#1
het is inderdaad aan de hoge kant. Ik slik dit echter al meerdere jaren maar had een pauze genomen van medicatie en ben na een half jaar gestopt te zijn weer begonnen. Ben begonnen met 3x 5 mg, dat had geen effect. toen de dosis opgehoogd met halve pil, was ook niet genoeg. En zit nu dus op 3x 10mg. Dus er is gewenning ontstaan over de jaren heen.30mg is een vrij sterke dosis. Wat je dan meemaakt is een lichte amfetamine comedown.
thanks voor die reddit post trouwens, ga het bekijken.
