Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLean Codeine/Promethazine

Lean Codeine/Promethazine

75 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Had vandaag nog een pure shotje van de lean die over was max anderhalf dop genomen maar zeg eerlijk die voelde ik wel man damm ik ging goed pitten
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
codeine/Promethazine Shotje niet goed bevallen

Hallo mensen heb 2 dagen geleden lean gedronken niks aan de hand dus gisteren had ik een shotje van de codeine/promethazine genomen ik ging goed pitten ( midag daarna ging werken en rond de avond ging ik bijna kotsen niet gedaan gelukig na het eten was dat gevoel weg maar had een raar soort van draaiend gevoel in me hoofd ben nu wakker weer nieuwe dag en heb het nog steeds iemand tips???
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve het uitzitten.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve het uitzitten.
Klik om te vergroten...


Na hoeveel dagen gaat het over denk je?
En gebeurt dit vaker met codeine/Promethazine???
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yolo2000 zei:
Psychedelibee zei:
Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve het uitzitten.
Klik om te vergroten...


Na hoeveel dagen gaat het over denk je?
En gebeurt dit vaker met codeine/Promethazine???
Klik om te vergroten...
Meestal wordt die draaierigheid in de loop van de volgende dag wel weer minder.

Ik heb het al eerder gezegd, maar lees je nou ff vantevoren in ipv na gebruik met allerlei bijwerkingen verrast te worden.

Wat betreft lean weet ik niet, aangezien ik die combo nog nooit geprobeerd heb en dat ook niet van plan ben. Heb wel ervaring met de middelen los. En ja dit soort bijwerkingen komen vaker voor, wat je had geweten als je ook maar een beetje moeite had gedaan met inlezen vantevoren.

Waarom wil je zo graag lean doen terwijl je niet eens weet wat voor effect het geeft en wat de bijwerkingen zijn? Is dat enkel omdat een aantal rappers het gebruiken? Net zoals je grillz wilt dragen?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Yolo2000 zei:
Psychedelibee zei:
Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve het uitzitten.
Klik om te vergroten...


Na hoeveel dagen gaat het over denk je?
En gebeurt dit vaker met codeine/Promethazine???
Klik om te vergroten...
Meestal wordt die draaierigheid in de loop van de volgende dag wel weer minder.

Ik heb het al eerder gezegd, maar lees je nou ff vantevoren in ipv na gebruik met allerlei bijwerkingen verrast te worden.

Wat betreft lean weet ik niet, aangezien ik die combo nog nooit geprobeerd heb en dat ook niet van plan ben. Heb wel ervaring met de middelen los. En ja dit soort bijwerkingen komen vaker voor, wat je had geweten als je ook maar een beetje moeite had gedaan met inlezen vantevoren.

Waarom wil je zo graag lean doen terwijl je niet eens weet wat voor effect het geeft en wat de bijwerkingen zijn? Is dat enkel omdat een aantal rappers het gebruiken? Net zoals je grillz wilt dragen?
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad maar was wel bekend met lean maar dan codeine/promethazine gemixt met sprite maar had nog nooit een puur shotje genomen had dat eigelijk ook niet moeten doen
s
skurDLid
01-01-2024, 00:00
#7
opiaten misselijkheid is een ding ja!
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Is al 2 dagen verder en heb nog steeds klein beetje hoofdpijn man enz iemand tips??
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rare hoofdpijn van medicijn

Hallo ik heb laat ik zeggen 4 keer lean gedaan ( lean syrup codeine en promethazine met sprite) anyway dus woensdag heb ik het zonder sprite gedaan gewoon 1 shotje van pure codeine met Promethazine genomen en toen in de avond werd ik opeens duizelig enz en een rare hoofdpijn en de dag erna was de duidelijkheid bijna weg en had ik nog steeds die hoofdpijn en heb ik tog weer een klein beetje lean sprite gedronken met me stomme kop :flushed: omdat een vriend een klein flesje bij zich had dus de 4de x dat ik lean gedaan heb :cry: en is nu al vrijdag en heb nog steeds die hoofdpijn wat is dit denken jullie 1 van de bijwerking van het medicijn? Of een verslaving want het is nog maar mijn 3de of 4de keer graag hulp bedankt
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Rare hoofdpijn van medicijn

Je bent jong he? Houd het ff in 1 topic
Hoofdpijn is niet te koppelen aan het minimale gebruik
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Minder over zeiken en had geluisterd!
Neem wat asperibe en drink veel water
Eigenwijs
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Liefhebbertje zei:
Houd het ff in 1 topic
Klik om te vergroten...
Dit inderdaad, het is nu al de tweede keer dat je onnodig een nieuw topic aanmaakt Yolo2000 en ik ze weer samenvoeg. Alles over lean graag in dit topic, dat houd het ook leesbaarder voor mensen die reageren namelijk waardoor je een beter antwoord krijgt.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Liefhebbertje zei:
Minder over zeiken en had geluisterd!
Neem wat asperibe en drink veel water
Eigenwijs
Klik om te vergroten...

