#1
Had vandaag nog een pure shotje van de lean die over was max anderhalf dop genomen maar zeg eerlijk die voelde ik wel man damm ik ging goed pitten
Psychedelibee zei:Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve het uitzitten.
Meestal wordt die draaierigheid in de loop van de volgende dag wel weer minder.Yolo2000 zei:Psychedelibee zei:Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve het uitzitten.
Na hoeveel dagen gaat het over denk je?
En gebeurt dit vaker met codeine/Promethazine???
Psychedelibee zei:Meestal wordt die draaierigheid in de loop van de volgende dag wel weer minder.Yolo2000 zei:Psychedelibee zei:Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve het uitzitten.
Na hoeveel dagen gaat het over denk je?
En gebeurt dit vaker met codeine/Promethazine???
Ik heb het al eerder gezegd, maar lees je nou ff vantevoren in ipv na gebruik met allerlei bijwerkingen verrast te worden.
Wat betreft lean weet ik niet, aangezien ik die combo nog nooit geprobeerd heb en dat ook niet van plan ben. Heb wel ervaring met de middelen los. En ja dit soort bijwerkingen komen vaker voor, wat je had geweten als je ook maar een beetje moeite had gedaan met inlezen vantevoren.
Waarom wil je zo graag lean doen terwijl je niet eens weet wat voor effect het geeft en wat de bijwerkingen zijn? Is dat enkel omdat een aantal rappers het gebruiken? Net zoals je grillz wilt dragen?
Dit inderdaad, het is nu al de tweede keer dat je onnodig een nieuw topic aanmaakt Yolo2000 en ik ze weer samenvoeg. Alles over lean graag in dit topic, dat houd het ook leesbaarder voor mensen die reageren namelijk waardoor je een beter antwoord krijgt.Liefhebbertje zei:Houd het ff in 1 topic
Liefhebbertje zei:Minder over zeiken en had geluisterd!
Neem wat asperibe en drink veel water
Eigenwijs
hoi,
Prohmetazine krijg ik voorgeschreven door het GGZ om te kunnen slapen.
ik heb er goede ervaring mee
Goed om te horen dat je naar de dokter bent geweest en je goed behandelt ervoor! Fijn dat hij blow instructies erbij geeft![]()
Zijn eigelijk soort van antidepresiva maar de doktor zij dat je het ook kan gebruiken tegen de pijn dus moet dit elke dag 2 uur voordat ik ga slapen in nemen 2 weken lang en over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak om te kijken hoe het gegaan is of me probleem over is minder geworden etc
Vind dit een zeer apparte keuze van jou huisarts , off-label gebruik van een (oude) AD die ook nog eens behoorlijk toxisch is gebruiken om pijn te minderen. Zou eerder nadat je paracetamol , iboprofen hebt gehad tramadol krijgt of een recept voor diclofenac
Oh had je hier ook last van??Het is een tricyclische antidepressiva , die zijn in vergelijking met de nieuwere antidepressiva minder veilig. Maar goed jou huisarts kent jou en kan je het beste advies geven of proberen. Ik zou voorstellen of het niet diclofenac kan zijn. Althans zo ging het bij mij.
Oh had je hier ook last van??
Je moet zodra je huisarts wakker open is bellen.. Die kan je een goede juiste behandeling geven.
Hou je taai kerel.
Nee maar wel veel over geleerd/gelezen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."