Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat echt doen met xtc

Wat echt doen met xtc

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
achteruitkoprol123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen, ik heb net 1.5 pil op maar ik weet nu hijs om te doen, hebben jullie nog ideeen? Het liefst zonder harde muziek want ik heb geen oortjes en ik ben thuis!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een achteruitkoprol maken? 1, 2 of 3 stuks 🙃
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
achteruitkoprol123 zei:
Hoi iedereen, ik heb net 1.5 pil op maar ik weet nu hijs om te doen, hebben jullie nog ideeen? Het liefst zonder harde muziek want ik heb geen oortjes en ik ben thuis!
Klik om te vergroten...
Alleen aan de xtc is echt saai en eenzaam haha. Verveel je je al?
Wanneer hier iedereen sliep of naar huis ging ging ik chatten met vreemden en uren lullen 🤣, een lang bad of douche nemen. Mn administratie doen 🤣. Roken. Hier op t forum verdwaald raken. Muziek luisteren
s
scheplepelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is echt zonde om xtc in je 1tje te nemen je kan het beter op een feest doen ofz er valt niet veel te doen in je 1tje aan de xtc het enige wat ik altijd deed als ik thuis kwam van een feest en nog lekker ging van de xtc deed ik gwn leuke lichtjes aan en muziek op m'n oortjes en gwn je eigen gang gaan
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenwijsje zei:
Alleen aan de xtc is echt saai en eenzaam haha. Verveel je je al?
Wanneer hier iedereen sliep of naar huis ging ging ik chatten met vreemden en uren lullen 🤣, een lang bad of douche nemen. Mn administratie doen 🤣. Roken. Hier op t forum verdwaald raken. Muziek luisteren
Klik om te vergroten...
Nee alleen aan de xtc is een prachtige kans om te ontdekken dat het veel meer kan zijn dan slechts een partydrug, mits je het toelaat.

Het is zelfs een hele mooie manier om te onderzoeken waarom je je gaat vervelen als er even niemand bij je in de buurt is.

Ga je er met zo'n mindset in dan kan het 1 van de mooiste ervaringen zijn waarin je even een paar uurtjes echt de tijd neemt om met jezelf te "praten" en dergelijke gevoelens als verveling doorziet als slechts gedachten die je helemaal niet hoeft te geloven. Een kans om je alleenheid (niet eenzaamheid!) te leren kennen.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik maak muziek. Gewoon op de computer. Ik merk dat met een stof als xtc dat er snel leuke ideeën komen en ben ik uren lang mega gefocust op wat ik maak. En wat ik ook vaak doe is overdag nemen en gewoon naar buiten gaan als het goed weer is.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel chill alleen thuis, zo fijn!
ik heb magic sand (heb je nu niks aan maar toch) bellenblaas, maar ook urenlang naar muziek kijken, YouTube muziek met van die eilanden en mooie mensen of burningman bijvoorbeeld. Enygma kan ook. Vapen is lekker dan. Naar het vuur in de haard kijken.
Het is een ontdekkingstocht met jezelf, je kan vanalles overdenken. Ik zou me nooit vervelen hoor!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
achteruitkoprol123 zei:
Hoi iedereen, ik heb net 1.5 pil op maar ik weet nu hijs om te doen, hebben jullie nog ideeen? Het liefst zonder harde muziek want ik heb geen oortjes en ik ben thuis!
Klik om te vergroten...
Handstand tegen de muur of deur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."