Oh dit is dus de effecten van codeine ? Dus moet 3 4 dagen wachten tot het uit me bloed is zeker?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Silboo zei:
hoi,

Prohmetazine krijg ik voorgeschreven door het GGZ om te kunnen slapen.

ik heb er goede ervaring mee
Klik om te vergroten...

Ja alleen Promethazine zonder codeine dus
En wat heefd dat met dit topic te maken?
Oh En iedereen reageert anders op drugs en opiaten verdovende medicijnen

Tijdloos zei:
Goed om te horen dat je naar de dokter bent geweest en je goed behandelt ervoor! Fijn dat hij blow instructies erbij geeft :laughing:
Klik om te vergroten...

Heb trouwens
amitriptyline hcl sandoz
Voorgeschreven van de doktor
Zijn eigelijk soort van antidepresiva maar de doktor zij dat je het ook kan gebruiken tegen de pijn dus moet dit elke dag 2 uur voordat ik ga slapen in nemen 2 weken lang en over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak om te kijken hoe het gegaan is of me probleem over is minder geworden etc
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yolo2000 zei:
Zijn eigelijk soort van antidepresiva maar de doktor zij dat je het ook kan gebruiken tegen de pijn dus moet dit elke dag 2 uur voordat ik ga slapen in nemen 2 weken lang en over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak om te kijken hoe het gegaan is of me probleem over is minder geworden etc
Klik om te vergroten...

Vind dit een zeer apparte keuze van jou huisarts , off-label gebruik van een (oude) AD die ook nog eens behoorlijk toxisch is gebruiken om pijn te minderen. Zou eerder nadat je paracetamol , iboprofen en die troep hebt gehad tramadol krijgt of diclofenac
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Vind dit een zeer apparte keuze van jou huisarts , off-label gebruik van een (oude) AD die ook nog eens behoorlijk toxisch is gebruiken om pijn te minderen. Zou eerder nadat je paracetamol , iboprofen hebt gehad tramadol krijgt of een recept voor diclofenac
Klik om te vergroten...

Wacht wat bedoel je snap je niet helemaal
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdloos zei:
Het is een tricyclische antidepressiva , die zijn in vergelijking met de nieuwere antidepressiva minder veilig. Maar goed jou huisarts kent jou en kan je het beste advies geven of proberen. Ik zou voorstellen of het niet diclofenac kan zijn. Althans zo ging het bij mij.
Klik om te vergroten...
Oh had je hier ook last van??
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hallo
Ik weet is niet echt een vraag over drugs ofz maar wel een vraag over me hoofdpijn
Dus gisteren ik had ruzie met me grote oudere neef van 24 ik ben zelf 17
Heb een verkeerde grap gemaakt
En uit het niets begint ie me 5 snelle klappen op me hoofd en me neus te geven zonder dat ik iets terug kon doen en kan sowieso niks terug doen hij is 10 x zo groot als mij
Dus mij neus begon te bloeden en had erge pijn aan me hoofd toen zei ik sorry het was een grap had ie me nog 2 klappen gegeven en zei veeg je neus en liep weg
Paar uurtjes later zei ie sorry enz
Maar heb nog steeds pijn aan me hoofd en had al pijn aan me hoofd door die pure shot van die lean codeine/Promethazine
Waar ik ook nu medicijnen voor gebruik maar moet ik weer naar de doktor gaan?? Is het handig??? Of moet ik het gewoon laten??
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je moet zodra je huisarts wakker open is bellen.. Die kan je een goede juiste behandeling geven.

Hou je taai kerel.

Yolo2000 zei:
Oh had je hier ook last van??
Klik om te vergroten...

Nee maar wel veel over geleerd/gelezen.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdloos zei:
Je moet zodra je huisarts wakker open is bellen.. Die kan je een goede juiste behandeling geven.

Hou je taai kerel.



Nee maar wel veel over geleerd/gelezen.
Klik om te vergroten...

Wacht behandeling wat voor behandeling?? Laat ik zeggen heb klein beetje last van me neus en last van me zeikant van me hoofd klein bultje die je wel voelt maar niet ziet
En had al hoofdpijn van die pure shot lean codeine/promethazine maar nu is het erger geworden
Slik nog wel die medicijnen die ze me gegeven had
Dus met behandeling kwa nieuwe medicijnen of iets anders?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."