#1
Idd, goed eten, serotonine weer aanvullen (b.v. zonnebloempitten, vitamine d3, L-tryptofaan).
Bezoekje aan de huisarts kan mss ook geen kwaad.
En je gebruik evalueren, in mijn ogen is dit extreem gebruik (zelfs een normale dosis op een nuchtere maag en daarna ook niet eten vind ik al een risico)
Bezoekje aan de huisarts kan mss ook geen kwaad.
En je gebruik evalueren, in mijn ogen is dit extreem gebruik (zelfs een normale dosis op een nuchtere maag en daarna ook niet eten vind ik al een risico)