#1
Ja, dit klopt. Ik heb hier ook een tripreport over geplaats (klik hier). Ik herinner me het nog goed. Het was ook niet goed te praten, en ontzettend onverantwoord gedrag. Maar ik loop richting die Albert Heijn en die LSD begint me toch in te slaan dat wil je niet geloven. En ik loop die Albert Heijn binnen met de fiets waarna me werd verzocht "wilt u alsjeblieft even het pand verlaten". En ik iets antwoorde in de trant van: "ik heb alleen een doosje eieren nodig" (of iets dergelijks, ik weet het niet meer precies, lees het report maar terug.Ik herinner me van jou een verhaal dat je een keer met je fiets de supermarkt in was gelopen onder invloed van LSD. Niet om je hiermee negatief in de spotlights te zetten, zo bedoel ik het niet (we hebben allemaal maffe dingen gedaan om drugs, zo ook ikzelf, zij het niet zo spectaculair) maar ik moet hier wel eens aan denken als ik op een random middag de Jumbo / Lidl / Plus / Albert Heijn binnenloop. Hoe verwarrend dit moet zijn geweest voor zowel jouzelf als de supermarktbezoekers.