ook wiet wat raden me jullie aan om het best en snelst in slaap te vallen ik heb nog een redelijke hoge tolerantie m.v.g"
"Rivalrie zei: Wat voel je dan van lean ? Klik om te vergroten... Ik voel me heel lam goed wel veel jeuk en ja ik doe ook weed terwijl ma ik rook dagelijks"
"Rivalrie zei: Tramadol komt in 50mg pillen. Hoeveel heb je er gehad ? Klik om te vergroten... Ik had een strip van 8 contramal pillen en er zit daar 200mg tramadol in"
"Blyatman zei: Soms vraag ik me af of dit gewoon geen geen troll is. Klik om te vergroten... Nee tis geen troll kheb geen tijd te kort ofz"
"Hallo beste stoners, Ik heb net 18.5mg bromazepam gepakt en een jonko gedaan en ik voel me voorlopig nog redelijk chill nogni zo scheef ik twijfel voor misschien nog een 2de jong te doen Laat me meer weten over het mengsel van weet en bromazepam Alvast bedankt, TrippyXaNaX420"
"Rivalrie zei: Krabben ?; Klik om te vergroten... Dan blijf het jeuken en als je echt blijft krabben begin je te bloeden"
"Tijdloos zei: Je kan wel 12mg nemen en kijken of dat voldoende is. Anders neem je er nog 6mg bij. Het heeft een lange halfwaarde tijd. Zou daarom niet teveel nemen anders is je brein een zeef morgen. Succes! Klik om te vergroten... Ja ik zal nu een andere 12 nemen en zou ik ook een joint erbij roken of best niet ? en ja me brein ga een zeef zijn morgen hahah"
"annoniemm zei: vandaag eerste dag niet gebased Klik om te vergroten... En hoe gaat het nu ? Nog een keer gerookt ofniet"