Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kan ik verwachtten van phenibut ( fenibut )

Wat kan ik verwachtten van phenibut ( fenibut )

60 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
WeAreThe99% zei:
Hallo beste levensgenieters op deze forum,

Ik heb phenibut besteld. Die komt morgen aan.
Kan iemand mij hier meer over vertellen wat dit is en wat je hiermee kan doen.
Wat kan ik hiervan verwachten wanneer ik dit tot in mij neem.
En is het potent genoeg om het uberhaupt in te nemen?
Ik heb wel het één en ander over gelezen. Sommige maken de vergelijking met benzo s'en ghb.
Zelf lijkt mij dat het niet zo potent is als ghb. Waarmee kan ik phenibut qua sterkte mee vergelijken? daar bedoel ik mee,. of het te vergelijken is met een kopje koffie qua sterkte of te vergelijken met de sterkte van thc druppels ( thc druppels voor medicinaal gebruik ) etc.
Of komt het qua sterkte inderdaad in de buurt van een diazepam of een lorazepam?

De downers waar ik bekend mee ben en fors heb gebruikt zijn benzos'/valium, ghb, bruin, alcohol. ( ik ben van deze middelen clean en dat wil ik natuurlijk zo houden alhoewel de craving naar ghb nog steeds aanwezig is na 2 a 3 jaar clean van te zijn. )
Klik om te vergroten...
500 mg phenibut =

P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Flualhamdulillam
Sinds wanneer word heroïne gerookt in een base pijp? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Volgens mij roken ze dat alleen op folie, shotten ze en in 1 geval heb ik t iemand zien snuiven. Ik heb lang geleden wat jaren meegedraaid in de heroinescene, drm vraag ik me hoe je daar opkomt.

Raad iedereen zoiezo hero af, vieze zooi zonder enige toegevoegde waarde aan je leven. Gelukkig al heel lang vanaf (13/14 jaar)
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZeeuwseDJ zei:
@Flualhamdulillam
Sinds wanneer word heroïne gerookt in een base pijp? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Volgens mij roken ze dat alleen op folie, shotten ze en in 1 geval heb ik t iemand zien snuiven. Ik heb lang geleden wat jaren meegedraaid in de heroinescene, drm vraag ik me hoe je daar opkomt.

Raad iedereen zoiezo hero af, vieze zooi zonder enige toegevoegde waarde aan je leven. Gelukkig al heel lang vanaf (13/14 jaar)
Klik om te vergroten...
Je reageert op een post uit 2021. Flual is al een tijdje niet meer aanwezig op DF.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
SneeuwStorm zei:
Je reageert op een post uit 2021. Flual is al een tijdje niet meer aanwezig op DF.
Klik om te vergroten...
Oh hahaha ja je heb gelijk, ff overheen gekeken. Sorry ben redelijk nieuw hier
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo beste levensgenieters op deze forum,

Ik heb phenibut besteld. Die komt morgen aan.
Kan iemand mij hier meer over vertellen wat dit is en wat je hiermee kan doen.
Wat kan ik hiervan verwachten wanneer ik dit tot in mij neem.
En is het potent genoeg om het uberhaupt in te nemen?
Ik heb wel het één en ander over gelezen. Sommige maken de vergelijking met benzo s'en ghb.
Zelf lijkt mij dat het niet zo potent is als ghb. Waarmee kan ik phenibut qua sterkte mee vergelijken? daar bedoel ik mee,. of het te vergelijken is met een kopje koffie qua sterkte of te vergelijken met de sterkte van thc druppels ( thc druppels voor medicinaal gebruik ) etc.
Of komt het qua sterkte inderdaad in de buurt van een diazepam of een lorazepam?

De downers waar ik bekend mee ben en fors heb gebruikt zijn benzos'/valium, ghb, bruin, alcohol. ( ik ben van deze middelen clean en dat wil ik natuurlijk zo houden alhoewel de craving naar ghb nog steeds aanwezig is na 2 a 3 jaar clean van te zijn. )
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mdma light achtig euforisch gevoel dat sociale angsten weg smelt. Perfect voor bv job interviews. Duurt lang voordat het werkt en het houdt ook lang aan. Als je te hoog doseert kan je lang duizelig, misselijk en slaperig worden. Ik vind het lijken op ghb maar minder sterk en veel langer qua duur.

Niet vaker dan 2x per week doen en je zit goed. Zou ook beginnen met 1.2g oraal als je het recreatief wil gebruiken. Je kan altijd omhoog, niet omlaag.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat ligt aan je dosering. Tot 1 gram is licht merkbaar en alles daarboven steeds sterker.

Ik vind het lekker spul.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Alles boven de 2.5 gram word ik misselijk van icm overgeven.
Klik om te vergroten...
Tussen de 1 gram en 2 gram is dus duidelijk merkbaar? Dankjewel voor je reactie.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alles boven de 2.5 gram word ik misselijk van icm overgeven.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Mdma light achtig euforisch gevoel dat sociale angsten weg smelt. Perfect voor bv job interviews. Duurt lang voordat het werkt en het houdt ook lang aan. Als je te hoog doseert kan je lang duizelig, misselijk en slaperig worden. Ik vind het lijken op ghb maar minder sterk en veel langer qua duur.

Niet vaker dan 2x per week doen en je zit goed. Zou ook beginnen met 1.2g oraal als je het recreatief wil gebruiken. Je kan altijd omhoog, niet omlaag.
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je bericht.

Treed de tolerantie echt zo snel op wat er verteld word op het internet?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
WeAreThe99% zei:
Dankjewel voor je bericht.

