Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roze Olifant zei: Ik snap het niet helemaal. Waarom heb je bromazepam nodig om te slapen? Je bent wakker geworden om 18.00 uur? Misschien kun je dan beter je ritme aanpassen. Ik weet niet of ik het verkeerd begrijp... Klik om te vergroten... Be ja me ritme is naar de kloten en kwil vanavond zo vroeg mogelijk in slaap vallen voor weer een goeie ritme te hebben en ik pak bromazepam want da helpt voor in slaap te vallen op hoge dosering om morgen nog in een cava staat na school gaan en nie doodmoe zijn snapje ?"
"Roze Olifant zei: Oké. Ja, ik snap het, maar pas op met die benzo’s. Ze zijn enorm verslavend, al na kortdurig gebruik, en geven heel nare afkickverschijnselen. Verder weet ik niet of je ervaring hebt met broma of wat voor tolerantie je hebt, maar er bestaat zoiets als een benzo hangover. Als een benzo nog werkt op het moment dat je moet opstaan, ben je erg duf en ikzelf heb het ook een paar keer ervaren als een heel vervelend gevoel, beetje flauw, zweterig, soms zelfs ietwat misselijk. Je wil dat een benzo praktisch uitgewerkt is wanneer je opstaat. Is het dat niet dan gaat het in jouw geval averechts werken en ga je je juist moe voelen op school de eerste uren. Klik om te vergroten... Ja idd ik voel al dat ze verslavend zijn me gisteren en vandaag na deze schoolweek ga ik ze volledig stoppen en mss zal ik afkickverschijnselen hebben maar me vriendin zal met me zijn dan ik heb al meerdere keren lorazepam genomen xanax ook veel bromazepam ook al een maand geleden ik hoop echt dat me benzo zal uitgewerkt zijn want anders zal ik kappot zijn op school ik heb nog 1 12.5mg broma pil zou ik em meedoen naar school en als ik me slecht voelt pak ik een halve dus 6mg vom beter te voelen of help dat niet ?"
"Ja kga nu e jonko doen ik laat jullie nog weten ak pete zie ofni en ja ik heb nog goeie benzo tolerantie dusja kan da ook zijn"
"En ik weet nog altijd niet wat er kan gebeuren als ik teveel genomen heb"
"kga er ook me thc dust in smijten"
"Roze Olifant zei: Ik zou dat zeker niet doen, want benzo’s maken je suf, dus als je al moe bent, gaat dat alleen erger worden en je concentratie nog verder verslechteren. Verder moet je die afkick echt niet te licht opnemen. Ik heb natuurlijk geen idee wat voor hoeveelheden je gebruikt (hebt) maar klinkt alsof je vrij royaal met benzo’s omgaat. Ze lijken onschuldig maar zijn het zeker niet, allesbehalve. Als je benzoverslaafd raakt en je stopt in één keer zonder afbouw/taperen dan kan het zelfs gevaarlijk zijn (risico op epileptische aanvallen o.a.). Da’s alleen na zwaar gebruik, maar zorg gewoon dat je geen afhankelijkheid creëert. Gebeurt eng rap bij deze categorie middelen. Je kunt na een paar dagen achter elkaar een benzo gebruiken al merken dat je een of twee nachten niet of amper op de natuurlijke manier slaapt. Waarom ben je zo bang om een dag vermoeid te zijn op school? Ik zou zeggen, zit het uit met een paar sterke koffietjes en probeer vooral je ritme aan te passen zodat je jezelf niet in slaap aan het brengen bent met verslavende shit of overweegt om het te nemen als je je ‘slecht’ voelt, want dan solliciteer je naar benzo-afhankelijkheid. Succes! Klik om te vergroten... Ok bedankt voor alle tips bro kzal erop letten"
"Rivalrie zei: Out gaan, benauwd, hallucineren, Klik om te vergroten... Bedankt ik zal de andere helft van me jonko doen en slapen ik voel dat ik veel heb gedronken in me buik ma tis nie echt pijn"
"Kzit ind helft vam thc pitte alles begint harder in te kicken aitt klaat nog twa weten opt einde vam joint zou een kwartier erna"
"Me jonko is al 20m klaar ik voel me nu echt gewoon chill lam een beetje high als er nog iets heftig gebeurd laat ik weten ma ik denk het niet M.v.g"
"Ik ben wel pas in slaap gevallen rond 8:30 Da suckt wel"