Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLean Codeine/Promethazine

Lean Codeine/Promethazine

75 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Silboo zei:
hoi,

Prohmetazine krijg ik voorgeschreven door het GGZ om te kunnen slapen.

ik heb er goede ervaring mee
Klik om te vergroten...

Ja alleen Promethazine zonder codeine dus
En wat heefd dat met dit topic te maken?
Oh En iedereen reageert anders op drugs en opiaten verdovende medicijnen

Tijdloos zei:
Goed om te horen dat je naar de dokter bent geweest en je goed behandelt ervoor! Fijn dat hij blow instructies erbij geeft :laughing:
Klik om te vergroten...

Heb trouwens
amitriptyline hcl sandoz
Voorgeschreven van de doktor
Zijn eigelijk soort van antidepresiva maar de doktor zij dat je het ook kan gebruiken tegen de pijn dus moet dit elke dag 2 uur voordat ik ga slapen in nemen 2 weken lang en over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak om te kijken hoe het gegaan is of me probleem over is minder geworden etc
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yolo2000 zei:
Zijn eigelijk soort van antidepresiva maar de doktor zij dat je het ook kan gebruiken tegen de pijn dus moet dit elke dag 2 uur voordat ik ga slapen in nemen 2 weken lang en over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak om te kijken hoe het gegaan is of me probleem over is minder geworden etc
Klik om te vergroten...

Vind dit een zeer apparte keuze van jou huisarts , off-label gebruik van een (oude) AD die ook nog eens behoorlijk toxisch is gebruiken om pijn te minderen. Zou eerder nadat je paracetamol , iboprofen en die troep hebt gehad tramadol krijgt of diclofenac
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Vind dit een zeer apparte keuze van jou huisarts , off-label gebruik van een (oude) AD die ook nog eens behoorlijk toxisch is gebruiken om pijn te minderen. Zou eerder nadat je paracetamol , iboprofen hebt gehad tramadol krijgt of een recept voor diclofenac
Klik om te vergroten...

Wacht wat bedoel je snap je niet helemaal
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Het is een tricyclische antidepressiva , die zijn in vergelijking met de nieuwere antidepressiva minder veilig. Maar goed jou huisarts kent jou en kan je het beste advies geven of proberen. Ik zou voorstellen of het niet diclofenac kan zijn. Althans zo ging het bij mij.
Klik om te vergroten...
Oh had je hier ook last van??
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo
Ik weet is niet echt een vraag over drugs ofz maar wel een vraag over me hoofdpijn
Dus gisteren ik had ruzie met me grote oudere neef van 24 ik ben zelf 17
Heb een verkeerde grap gemaakt
En uit het niets begint ie me 5 snelle klappen op me hoofd en me neus te geven zonder dat ik iets terug kon doen en kan sowieso niks terug doen hij is 10 x zo groot als mij
Dus mij neus begon te bloeden en had erge pijn aan me hoofd toen zei ik sorry het was een grap had ie me nog 2 klappen gegeven en zei veeg je neus en liep weg
Paar uurtjes later zei ie sorry enz
Maar heb nog steeds pijn aan me hoofd en had al pijn aan me hoofd door die pure shot van die lean codeine/Promethazine
Waar ik ook nu medicijnen voor gebruik maar moet ik weer naar de doktor gaan?? Is het handig??? Of moet ik het gewoon laten??
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet zodra je huisarts wakker open is bellen.. Die kan je een goede juiste behandeling geven.

Hou je taai kerel.

Yolo2000 zei:
Oh had je hier ook last van??
Klik om te vergroten...

Nee maar wel veel over geleerd/gelezen.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Je moet zodra je huisarts wakker open is bellen.. Die kan je een goede juiste behandeling geven.

Hou je taai kerel.



Nee maar wel veel over geleerd/gelezen.
Klik om te vergroten...

Wacht behandeling wat voor behandeling?? Laat ik zeggen heb klein beetje last van me neus en last van me zeikant van me hoofd klein bultje die je wel voelt maar niet ziet
En had al hoofdpijn van die pure shot lean codeine/promethazine maar nu is het erger geworden
Slik nog wel die medicijnen die ze me gegeven had
Dus met behandeling kwa nieuwe medicijnen of iets anders?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
van klappen krijg je ook hoofdpijn...

lekkere vriend is dat.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
SkittlesAndMe zei:
van klappen krijg je ook hoofdpijn...

lekkere vriend is dat.
Klik om te vergroten...

Is me neef dus ook nog me eigen bloed famile maar heb er niet meer zo veel last van maar zit er wel over na te denken om hem binnenkort tog wat klappen te geven
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gezellig bij jullie in de familie dan... Klappen lossen weinig op he.. als je hem een klap geeft kun je ook gewoon weer een klap terug verwachten. Zo gaat dat al sinds de middeleeuwen
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
SkittlesAndMe zei:
Gezellig bij jullie in de familie dan... Klappen lossen weinig op he.. als je hem een klap geeft kun je ook gewoon weer een klap terug verwachten. Zo gaat dat al sinds de middeleeuwen
Klik om te vergroten...

Ja heb het maar niet gedaan want ik red het niet hij is al volwassen en klappen lost inderdaad niks op
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrijdag had ik een vervolf afspraak bij de doktor en ze zei dat ze heefd uitgezocht op internet enz en dat je door Codeine/Promethazine of het puur was of niet je kan niet zo lang last krijgen en ik heb al sinds me geborte een beetje gebogen houding en zei sinds die medicijnen heb ik er niet meer zo erg last van alleen als ik eet toen zei ze dat die hoofd/kop pijn door me houding komt en het gewoon toeval was dat je die dag codeine/Promethazine had genomen en dat die pillen werkten omdat het in je zenuw zit ik krijg binnenkort ook fysio ervoor en heb voor 2 maanden die pillen weer gekregen en als ik merk dat het begint te werken kan ik stoppen met die pillen
b
blankaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Please stop feeding the troll
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is die zelf natuurlijk
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
blanka zei:
Please stop feeding the troll
Klik om te vergroten...
Goed punt, maar vond je het echt nodig je hiervoor aan te melden?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Goed punt, maar vond je het echt nodig je hiervoor aan te melden?
Klik om te vergroten...

Wacht wat bedoel je?? Was voor dit probleem al op Drugsforum leek me een leuk forum en is het ook!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."