#1
Drie jaar geleden wel ...maar dit is ook puur gekomen doorKlopt.het is puur geestelijk. Omdat je gelukkig nog maar zo kort gebruikt hebt.
Heb je hiervoor ook slaapproblemen gehad? Je hebt heleboel andere medicatie die niet verslavend is. Zoals mirtazepine. Je merkt direct of het werkt en ook dit kan je kort gebruiken. Het is geen Benzo
Vroeger heb ik eens een taper gedaan via de huisarts .maar die schreef me dan flurazepam voor.Ik zou naar je huisarts gaan en eventueel met hem een plan opstellen voor taperen met diazepam. Het is natuurlijk goed dat je afkickt, maar langdurige extreme insomnia is ook geen houdbare situatie. Sterkte!
@Mrloverdj ik snap je punt,'t is maar de afkick van benzo’s kan wel degelijk lichamelijk zijn. Ook na een relatief korte gebruiksperiode. Ik merk deze ‘rebound’ zelf al als ik een paar dagen achter elkaar een lage dosis etizolam gebruik. De nachten daarna slaap ik slecht of niet. Dat zal vast deels ook psychologisch zijn, maar het is ook gewoon een reactie van het lichaam. Verder eens met je laatste post, zie nu dat je al ongeveer zei wat ik hierboven zei.![]()
Wat was me dat voor rotzooi zeg vanaf dag 3 kreeg ik extreme agressie ...uitstappen in het verkeer...scènes schoppen in winkels ik verloor helemaal de zo controle en mijn duivel zat volledig aan het stuur.
Daar schijt ik nu nog zeven kleuren stront voor .
.als ik terugdenk aan die taper daarom dat ik nu probeerde te kiezen voor de korte pijn.
Heb nu een kleine knieval gemaakt en door een paniekaanval daarnet door het 4 dagen wakker zijn terug wat bromazepam genomen..ik vreesde dat ik een hartaanval kreeg anders.
Dit zal niet zo simpel zijn blijkbaar