#1
Een enkele keer een nachtje (of 2) overslaan is op zich niet slecht voor je brein hoor, don’t worry. Moet natuurlijk geen gewoonte worden.
Zoals hierboven al gezegd: zoek een rustgevende afleiding en zit het gewoon uit zonder benzo. Komt wel goed! 👍
Zoals hierboven al gezegd: zoek een rustgevende afleiding en zit het gewoon uit zonder benzo. Komt wel goed! 👍

