#1
Thanks!
No problemo!
Thanks!
Waarom gebruik je dan geen dex?Wauw, ik ben nu jaloers⌠Bij mij werkt Methyl in normale dosering wel tegen de adhd radartjes/piekeren, wat betere focus en concentratie, fysiek ook minder bewegelijk maar het doet echt 0,0 nada noppes voor mijn uitstelgedrag.
En daar baal ik van want dat was eigenlijk hoofdreden nr 1 om na 50+ jaar zonder iets van medicatie te nemen nu wel te nemen.
Dus bof daar maar mee!
Gewone (maar dan wel GOEDE) speed helpt daar 100x beter tegen.
Omdat dex het als speed aangeeft bij tests en ik beroepschauffeur ben. Moet ik ook allerlei testen doen, cbr gezeik.Waarom gebruik je dan geen dex?
Also de doseringen voor methylfenidaat verschillen enorm per persoon. Sommige mensen merken al wat van 5mg, anderen nemen 3x per dag 50mg.
Ah okĂŠ! Stom zeg.Omdat dex het als speed aangeeft bij tests en ik beroepschauffeur ben. Moet ik ook allerlei testen doen, cbr gezeik.
En recreatief dex (eens geprobeerd) in hoge doseringen was ook niet mega mijn ding. Tis niet net als gewone speed.
Nee er zit wel verschil in. De ene is kinksomdraaind en de ander rechtsom . Daar door werkt dex bij adhd ook weer anders.Ah okĂŠ! Stom zeg.
Ja vind ik ook, terwijl dat niet zou moeten kunnen. Als je schone speed hebt, zou het hetzelfde moeten zijn toch? Ik heb een paar jaar geleden dex ook eens recreatief gebruikt en ik werd wakkerder, maar voelde me gewoon meh. Niet zo energiek en vrolijk als bij speed, dus was er niet zo van onder de indruk. Heb later dex geprobeerd als medicatie en toen werd ik er ook meh van.
Amfetamine kan links- of rechtsdraaiend zijn. Rechtsdraaiende amfetamine past beter op de receptoren in de hersenen dan linksdraaiende amfetamine. Dexamfetamine heeft bij een zelfde dosering een sterkere werking op het centraal zenuwstelsel.Nee er zit wel verschil in. De ene is kinksomdraaind en de ander rechtsom . Daar door werkt dex bij adhd ook weer anders.
precies weet ik het niet , google helpt me ook niet. Ben gewoon te moe ook nu. maar tis echt niet hetzelfde.
Hier is vast iemand die dat kan uitleggen precies.
De amfetamine die in Nederland wordt gebruikt is bijna altijd racemisch. Dat betekent dat het een mengsel is van zowel links- als rechtsdraaiend amfetamine.Ah okĂŠ! Stom zeg.
Ja vind ik ook, terwijl dat niet zou moeten kunnen. Als je schone speed hebt, zou het hetzelfde moeten zijn toch? Ik heb een paar jaar geleden dex ook eens recreatief gebruikt en ik werd wakkerder, maar voelde me gewoon meh. Niet zo energiek en vrolijk als bij speed, dus was er niet zo van onder de indruk. Heb later dex geprobeerd als medicatie en toen werd ik er ook meh van.
Thanks!Amfetamine kan links- of rechtsdraaiend zijn. Rechtsdraaiende amfetamine past beter op de receptoren in de hersenen dan linksdraaiende amfetamine. Dexamfetamine heeft bij een zelfde dosering een sterkere werking op het centraal zenuwstelsel.
Ik zou er denk ik voor kiezen om het uit te zitten en daar dan maar van te leren voor een volgende keer. Dingen altijd rustig uitproberen!
Tsja, is niet goed voor je. Benzo's zijn dat ook nietIk ben een beetje bang voor de gevolgen voor mijn brein na zo lang wakker blijven⌠misschien denk ik te ver door idk
Maar je hebt gelijkt. Ik had me voorgenomen om eerst 10 of max 20 te proberen. Maar ik zat in zo een rush en het voelde zo fijn dat alles lukte, kon me eindelijk lang op dingen concentreren. Ben met mijn domme hoofd veel te ver gegaan.
Oke thanks voor adviseren! Ik ga het proberen.Tsja, is niet goed voor je. Benzo's zijn dat ook nietprobeer vanavond rond een uurtje of 11 lekker naar bed te gaan, neem een boek mee (geen schermen en Social media). Dim je licht (kaarslicht of wake up light met zonsondergang functie zijn ideaal). Liggen is ook rusten.
En hou het een volgende keer gewoon bij 10mg en evt wat extra koffie![]()
Gelukkig heb je er geen identiteitscrisis aan overgehouden đ haha. Maar wat een bikkel, zonder middelen.Overigens heb ik voor studie ooit twee nachten achter elkaar doorgehaald zonder middelen, de drie dagen eromheen/ertussen gewoon gewerkt, echt 0 geslapen dus (de 3e dag moest ik voor het eerst in m'n eentje training geven vanwege zieke collega HAHA). Toen ik die laatste dag thuis kwam van werk was mn hartslag 46 slagen per minuut, voelde me ook heel sloom. Zodra mijn toenmalige partner thuis kwam m'n ogen dicht gedaan, 14 uur geslapen en toen was ik weer helemaal het mannetje (wel gek, daarvoor was ik nog een vrouwtje đ§).
Na door stress 5 nachten niet geslapen te hebben ging ik hallucineren, en dat is ook blijven hangen. Als ik heel heel heel moe ben zie ik spinnen. En dan weet ik dat ik niet die spinnen moet gaan zoeken maar dat ik echt superhard moet gaan slapen.
Wie wel eigenlijkâŚ? đĽ˛dat ik begin te hallucineren of psychotisch word ofzo. Zit ik echt niet op te wachten.
Geen zorgen joh, komt wel goed!Gelukkig heb je er geen identiteitscrisis aan overgehouden đ haha. Maar wat een bikkel, zonder middelen.
Eerste gedeelte van je bericht is geruststellend, tweede deel van je bericht daarentegen⌠daar ben ik dus ook bang voor, dat ik begin te hallucineren of psychotisch word ofzo. Zit ik echt niet op te wachten.
Spinnen⌠bah! Moet er niet aan denken. Wel goed dat je dat van jezelf weet. Dan heb je eigenlijk geen andere keus dan je rust pakken.


JawelEen enkele keer een nachtje (of 2) overslaan is op zich niet slecht voor je brein hoor, donât worry. Moet natuurlijk geen gewoonte worden.
Zoals hierboven al gezegd: zoek een rustgevende afleiding en zit het gewoon uit zonder benzo. Komt wel goed! đ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."