Treed de tolerantie echt zo snel op wat er verteld word op het internet?
Klik om te vergroten...
Als je vaker dan twee keer per week gebruikt wel ja.
Niet doen dus.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
WeAreThe99% zei:
Tussen de 1 gram en 2 gram is dus duidelijk merkbaar? Zou je dit twee dagen achter elkaar kunnen gebruiken of is er een kans dat je de tweede dag er bijna niks meer van merkt?
Klik om te vergroten...
Heb ik wel vaker gedaan, geen problemen mee gehad. Gewoon niet te vaak doen ivm verslaving gevaar. Zeker nog steeds merkbaar de volgende dag!

Ik vind het vanaf 1.5 pas chil. 1 gram te weinig/subtiel. Soms is 2 gram ook wel lekker!
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Heb ik wel vaker gedaan, geen problemen mee gehad. Gewoon niet te vaak doen ivm verslaving gevaar. Zeker nog steeds merkbaar de volgende dag!

Ik vind het vanaf 1.5 pas chil. 1 gram te weinig/subtiel. Soms is 2 gram ook wel lekker!
Klik om te vergroten...
Is er ook een mogelijkheid om het te snuiven of te roken ? Zodat het sneller binnen komt en je niet 2 a 3 uur hoeft te wachtten totdat je effect merkt
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
toevallig ook voor het eerst besteld gisteren!..

kheb online gevonden dat je er wel alcohol bij kan drinken.. maar niet teveel..

kan iemand vertellen wat de interactie effecten zijn?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
WeAreThe99% zei:
Is er ook een mogelijkheid om het te snuiven of te roken ? Zodat het sneller binnen komt en je niet 2 a 3 uur hoeft te wachtten totdat je effect merkt
Klik om te vergroten...
Nou, dat zou ik lekker laten. Gewoon geduld hebben :)
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
toevallig ook voor het eerst besteld gisteren!..

kheb online gevonden dat je er wel alcohol bij kan drinken.. maar niet teveel..

kan iemand vertellen wat de interactie effecten zijn?
Klik om te vergroten...
Cool! dat is toevallig :grin:
Ik drink sowieso niet meer. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik dit wil proberen.

ik ben benieuwd wat jij er van gaat vinden.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
kan iemand vertellen wat de interactie effecten zijn?
Klik om te vergroten...
Ethanol en phenibut zijn allebei CZS-depressiva, ze onderdrukken en vertragen het centrale zenuwstelsel. Allebei los is een (accidentele) fatale overdosis moeilijk te halen, lees ik.
Maar als je ze combineert potentiëren ze elkaar en kan je centrale zenuwstelsel te veel afgeremd worden, wat kan leiden tot ernstige ademdepressie, lage hartslag (bradycardia) en bloeddruk (hypotensie), misselijkheid met overgeven, bewusteloosheid en dood. Vrijwel hetzelfde gevaar als alcohol met benzodiazepines of meeste andere CZS-depressiva.
Als je misselijk wordt van de phenibut, brengt alcohol ook niet veel goeds kan ik me voorstellen! Overgeven is levensgevaarlijk op het moment dat je buiten bewustzijn bent of aan het slapen.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
Ethanol en phenibut zijn allebei CZS-depressiva, ze onderdrukken en vertragen het centrale zenuwstelsel. Allebei los is een (accidentele) fatale overdosis moeilijk te halen, lees ik.
Maar als je ze combineert potentiëren ze elkaar en kan je centrale zenuwstelsel te veel afgeremd worden, wat kan leiden tot ernstige ademdepressie, lage hartslag (bradycardia) en bloeddruk (hypotensie), misselijkheid met overgeven, bewusteloosheid en dood. Vrijwel hetzelfde gevaar als alcohol met benzodiazepines of meeste andere CZS-depressiva.
Als je misselijk wordt van de phenibut, brengt alcohol ook niet veel goeds kan ik me voorstellen! Overgeven is levensgevaarlijk op het moment dat je buiten bewustzijn bent of aan het slapen.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! hier kan ik ook wat mee
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Flualhamdulillam zei:
Ethanol en phenibut zijn allebei CZS-depressiva, ze onderdrukken en vertragen het centrale zenuwstelsel. Allebei los is een (accidentele) fatale overdosis moeilijk te halen, lees ik.
Maar als je ze combineert potentiëren ze elkaar en kan je centrale zenuwstelsel te veel afgeremd worden, wat kan leiden tot ernstige ademdepressie, lage hartslag (bradycardia) en bloeddruk (hypotensie), misselijkheid met overgeven, bewusteloosheid en dood. Vrijwel hetzelfde gevaar als alcohol met benzodiazepines of meeste andere CZS-depressiva.
Als je misselijk wordt van de phenibut, brengt alcohol ook niet veel goeds kan ik me voorstellen! Overgeven is levensgevaarlijk op het moment dat je buiten bewustzijn bent of aan het slapen.
Klik om te vergroten...

thanks :)
dit had ik zelf ook al zo'n beetje gevonden.

ik was eigenlijk meer een beetje op zoek naar de effecten als je het wel doet.
op het forum zie ik de combinatie ook wel eens langskomen..
evenals alcohol op benzo's zoals etizolam etc.
ik ben voorzichtig met die combinatie maar heb wel eens een biertje op terwijl ik al eti op had..
dus benieuwd wat er in een kleine/gematigde hoeveelheid gebeurt.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
ik was eigenlijk meer een beetje op zoek naar de effecten als je het wel doet.
Klik om te vergroten...
Aah zo! Ja snap het, naast ademdepressie kan het natuurlijk ook dat de positieve effecten ook sterker worden hahaha. 2 biertje en 1,5mg etizolam vond ik niet echt chiller ofzo, hooguit wat suffer. Phenibut nooit gedaan dus daarover kan ik weinig subjectiefs zeggen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."