Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou als eerste dosis een halfe in nemen en dan in de loop van de avond de 2 andere kwartjes verdelen over de tijd die je heb. Door dat te doen blijft je piek ook langer door. [Teminste dat is mijn ervaring weet niet of dat bij andere ook zo is] Alleen zeg jij dat je de opkomst te heftig vindt maar je moet gwn maar zo zien hoe heftiger die opkomst hoe harder je uiteindelijk gaat. Er kan eigenlijk niks fout aangezien je je pil heb getest"
"Hallo iedereen Man 18 Ongeveer rond de 60kg Ongeveer 1 mtr 78 Sorry het is een lange tijd terug dat ik heb gemeten en gewogen Ik ben op het moment thuis in de slaapkamer op bed met led verlichting en muziek op m'n oortjes Ik heb zojuist 2.5gram 3mmc gehaald eigenlijk denk ik dat het 3cmc is want ik wordt hier een stuk minder euforisch van dan ik normaal gewend ben met 3mmc. Maar ja in iedergeval ik merk dat ik al een redelijke tolerantie heb waardoor ik met alleen maar puntjes eig niet zoveel voel. Dus ik neem alleen nog maar lijnen en ik merk dat ik daar ook al wat minder van voel. Tenzij ik een lijn neem van minimaal 150+mg en dan neem ik al vrij snel weer bij. Soms al wel na 15 a 20 min zelfs. Maar ik vraag me nu af of ik wel meer zou voelen van een capsule. Ik heb hier 1tje gevuld. En ik heb het afgewogen en er zit precies 300mg in. Dit is heel veel ik weet het. Maar ik ben heel veel gewend. Maar ik wil gwn ff wat meer voelen. Wat vinden jullie hier van en hebben jullie nog advies? of miss dingen wat leuk is om te doen? let me know alles is welkom"
"Door de xtc is je serotonine op dus je kan dan wel 3m snuiven voor een korte kick maar je gaat niet veel meer voelen dan alleen maar iets wakkerder worden Ik spreek uit veel ervaring Ook is dit een vrij gevaarlijke combi omdat het 2 uppers zijn"
"Ja ik heb dat ook wel vaker de dag erna heb ik dan last van dat me hart heel snel klopt waardoor ik snel buiten adem ben en ademen gaat dan ook wel een beetje moeilijk maar dat gaat weg na iets van 2 of 3 dagen in mijn geval"
"Ik heb laatst ook voor m'n eerste keer snus gedaan terwijl ik dronken was nou da was niet leuk het voelde alsof ik 5x zo dronken was"
"Ik heb ook verkrijgbaar struggels ik ben ook sinds kort begonnen met alleen gebruiken en daardoor merk ik dat ik veel verslaafden ben geworden ik gebruik daarin tegen 3mmc maar ik voel je wel als je ooit iets kwijt wilt of vragen heb of gwn wat wilt vertellen kan je me altijd prive berichten"
"Lezen en leren zei: Alles wat hier boven staat, plus niet onwaarschijnlijk dat het geen 3mmc was. Klik om te vergroten... Het zou miss 3cmc geweest kunnen zijn"
"Met 3m ga ik juist veel praten wil dan zoveel dingen vertellen dat ik vaak gwn over m'n woorden struikel. ik heb dat fenomeen van niet meer willen praten alleen als we heel lang doorgaan echt al begin van de ochtend zo laat en moet dan ook wel veel hebben gebruikt"
"Yoo mede aardsgenoten! Heeft er iemand verstand van mixen van bepaalde stoffen en hoe gevaarlijk het kan zijn want ik ga vnv met 2 maaten feesten en we hebben 3m mdma [kristal poeder] en coke en wss ga ik het allemaal nemen ik weet het is echt heel dom maar ik ben wel erg ervaren met best veel verschillende drugs en heb al vaker gemixt maar ik wilde ff weten hoe en wat er zo gevaarlijk is iemand ervaring?? Ik hoor het graag van jullie Gr. De Scheplepel"
"Eigenlijks alles met naalden en hard drugs roken ook geen ghb en eigenlijk wel alle benzo's"