#1
@Killasnus is het je ook opgevallen dat snus populair is geworden sinds de ban? Ervoor hoorde ik op straat er niemand over.
Exact.. mijn kind heeft geen wereld meer als hij 30 is.. noem me maar links, een geitenwollen sok, bomen knuffelaar (?) of wat ze allemaal bedenken, maar mensen moeten zich echt bewust worden van de schade die wij toebrengen aan de wereld. Een van de redenen dat ik 3 jr geleden gestopt ben10 miljoen kilo he mensen. Niet tien miljoen peukies... TIEN MILJOEN KILO. Laat dat even op je inwerken.
Met zn alle aan die klote zuigtabletten maar dan.
@Don Draper ^ what he said. Vapen en afbouwen met aantal mg nicotine. Ik rookte echt al vanaf m’n 11e en wel zeker een pakje per dag. Ben er nu helemaal van af. Vape alleen nog voor de smaak. Hoefde niets af te bouwen. Gewoon overgestapt.Moet zeggen dat ik het geluk heb dat ik fanatieke boxmod gebruikers ken.
Waardoor ik nu een exemplaar heb ,nieuwste generatie - deze zomer uitgekomen, die ik helemaal naar believen kan afstellen.
En inmiddels 2 sweet spots heb gevonden waarmee ik de MTL ervaring ervaar bijna identiek aan een trek van een zwaar shaggie.
0.8ohm coil, 14-18W(tot19.5W) of 1ohm coil, 20-24W (tot27W) (afhankelijk vd coil leeftijd meer of minder Watts ) en de atomizer luchttoevoer bijna dicht voor de weerstand , ik moet echt een trekkie nemen en zuigen zoals een shaggie,. Dan komt er met een korte kleine hijs meteeen een dichte volle damp uit.
50/50 vloeistoffen met minimaal menthol + anijs is het geheime ingredieent voor een throathit bij mij en met wat fruit erbij is de sensatie compleet. bessen, watermeloen, kiwi mango etc. als er maar menthol en anijs inzit. en nicotine hé. de klassieke nicotine base geeft wel eens een vieze scherpe smaak achter in je strot, wat kan overkomen als een verbrande coil, maar met nic salt heb ik dit niet. Na wat oefenen doe ik nu tussen de 4 en 6 dagen met een coil. en er gaan 18650 batterijen in. heb er 4,die ik extern oplaad. zo lang als je het vloeistof niveau goed bijhoudt , regelmatig bijvullen heb ik geen dry hit. ik refresh ook regelmaig de coil even, dan zuigt ie zich vol, met een sinus Hertz wavevorm, dat kan niet iedere boxmod.
Deze thread is vet oud dus misschien ben je er al vanaf, maar probeer vapen..Geprobeerd maar de afkick is ernstig voor me man.
In het begin stoppen lukt wel. Maar na 4 maanden ben ik het echt zo zat. En ik ben dan echt helemaal gesloopt op dat moment.
Ja dit is m'n ammonia praat maar alsnog. Het is niet al die mensen die zeggen dat de eerste paar dagen stoppen moeilijkste is en erna makkelijk. Voor mij werkt het echt niet zo.
In groepsverband ook gehoord van mensen die er een jaar pas er echt ervan af zijn. Ik val daar denk ik ook wel onder. Maar ben er niet sterk genoeg voor. Niet nu.
Oh.. 😆😆😆@Niel vapen deed ik ook al ernaast![]()
Maar ik snap wat je bedoelt hoor! Vandaag is dag 2 dat ik van sigaretten af ben en zit nu alleen maar aan het vapen en nicotine zuigtabletten. Was er al mee bezig.Oh.. 😆😆😆
Ja dat is @Dirkjan's punt maar dan met alles met nicotine. Wat mij betreft was ik gewoon nicotine of zelfs volledig verslaving vrij.Ja maar in die liquid van de vape zit ook gewoon nicotine.. je moet erachter komen waarom je een sigaret wil.. het zit echt tussen je oren.. super lame advies, I know, maar beetje beroepsdeformatie..
Ja dat is @Dirkjan's punt maar dan met alles met nicotine. Wat mij betreft was ik gewoon nicotine of zelfs volledig verslaving vrij.
Dat is echt het slechtste argument wat ik ooit heb gehoord.Je moet toch iets overhouden om te doen wat ongezond is, nietwaar.
Ik ken die tijden. Maar toen ik na pure bonghits maar een halfuurtje stoned werd had ik er geen zin meer in en ben ik voorgoed gestopt.Ik nam liever een stevige bongpijp, dan een joint..
.die komen tenminste aan als de trap van een galopperende en drachtige kameel met peper in haar reet....maar die tijden zijn voorbij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."