#1
Hey hallo!
Raver hier, enkele jaren geleden vast gebruiker van drugsforum.
Zo verslaafd als t maar zijn kan aan GHB en benzo's. Al ruim 4 jaar clean van de GHB.
Maar m'n benzo's blijven toch zo lastig om vanaf te blijven. Al is dat ook ruim 3 jaar gelukt hoor haha.
Momenteel door een hele moeilijke tijd; relatie over, plots geen woning meer, problemen met m'n eigen zaak. Mede door paniekstoornis en PTSS nogal in de put geraakt mentaal. Na 2 maal crisisdienst nodig te hebben gehad besloten weer wat benzo's te kopen aangezien m'n psych alleen maar citalopram wilt starten.. Eh ja daar heb ik op korte termijn niets aan!
Ga van paniekaanval in paniekaanval, slaap al dagen slecht.
Gisteren 1mg lorazepam genomen samen met seroquel, lekker op geslapen.
Maar Diazepam had toch een hele andere werking ofzo.. Ondanks dat het de eerste uren prima werkte ben ik meerdere keren enorm in paniek geraakt vanavond.. Terwijl m'n ervaring van het verleden is dat die shit alles toch wel goed dempt, helemaal met zo'n lage tolerantie als mij op t moment...
Het is toch ook echt wel legit spul, doosje alles klopt. Barcodes gecontroleerd; komt allemaal overeen met de bestanden voor geneesmiddelen. Dus twijfel niet aan de echtheid van de Diazepam..
Andere mensen ook ervaring met hoge periode's van stress die niet even goed kunnen worden gedempt door benzo's???
Raver hier, enkele jaren geleden vast gebruiker van drugsforum.
Zo verslaafd als t maar zijn kan aan GHB en benzo's. Al ruim 4 jaar clean van de GHB.
Maar m'n benzo's blijven toch zo lastig om vanaf te blijven. Al is dat ook ruim 3 jaar gelukt hoor haha.
Momenteel door een hele moeilijke tijd; relatie over, plots geen woning meer, problemen met m'n eigen zaak. Mede door paniekstoornis en PTSS nogal in de put geraakt mentaal. Na 2 maal crisisdienst nodig te hebben gehad besloten weer wat benzo's te kopen aangezien m'n psych alleen maar citalopram wilt starten.. Eh ja daar heb ik op korte termijn niets aan!
Ga van paniekaanval in paniekaanval, slaap al dagen slecht.
Gisteren 1mg lorazepam genomen samen met seroquel, lekker op geslapen.
Maar Diazepam had toch een hele andere werking ofzo.. Ondanks dat het de eerste uren prima werkte ben ik meerdere keren enorm in paniek geraakt vanavond.. Terwijl m'n ervaring van het verleden is dat die shit alles toch wel goed dempt, helemaal met zo'n lage tolerantie als mij op t moment...
Het is toch ook echt wel legit spul, doosje alles klopt. Barcodes gecontroleerd; komt allemaal overeen met de bestanden voor geneesmiddelen. Dus twijfel niet aan de echtheid van de Diazepam..
Andere mensen ook ervaring met hoge periode's van stress die niet even goed kunnen worden gedempt door benzo's???
