#1
Goedenavond,
Laatst heb ik van mijn huisarts (onder overleg met een psychiater) risperidon gekregen omdat mijn huidige slaapmedicatie helemaal geen effect had. Toen gebruikte ik flurazepam 15 mg.
Ik heb nadat ik deze kleine oranje monster heb ingenomen (risperidon) heel de nacht nachtmerries gehad wat continu te maken had met mijn verleden.
Althans werd ik heel erg gemakkelijk ook wakker, zo dacht ik bv. in één van die vele dromen die nacht : ' Ik kan dit niet meer aan, ik wil wakker worden'. En ik deed ineens mijn ogen open tijdens het draaien naar de andere kant.
Na vele malen wakker worden, en weer met hoop voor een goede nachtrust verder te slapen werd ik in de ochtend rond een uurtje of 7 wakker. Vanwege de emotionele pijn die ik heel de nacht keer en keer opnieuw en zo levendig moest ervaren ben ik in tranen uitgebarsten van al het woede en frustratie.
Afijn, toen ben ik maar in een ander kamer. In ander bed gaan slapen. Hier is al het ellende weer door gegaan.
Nou vertrouw ik niet zo goed dat mijn huisarts dit met de itentie heeft gedaan om mij echt beter te laten slapen. Ik heb heel het internet gezocht en NIKS gelezen over verduffing, versuffing of alles wat je ik slaap zou of moeten brengen.
Hij heeft mij ook ooit verteld dat hij denkt dat ik met mijn verleden 'worstel'. Ik denk dat hij met opzet deze pil aan mij heeft voorgegschreven om mij naar mijn 'onderbewustzijn' te laten gaan en (opnieuw) ervaren en voelen?!
Echt. Ik heb vaker nachtmerries gehad, over vroeger mijn angsten en etc. Maar zo iets bizars heb ik echt nog nooit(!) meegemaakt.
Ik hoop dat er iemand is die bekend is met dit medicijn? Of weet hoe dokters etc. te werk gaan. Of dat dit gewoon hele achterdochtige gedachten van mij zijn?
Bedankt voor het lezen. En hoop op serieuze reacties !
Fijne avond verder.
Laatst heb ik van mijn huisarts (onder overleg met een psychiater) risperidon gekregen omdat mijn huidige slaapmedicatie helemaal geen effect had. Toen gebruikte ik flurazepam 15 mg.
Ik heb nadat ik deze kleine oranje monster heb ingenomen (risperidon) heel de nacht nachtmerries gehad wat continu te maken had met mijn verleden.
Althans werd ik heel erg gemakkelijk ook wakker, zo dacht ik bv. in één van die vele dromen die nacht : ' Ik kan dit niet meer aan, ik wil wakker worden'. En ik deed ineens mijn ogen open tijdens het draaien naar de andere kant.
Na vele malen wakker worden, en weer met hoop voor een goede nachtrust verder te slapen werd ik in de ochtend rond een uurtje of 7 wakker. Vanwege de emotionele pijn die ik heel de nacht keer en keer opnieuw en zo levendig moest ervaren ben ik in tranen uitgebarsten van al het woede en frustratie.
Afijn, toen ben ik maar in een ander kamer. In ander bed gaan slapen. Hier is al het ellende weer door gegaan.
Nou vertrouw ik niet zo goed dat mijn huisarts dit met de itentie heeft gedaan om mij echt beter te laten slapen. Ik heb heel het internet gezocht en NIKS gelezen over verduffing, versuffing of alles wat je ik slaap zou of moeten brengen.
Hij heeft mij ook ooit verteld dat hij denkt dat ik met mijn verleden 'worstel'. Ik denk dat hij met opzet deze pil aan mij heeft voorgegschreven om mij naar mijn 'onderbewustzijn' te laten gaan en (opnieuw) ervaren en voelen?!
Echt. Ik heb vaker nachtmerries gehad, over vroeger mijn angsten en etc. Maar zo iets bizars heb ik echt nog nooit(!) meegemaakt.
Ik hoop dat er iemand is die bekend is met dit medicijn? Of weet hoe dokters etc. te werk gaan. Of dat dit gewoon hele achterdochtige gedachten van mij zijn?
Bedankt voor het lezen. En hoop op serieuze reacties !
Fijne avond verder.