Hallo Dunne had je laatst nou ook 2fma geprobeerd? Hoe beviel dat?
Krijg ik zelf veel rust en motivatie van (ook adhd).
Oja dees moes ik nog beantwoorden, toch? ! 😬
2fma was zeker beter dan de 2fa en 3fa die ik er voor probeerde! Nog niet hét wat ik echt zoek maar dat zal ik ook niet vinden. Het deed bij mij mentaal minder voor mijn adhd als mijn Methylfenidaat en echte speed.
Fysiek deed 2fma wel wat meer dan Methyl om me actief te krijgen qua uitstelgedrag, schoonmaken of admin doen etc. , Maar alsnog stukken minder als echte speed. Gaf me niet die “drive” wat te moeten gaan doen. Speed meestal wel.
In lage dosering werkt het qua focus, adhd etc vrij goed (ik zelf mis dan de fysieke stimulatie), Neem je een iets hogere dosering word het net te recratief om functioneel te blijven. Maar wel lekker! 😛
Het is wel een leuke stof! Je voelt je happy, goed humeur, ziet geen beren op de weg etc. Echte euforie zoals mdma of speed je kan geven zeker niet. Misschien wel in wat hogere doseringen. Maar dan nog niet mega euforie denk ik. die speed je kan geven.
Het zou misschien een rc zijn die ik wel wat vaker zou gebruiken. Al haalt het niet bij the real stuff.
Ik lees wisselende meningen over serotonine gebruik bij 2fma. Zelf heb ik het idee dat het wel wat met je serotonine doet. Qua gevoel, zeker niet zo veel als bv mdma etc. maar imo wel iets. Dan is het er niet eentje voor vaker gebruik.
Weet
@Neo-Shulginist dit misschien?