#1
Re: Rare hoofdpijn van medicijn
Heb gisteren wel gewoon wat alcohol gedronken en wat hasj gerookt voelde toen bijna niks meer van die hoofdpijn enz alleen als ik er aan dacht voelde het dan even en nee heb er geen lean bij gedronken never dat ik dat nog doe man
nu is nieuwe dag voel nog wel iets van die hoofdpijn maar vaak ( niet altijd) is het als ik alleen ben en er aan denk
Tijdloos zei:Yolo2000 zei:En kan ik nog wel een joint roken of moet ik ff 3 4 dagen wachten tot het uit me bloed is?Liefhebbertje zei:Je bent jong he? Houd het ff in 1 topic
Hoofdpijn is niet te koppelen aan het minimale gebruik
Voel je je fysiek goed / beter? En neem je er geen Lean bij ? Als op alles ja het antwoord is zou ik denken waarom niet.. Tenzij je vandaag of gister los bent gegaan met middelen gebruik. Dan zou ik het niet doen en uitzitten met pauze van drugs.
Je komt over alsof je steeds meer wilt, van kwaad tot erger. Pas svp op je lichaam en psyche.
Ik hoop dat je gelukkig bent of snel word, je komt bij mij niet over alsof je dolgelukkig bent (niet dat dat moet hoor haha)
Maar houd je gebruik van drugs/drank/medicatie bij desnoods. Zo word je je sneller bewust als het de spuigaten uit loopt.
Geniet met mate!
Kleine sidenote:
En bij mij helpt wiet tegen misselijkheid maar als ik misselijk ben tijdens een LSD trip (los voorbeeld) of nadat ik misschien teveel van een stof heb gebruikt per ongeluk laat ik het komen en voel ik me als het weg is 10x beter. Omdat het in zo'n geval de trip/werking versterkt en ook de misselijkheid.
Heb gisteren wel gewoon wat alcohol gedronken en wat hasj gerookt voelde toen bijna niks meer van die hoofdpijn enz alleen als ik er aan dacht voelde het dan even en nee heb er geen lean bij gedronken never dat ik dat nog doe man