#1
The end.Ik weet dat jullie geen speculaties mogen/willen doen
Je weet het dus al goed.
En je weet dan ookal wat iedereen hier gaat zeggen..
Testen testen testen.
The end.Ik weet dat jullie geen speculaties mogen/willen doen
The end.
Je weet het dus al goed.
En je weet dan ookal wat iedereen hier gaat zeggen..
Testen testen testen.
Gelukkig is er wel een mogelijkheid tot testen hier in NL.maar helaas is testen alleen mogelijk op de donderdagmiddag met een tijdvak van 2 uur. Lekker praktisch voor de full time werkende Nederlander
Klopt weet ik,Gelukkig is er wel een mogelijkheid tot testen hier in NL.
Verder kan er niet gespeculeerd worden over die pil.
Hoe hard of zacht een pil is zegt namelijk niks en ik ga er even vanuit dat je dat zelf ook wel weet.
Je weet dat speculeren niet mag, maar toch doe je het maar even?Ik weet dat jullie geen speculaties mogen/willen doen. Maar ik ga er vanuit dat hier vast wel iemand is die deze ook voorbij heeft zien komen.
www.changingperspective.info
Ik kan je geen info geven over de pil omdat speculeren niet is toegestaan. Maar ik heb er ook zo'n 1 gehad laatst en ik vond ze matig. Maar ik ben ook wel een doorgewinterde xtc slikker / mdma likkerHallo,
Zijn hier mensen die bekent zijn met deze soort xtc pil?
Het betreft een witte ovaalvormige pil met een Maserati logo en 300mg met NL op de achterkant (zie foto). Knoeterhard en verkruimelen absoluut niet. Alleen na deze geprobeerd te hebben kan je zeker wel zeggen dat dit GEEN 300 mg pillen zijn.
Ik weet dat jullie geen speculaties mogen/willen doen. Maar ik ga er vanuit dat hier vast wel iemand is die deze ook voorbij heeft zien komen.
maar helaas is testen alleen mogelijk op de donderdagmiddag met een tijdvak van 2 uur. Lekker praktisch voor de full time werkende Nederlander
Ik doe iets wat niet mag maar toch doe ik het.Ik kan je geen info geven over de pil omdat speculeren niet is toegestaan. Maar ik heb er ook zo'n 1 gehad laatst en ik vond ze matig. Maar ik ben ook wel een doorgewinterde xtc slikker / mdma likker
Waarom is iedereen zo onvriendelijk op dit forumIk doe iets wat niet mag maar toch doe ik het.
Kunnen jullie niet lezen ofzo?
Omdat het belangrijk is dat iedereen zich aan die regels houdt, voor het voortbestaan en de Harm Reduction. En die regels staan levensgroot in beeld bij het aanmelden. Niet dealen, geen verkooppunten en niet speculeren o.a.Waarom is iedereen zo onvriendelijk op dit forum
Omdat je je aan de regels moet houden, en je dat bewust niet doet. Zoals door meerderen al aanngegeven.Waarom is iedereen zo onvriendelijk op dit forum
Waarom is iedereen zo onvriendelijk op dit forum
Je kan het altijd bij een ander test centrum proberen, die op een andere tijd open is. Of het door iemand anders laten testen.maar helaas is testen alleen mogelijk op de donderdagmiddag met een tijdvak van 2 uur. Lekker praktisch voor de full time werkende Nederlander
Speculeren mag hier niet, zie bovenstaande reacties.Maat van mij had deze en testcentrum gaf 130mg terug
In België… dus niet..Gelukkig is er wel een mogelijkheid tot testen hier in NL.
Verder kan er niet gespeculeerd worden over die pil.
Hoe hard of zacht een pil is zegt namelijk niks en ik ga er even vanuit dat je dat zelf ook wel weet.
Oeps hahaha zag niet dat t zo’n oude post was. Verdorie. Denkt de beste man wss alsnog dat we allemaal onvriendelijke sukkels zijn!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."