#1
Hey Guys, ik heb net 10mg etizolam genomen, wat gaat er met me gebeuren?!
gr de stok
gr de stok
8 milligram is echt een gigagrote dosis (als je niet gewend bent). Ik heb wel eens 6 milligram genomen, en dan heb ik de dagen daarna gelijk benzo-ontwenningsverschijnselen: hoofdpijn, spierpijn, onrustig gevoel, verdoofd gevoel in mijn tong, breinschokken als ik probeer te slapen, moeite met inslapen. Dat blijft dan ook een dag of 3-4 aanhouden. Echt best wel heftig van één zo'n dosis.
Hahahahahahahaha
Nee gok dat @de stok medich gezien een coma heeft geïndiceerd. Dat is al na 18 uur slaap als ik me niet vergis. Zal gok ik er nog een dag of 3 na effecten zal hebben.Zou ie nog wakker zijn? Denk t niet haha
Ow Nembutal, da's dat spul dat online door zeer louche sites wordt aangeboden voor zelfdoding. Is dacht dat dit al lang in gans de EU en USA ni meer in de handel is, komt via China nzo I guess.Nee gok dat @de stok medich gezien een coma heeft geïndiceerd. Dat is al na 18 uur slaap als ik me niet vergis. Zal gok ik er nog een dag of 3 na effecten zal hebben.
Gelukkig zijn de benzodiazepines praktisch onmogelijk om te overdosering met de dood als resultaat.
Toen ik een tijd Pentobarbital (Nembutal) nam moest ik me wel strict aan de dosering houden. Ook met tolerantie zijn barbiraturen op zich zelf al dodelijk. Ze geven het in de medische wereld wel aan dieren en mensen als die al een te hoge tolerantie hebben door chronische (of hevige) pijn van bijvoorbeeld kanker.
Maar waarom speel je met je leven?
Je had dit sneller gevonden dan dit topic aan te maken...
Wow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.ligt aan je tolerantie, ik kan 10 nemen en prima functioneren. andere zijn bij 2 al KO
Haha minderenHoeft toch ook niet?
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzosWel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."