Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote 'wat voor domme shit heb jij gedaan o.i.v (research) benzo's?

Het grote 'wat voor domme shit heb jij gedaan o.i.v (research) benzo's?

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Ik herinner me van jou een verhaal dat je een keer met je fiets de supermarkt in was gelopen onder invloed van LSD. Niet om je hiermee negatief in de spotlights te zetten, zo bedoel ik het niet (we hebben allemaal maffe dingen gedaan om drugs, zo ook ikzelf, zij het niet zo spectaculair) maar ik moet hier wel eens aan denken als ik op een random middag de Jumbo / Lidl / Plus / Albert Heijn binnenloop. Hoe verwarrend dit moet zijn geweest voor zowel jouzelf als de supermarktbezoekers.
Klik om te vergroten...
Ja, dit klopt. Ik heb hier ook een tripreport over geplaats (klik hier). Ik herinner me het nog goed. Het was ook niet goed te praten, en ontzettend onverantwoord gedrag. Maar ik loop richting die Albert Heijn en die LSD begint me toch in te slaan dat wil je niet geloven. En ik loop die Albert Heijn binnen met de fiets waarna me werd verzocht "wilt u alsjeblieft even het pand verlaten". En ik iets antwoorde in de trant van: "ik heb alleen een doosje eieren nodig" (of iets dergelijks, ik weet het niet meer precies, lees het report maar terug. :tonguewink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Ja, dit klopt. Ik heb hier ook een tripreport over geplaats (klik hier). Ik herinner me het nog goed. Het was ook niet goed te praten, en ontzettend onverantwoord gedrag. Maar ik loop richting die Albert Heijn en die LSD begint me toch in te slaan dat wil je niet geloven. En ik loop die Albert Heijn binnen met de fiets waarna me werd verzocht "wilt u alsjeblieft even het pand verlaten". En ik iets antwoorde in de trant van: "ik heb alleen een doosje eieren nodig" (of iets dergelijks, ik weet het niet meer precies, lees het report maar terug. :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Dit is dus waarom je je trip goed voorbereidt en géén dingen moet gaan doen waar je je aandacht voor nodig hebt met mensen die LSD niet begrijpen.

Dat moet ik overigens nodig zeggen, maar door schade en schande wordt men wijs.

Die verhalen doen het altijd wel goed.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Ja, dit klopt. Ik heb hier ook een tripreport over geplaats (klik hier). Ik herinner me het nog goed. Het was ook niet goed te praten, en ontzettend onverantwoord gedrag. Maar ik loop richting die Albert Heijn en die LSD begint me toch in te slaan dat wil je niet geloven. En ik loop die Albert Heijn binnen met de fiets waarna me werd verzocht "wilt u alsjeblieft even het pand verlaten". En ik iets antwoorde in de trant van: "ik heb alleen een doosje eieren nodig" (of iets dergelijks, ik weet het niet meer precies, lees het report maar terug. :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Tof om het report nog eens terug te lezen! Het was in het algemeen zo te lezen eigenlijk een goede trip, en (zoals ik in de comments daar al schreef), volledig eens met je opmerking dat het eigenlijk een menselijk basisrecht zou moeten zijn om een mooie/goede/inzichtrijke trip door te maken! Ik ben ervan overtuigd dat het een gemiste kans is als je dit nooit meegemaakt hebt in je leven.

Wel apart dat het het ‘met fiets de supermarkt binnenlopen’-gedeelte is wat me zo bij was gebleven aan dit verder positieve report. Waarschijnlijk omdat ik me enerzijds totaal kan voorstellen hoe ‘logisch’ deze actie lijkt als je hard aan het trippen bent omdat je gewoon überhaupt geen idee meer hebt van de logica die deze maatschappij voorschrijft. Maar vanuit het perspectief van een nuchtere supermartmedewerker of -bezoeker is dit natuurlijk totaal weird en misplaatst! Haha! Ik denk dat ik me destijds na het lezen van dat report nogmaals heb voorgenomen me nooit al trippend in de ‘normale-mensen-wereld’ te begeven. Misschien ‘s nachts in een rustig gebied met minimale kans op interactie, maar meer niet.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ahw. Fijn dat je deze goede ervaring met politie-agenten hebt. Je hoort vaak met name negativiteit over politie. Mijn schoonbroer/zwager zit bij de politie en ik denk, hem kennende, (en hoop) dat hij ook op deze manier zou omgaan met iemand die duidelijk psychotisch is.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een paar keer kneiter stimpsychotisch van de PHP politie om en in mijn huis gehad. Niks dan begrip mogen ontvangen van deze dienders. (Rotterdam) het helpt ook wel dat als je dan een half uur geen pijpje op steekt je gaandeweg steeds meer terug in de realiteit komt.

