Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs 10mg etizolam te veel

Is 10mg etizolam te veel

69 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey Guys, ik heb net 10mg etizolam genomen, wat gaat er met me gebeuren?!

gr de stok
P
PowerPlantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
8 milligram is echt een gigagrote dosis (als je niet gewend bent). Ik heb wel eens 6 milligram genomen, en dan heb ik de dagen daarna gelijk benzo-ontwenningsverschijnselen: hoofdpijn, spierpijn, onrustig gevoel, verdoofd gevoel in mijn tong, breinschokken als ik probeer te slapen, moeite met inslapen. Dat blijft dan ook een dag of 3-4 aanhouden. Echt best wel heftig van één zo'n dosis.
Klik om te vergroten...
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahaha, zorg dat je alles in handbereik hebt want als je straks probeert op te staan tyf je zo weer om met je spaghetti benen.

10mg haha wat een vent
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie alles dubbel, komt vadrbgoedn hoop ik
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met 5mg heb k eens 18 uur geslapen. Hoop dat je geen verplichtingen hebt morgen
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#6
Typen kan allen met m’n linker oog dicht wtffff
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diep slaapje en brakke ochtend waarschijnlijk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
d29.jpg

"Yum yum... pilletjes!"
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 22303

"Yum yum... pilletjes!"
Klik om te vergroten...
Hahahahahahahaha
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zou ie nog wakker zijn? Denk t niet haha
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Damn da's indd zotte dosis, nam deze tijd terug per 1mg, soms anderhalfje, uitzonderlijk 2, maar 10😮 Die worden toch ook per 1mg verkocht, dus per ongeluk 10 pellets nr binne spelen?🤔 Weet ni wa u tolerantie qua benzo's is, maar dat je zondag msschn niet echt gaat meemaken zou wel kunnen 🙃
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahaha als hij dat al is zal hij niet veel waard meer zijn vrees ik :tongueout:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Solotov zei:
Zou ie nog wakker zijn? Denk t niet haha
Klik om te vergroten...
Nee gok dat @de stok medich gezien een coma heeft geïndiceerd. Dat is al na 18 uur slaap als ik me niet vergis. Zal gok ik er nog een dag of 3 na effecten zal hebben.

Gelukkig zijn de benzodiazepines praktisch onmogelijk om te overdosering met de dood als resultaat.

Toen ik een tijd Pentobarbital (Nembutal) nam moest ik me wel strict aan de dosering houden. Ook met tolerantie zijn barbiraturen op zich zelf al dodelijk. Ze geven het in de medische wereld wel aan dieren en mensen als die al een te hoge tolerantie hebben door chronische (of hevige) pijn van bijvoorbeeld kanker. Als je bijvoorbeeld 10x zoveel als normaal diazepam flualprazolam flubromazolam, dormicum etc neemt zal je diep en lang slapen maar als je dit met barbiraturen doet ben je dood. Hoef je geen eens extra erbij te nemen... Maar ik geef eerlijk toe het slapen is superchill op pentobarbital. Maar doe mij niet na.. eb je kunt het toch nergens meer vinden


Maar waarom speel je met je leven?
Je had dit sneller gevonden dan dit topic aan te maken...
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Nee gok dat @de stok medich gezien een coma heeft geïndiceerd. Dat is al na 18 uur slaap als ik me niet vergis. Zal gok ik er nog een dag of 3 na effecten zal hebben.

Gelukkig zijn de benzodiazepines praktisch onmogelijk om te overdosering met de dood als resultaat.

Toen ik een tijd Pentobarbital (Nembutal) nam moest ik me wel strict aan de dosering houden. Ook met tolerantie zijn barbiraturen op zich zelf al dodelijk. Ze geven het in de medische wereld wel aan dieren en mensen als die al een te hoge tolerantie hebben door chronische (of hevige) pijn van bijvoorbeeld kanker.


Maar waarom speel je met je leven?
Je had dit sneller gevonden dan dit topic aan te maken...
Klik om te vergroten...
Ow Nembutal, da's dat spul dat online door zeer louche sites wordt aangeboden voor zelfdoding. Is dacht dat dit al lang in gans de EU en USA ni meer in de handel is, komt via China nzo I guess.
En indd met overdosis benzo's ga je zelden de dood tegemoet. Zeker van middelen als etizolam, flualprazolam... da's hoogstens, dagen erna brak zijn...en als je ervoor al, het leven met regelmaat sucken vond...zul je u na zo'n dosis benzo dat zeker en vast ook ervaren 🙃
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ligt aan je tolerantie, ik kan 10 nemen en prima functioneren. andere zijn bij 2 al KO
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
johndeertrekker zei:
ligt aan je tolerantie, ik kan 10 nemen en prima functioneren. andere zijn bij 2 al KO
Klik om te vergroten...
Wow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zit mij rot te lachen
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdloos zei:
Hoeft toch ook niet?
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
Klik om te vergroten...
Haha minderen
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Solotov zei:
Wel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
Klik om te vergroten...
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."