Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvoel me raar na MDMA

voel me raar na MDMA

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Idd, goed eten, serotonine weer aanvullen (b.v. zonnebloempitten, vitamine d3, L-tryptofaan).
Bezoekje aan de huisarts kan mss ook geen kwaad.
En je gebruik evalueren, in mijn ogen is dit extreem gebruik (zelfs een normale dosis op een nuchtere maag en daarna ook niet eten vind ik al een risico)
k
kimmetjefromtheblockLid
01-01-2024, 00:00
#2
dag mensen,
ik heb afgelopen vrijdag 1,5 gram MDMA besteld
ik heb het klein gemaakt en daarna heb ik een aantal bommetjes gemaakt ,ik ben begonnen om vrijdag 18:50 en geëindigd om 10:36 zaterdagsochtends
Ik ben een vrouw, 173cm, 55KG, ik gebruik al jaren drugs maar deze x is anders geweest ik moet er wel bij vermelden dat ik die gehele dag niks heb gegeten!
ik begon zaterdag avond duizelig te worden en wazig, in de dagen daarna werd ik ook angstig, kreeg is slaapproblemen, en is mijn evenwicht uit balans, zweetaanvallen, , mijn hele lichaam tintelt tijdens zo'n aanval etc ik heb zo'n zelf nog nooit ervaren en ben benieuwd of andere dit weleens mee gemaakt hebben?
in slaap komen kan ik op dit moment net zonder mezelf eerst stoned te roken, ik wil er graag vanaf..
hoor graag jullie ervaringen op tips hierin

groetjes
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#3
1.5 gr MDMA met jou gewicht is toch zeker bijna 20x de aanbevolen dosis. Als ik het zo lees denk ik dat het door de erg hoge dosering komt.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Word me trouwens niet heel duidelijk hoeveel je gebruikt hebt. Je schrijft alleen dat je 1.5gr had besteld
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoge dosering, niks eten,... dat vraagt om problemen.
Ik mag hopen dat je de volledige 1.5 gram niet opgemaakt hebt.
De klachten zullen wel overgaan als je een gezonde levensstijl aanneemt.
Genoeg bewegen alsook rust, gezond eten en drinken met structuur.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
kimvandebuurt zei:
1,5 gram MDMA besteld
Klik om te vergroten...


kimvandebuurt zei:
begonnen om vrijdag 18:50 en geëindigd om 10:36 zaterdagsochtends
Klik om te vergroten...

Lees dit even aub:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl




kimvandebuurt zei:
gehele dag niks heb gegeten
Klik om te vergroten...
Helpt niet voor een goede ervaring


kimvandebuurt zei:
zonder mezelf eerst stoned te roken,
Klik om te vergroten...
Hiermee maak je je angsten en slaapproblemen juist groter.
Advies is om lange tijd helemaal geen enkele drug te gebruiken. Aantal maanden.




Kapexx zei:
Word me trouwens niet heel duidelijk hoeveel je gebruikt hebt. Je schrijft alleen dat je 1.5gr had besteld
Klik om te vergroten...
Dit, hoeveel mg heb je precies gebruikt?


Sterkte @kimvandebuurt 👍
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voeding is natuurlijk heel belangrijk tijdens Mdma. Ook al moet je er wel niet aan denken. Toch altijd doen. Je lichaam draait op volle toeren en heeft dus brandstof nodig. En koelte. Water is belangrijk (niet te veel. 1 a2 glazen water per uur). Altijd rustig opbouwen en effect afwachten. Kan 45 minuten duren voordat je wat er van voelt.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
kimvandebuurt zei:
ik moet er wel bij vermelden dat ik die gehele dag niks heb gegeten!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dit enorm heeft bijgedragen aan je negatieve symptomen! Ik zou zeggen: nu even een paar dagen goed voor jezelf zorgen. Gezond eten en drinken, frisse lucht, hopelijk een beetje zon, en veeeel rust. Dan gaat dit helemaal goed komen. En idd, zoals gezegd, even niet blowen. Dat gaat je nu zeker niet helpen.
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou uit voorzorg even contact opnemen met je huisarts
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je alles opgemaakt? Zo ja waarom? Geen ervaring met mdma?
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat TS nog in een baan om de aarde zit na 1.5 gram MDMA. 🚀
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Di
PsyTekz zei:
Hoge dosering, niks eten,... dat vraagt om problemen.
Ik mag hopen dat je de volledige 1.5 gram niet opgemaakt hebt.
De klachten zullen wel overgaan als je een gezonde levensstijl aanneemt.
Genoeg bewegen alsook rust, gezond eten en drinken met structuur.
Klik om te vergroten...
DiT plus niet of slecht slapen wordt een ramp
Maar goed is nu zaterdag, hoe is het nu met je?

Gezond eten en veel rusten

Ps
Heb je een arts geraadpleegd?
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is feitelijk jouw maximale dosis (110mg) ieder uur en 15 uur achter elkaar… Waarom dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."