#1
Damn bob , zet dat spul in de schuur als je wat gaat gebruiken..Ik heb wel eens een dikke sleutelpunt explosief opgesnoven.
Ik had toentertijd een hobbylab in de schuur, en daar had ik o.a acetonperoxide gemaakt. Dat is een wit kristallijn poeder en bewaarde ik in kleine glazen vials die ik van de labopleiding mee had genomen.
Echter bewaarde ik ook mijn MXE in zo'n potje en heb ik de verkeerde gepakt op een dag.
Ik voelde wel meteen dat het geen mxe was en toen viel het kwartje.
Snel en voorzichtig mijn neus gesnoten aangezien dat spul bij wijze van spreken al ontploft als je te hard niest 😂
![]()
Gelukkig ben je er nog.
