Ik zit hier nu midden in maar ga een Detox doen want dit lukt mij niet alleen.....
Hey , het is ook waanzinnig hard alleen. het voelde als pure wanhoop , hels, maar heb toch doorgebeten .
Telkens de vierde dag kon ik het niet meer aan en nam ik dan een steeds kleiner wordende dosis om toch iets of wat te kunnen slapen.
Ik had ook bovendien het geluk dat ik geen jobverplichtingen had in die periode.
Ben er nu twee maanden clean van en maak het prima.
Hoe lang heb jij benzo's gebruikt? welke soort? en ga je taperen of heb je. dan toch cold turkey doorgebeten?
Waarom geen overleg met een arts gepleegd.
Dit is echt heeeeel zwaar om in 1 x te doen...respect. je bent goed bezig! Het gaat echt over, echt waar.
Maar het gaat wel even duren.
blij dit nu te lezen terwijl ik er al even uit ben.
ben er inmiddels al een paar maand vanaf, soms nog cravings ... maar mijn slaap is evengoed als vanouds,
heb van nature ongeveer een keer per week last van een brakke nacht maar dat heb ik al mijn ganse leven...
dus heb gelukkig geen langdurige schade aangebracht. aan mijn slaappatroon.
Ben wel nog zeer gevoelig voor stress... bv als ik een afspraak heb in de morgen , voor de eenvoudigste zaken... dan lig ik al wakker.
Mijn gemoed en algemeen welzijn , geluksgevoel enz. liet iets langer op zich wachten.
Wil alle mensen die toen dit topic lazen en reageerden hier en ook via prive bericht nog eens bedanken voor hun steun.
het heeft me echt geholpen, verder hoop ik dat dit topic. nog verder mensen kan helpen die hetzelfde nu doormaken.