#1
Hoi iedereen, ik heb net 1.5 pil op maar ik weet nu hijs om te doen, hebben jullie nog ideeen? Het liefst zonder harde muziek want ik heb geen oortjes en ik ben thuis!
Alleen aan de xtc is echt saai en eenzaam haha. Verveel je je al?Hoi iedereen, ik heb net 1.5 pil op maar ik weet nu hijs om te doen, hebben jullie nog ideeen? Het liefst zonder harde muziek want ik heb geen oortjes en ik ben thuis!
Nee alleen aan de xtc is een prachtige kans om te ontdekken dat het veel meer kan zijn dan slechts een partydrug, mits je het toelaat.Alleen aan de xtc is echt saai en eenzaam haha. Verveel je je al?
Wanneer hier iedereen sliep of naar huis ging ging ik chatten met vreemden en uren lullen 🤣, een lang bad of douche nemen. Mn administratie doen 🤣. Roken. Hier op t forum verdwaald raken. Muziek luisteren
Handstand tegen de muur of deur.Hoi iedereen, ik heb net 1.5 pil op maar ik weet nu hijs om te doen, hebben jullie nog ideeen? Het liefst zonder harde muziek want ik heb geen oortjes en ik ben thuis!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."