Tevens ook wel eens aan de MXE + paddos bij hele verschrikte oudjes uit de achtertuin gevist door politie (lang verhaal) en inderdaad ook hele verwarrende belevingen meegemaakt trippend in een supermarkt
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Ik denk dat ik me destijds na het lezen van dat report nogmaals heb voorgenomen me nooit al trippend in de ‘normale-mensen-wereld’ te begeven. Misschien ‘s nachts in een rustig gebied met minimale kans op interactie, maar meer niet.
Klik om te vergroten...
Absoluut. Je leert dingen. Trippen is iets kostbaars, iets magisch, en daar moet je respectvol mee omgaan. Dat heb ik toen niet gedaan en daarvoor heb ik op de blaren moeten zitten. En niet alleen ikzelf, maar ook de mensen om mij heen. Ik heb toen een egoistische belissing genomen en dat was fout.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
HuisbaasBob zei:
Ik heb ook een paar keer kneiter stimpsychotisch van de PHP politie om en in mijn huis gehad. Niks dan begrip mogen ontvangen van deze dienders. (Rotterdam) het helpt ook wel dat als je dan een half uur geen pijpje op steekt je gaandeweg steeds meer terug in de realiteit komt.

Tevens ook wel eens aan de MXE + paddos bij hele verschrikte oudjes uit de achtertuin gevist door politie (lang verhaal) en inderdaad ook hele verwarrende belevingen meegemaakt trippend in een supermarkt
Klik om te vergroten...

Stiekem wel heel benieuwd naar de verhalen Bobbie!

Ik vind het zelf vaak wel fascinerend om de verhalen over drugs(gebruikers) van mijn schoonbroer te horen. Dan hebben ze weer een huiszoeking gedaan en een drugsstash onderschept hier en daar (toevallig was-ie vanmiddag nog hier en vertelde weer over een geval hier in de buurt, wetende dat ik gewoon ook een flinke stash heb, maar daar lullen we dan maar een beetje overheen…). Wij kunnen heel goed met elkaar overweg en hij is een fantastische partner voor mijn zusje, ik waardeer hem echt, maar we staan toch allebei een beetje aan de andere kant van het verhaal als het over dit onderwerp gaat. Nu ben ik een bescheiden gebruiker van drugs - weinig/geen echt gekke dingen - en hij is voor iemand die politiewerk doet vrij open-minded, maar het zorgt wel vaak voor interessante doch ietwat ongemakkelijke discussies of momenten. (Zoals toen mijn gekregen wietplant royaal in bloei stond, m’n hele appartement daar echt tijdelijk veel te hard naar meurde, hij op mijn verjaardag kwam en zich daar denk ik best wel awkward bij heeft gevoeld… want hij wist ervan - die plant was niet echt te ontkennen - maar kon op dit moment niet eens meer doén of hij er niet van wist… maar ja, ik heb gewoon mijn leven, en hij is daar ook maar in beland als vriend van m’n zusje die toevallig anti-drugs is/moet zijn voor zijn werk…)

Beetje off-topic haha, maar wel benieuwd naar je stories dus! Love je nick en avatar trouwens. 😁
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Absoluut. Je leert dingen. Trippen is iets kostbaars, iets magisch, en daar moet je respectvol mee omgaan. Dat heb ik toen niet gedaan en daarvoor heb ik op de blaren moeten zitten. En niet alleen ikzelf, maar ook de mensen om mij heen. Ik heb toen een egoistische belissing genomen en dat was fout.
Klik om te vergroten...

Ik zou niet perse als eerste aan ‘egoïstisch’ denken bij die actie. Al was het misschien niet erg handig. Het zegt voor mij meer over hoe bizar snel het maatschappelijke jasje van je afvalt als je aan het trippen bent. En hoeveel onbegrip er dan kan zijn, zowel vanuit iemand in een psychedelische (of ‘verwarde’) staat van zijn naar nuchtere mensen toe die gewoon hun dagelijkse taak aan het uitvoeren zijn, als andersom. Het zijn gewoon twee verschillende, deels conflicterende werelden… andere principes, normen, waarden.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Beetje off-topic haha, maar wel benieuwd naar je stories dus! Love je nick en avatar trouwens. 😁
Klik om te vergroten...
Komt nog wel een keer aan bod, jongen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."