Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dag lezer, Aangenaam ik ben Kim k zou graag mijn verhaal willen vertellen over gecontroleerd gebruiken na een verslaving hier mijn verhaal: ik ben maandelijkse gebruiker wat eigenlijk vrijwel elk weekend is (oeps) zwaar verslaafd geweest, en 1x afkickkliniek gezeten, helaas had dat geen werking en de dag dat ik uit de kliniek was, meteen weer begonnen... daarna er op eigen benen zonder hulp afgekickt, voor 3 jaar, na 3 jaar dacht ik laat ik het weer eens proberen en dat was heerlijk! intussen kan ik vrijwel elk weekend gebruiken, en daar door de weeks geen last van te hebben, stiekem ben ik er best wel trots op, hoe raar het ook klinkt, want mij was altijd verteld dat als je afgekickt was je daarna nooit meer drugs kon gebruiken, omdat het te lastig zou zijn dat bij 1x te houden en de verslaving weer om de hoek lag... wel heb ik de bewuste keuze gemaakt en daar goed over nagedacht en ervaren, dat ik wel echt alleen moet gebruiken op dagen dat ik me goed voel, dus na een goede dag en niet als k down ben etc, want toen merkte ik wel dat het weer heel moeilijk was. dit was mijn verhaal, ben benieuwd naar jullie inkijk, ervaringen en verhalen hier op op dit moment een beetje Miauw aan het gebruiken groetjes Kim"
"Manu76 zei: Tja, je lijkt vertrouwen te hebben in jezelf. Wie ben ik om je dat weer te ontnemen? Succes ermee en laat maar eens weten na de zomer of je nog tevreden bent met je gebruik. Klik om te vergroten... ik zie nu dat ik er bij ben vergeten te vermelden dat ik dit nu al 2,5 jaar doe op deze manier......"
"ik zie jullie reacties, en dit was niet mijn bedoeling, ik denk dat ik de verkeerde woordkeuze heb gebruikt. Ook vond ik dit een goed idee om te delen met een vaag 4MMC hoofd, en zie nu ik weer nuchter ben dat het er een beetje anders staat dan ik in mijn hoofd had bedacht, mijn excuses daarvoor Want wat ik meer bedoelde was, hoe ik weer gebruik na een verslaving. mijn vraag was ook of er meerdere zijn die weer gebruiken na een verslaving.. en klopt, ik heb me mindere maanden, soms is het idd zo dat ik een maand lang elk week gebruik, maar het kan ook zo zijn dat er weer 2/3 maanden vanaf blijf, ik heb deze maand 2 x gebruikt en dat vind ik zelf prima. ik gebruik weer sinds 2,5 jaar drugs en dat doe ik op deze manier, en dat werkt voor mij. ik ben vooral benieuwd of er meer mensen zijn die dit doen na een verslaving? nogmaals mijn excuses voor alle verwarring"
"OtherShore zei: Ik wil eigenlijk weten of hier wel echt sprake is van gecontroleerd gebruik. Je laat met deze zin al een beetje doorschemeren dat je vaker gebruikt dan je zou willen: Gecontroleerd gebruik betekent echt dat je jezelf aan je eigen voornemens houdt. Qua frequentie lukt dat dus al niet. En als je gebruikt, gebruik je dan soms ook meer dan je bedoeling is? Ga je soms langer door dan je bedoeling is? Dit soort zaken kunnen een indicatie zijn dat er geen sprake is van gecontroleerd gebruik. Klik om te vergroten... het is wel zo als ik drugs bij mijn dealer haal, dat ik bevoordeeld 1 gram 4MMC haal, en als dat op is , dan is het ook daadwerkelijk op! ik haal nooit meer bij, ondanks die drang er soms wel is, maar ik geef mezelf daar niet aan over."
"dag mensen, ik heb afgelopen vrijdag 1,5 gram MDMA besteld ik heb het klein gemaakt en daarna heb ik een aantal bommetjes gemaakt ,ik ben begonnen om vrijdag 18:50 en geëindigd om 10:36 zaterdagsochtends Ik ben een vrouw, 173cm, 55KG, ik gebruik al jaren drugs maar deze x is anders geweest ik moet er wel bij vermelden dat ik die gehele dag niks heb gegeten! ik begon zaterdag avond duizelig te worden en wazig, in de dagen daarna werd ik ook angstig, kreeg is slaapproblemen, en is mijn evenwicht uit balans, zweetaanvallen, , mijn hele lichaam tintelt tijdens zo'n aanval etc ik heb zo'n zelf nog nooit ervaren en ben benieuwd of andere dit weleens mee gemaakt hebben? in slaap komen kan ik op dit moment net zonder mezelf eerst stoned te roken, ik wil er graag vanaf.. hoor graag jullie ervaringen op tips hierin groetjes"