Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kan ik verwachtten van phenibut ( fenibut )

Wat kan ik verwachtten van phenibut ( fenibut )

60 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:
kvond het ook subtiel.. maar toch duidelijk aanwezig..
kheb er ook na een paar uur 3 gram kratom bij genomen.
in tien uur 3 gram phenibut opgebouwd..en dus 3 gram kratom.
na tien uur nog 1 gram pheni genomen en 2 gram kratom..
die laatste dosis had niet nodig geweest..had niet zo veel meerwaarde..
voelde me toch al lekker
4 gr pheni is ook gelijk de meest 'heavy' dosis die je volgens info sites kan nemen.

ik voelde het de volgende middag duidelijk uitwerken en werd even kriegelig.
toen heb ik een flinke pasta maaltijd gegeten.. daarna voelde ik me beter.

nadeel is dat ik wel tot in de middag geslapen had..
en de daaropvolgende nacht..ochtend pas tegen achten de slaap kon vatten..
kheb dus afgelopen vrijdag die pheni genomen maar m'n ritme is nog steeds niet terug.. woops.
Klik om te vergroten...
Hopelijk heb jij je ritme snel weer terug trouwens👊
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey ik heb een vraagje aan iemand
Ik ben momenteel best radeloos.
Ik ben een jaar geleden goed verslaafd geweest aan ghb. Toen gestopt en t gaat af en aan.
De laatste maand/ maanden heb ik veel phenibut gebruikt denk iets van totaal iets van 6/8 gram in een week verdeeld over 4 dagen ofzo.
Ik ben nu een ruime week gestopt met phenibut maar zit alweer bijna 2 weken 24/7 aan de ghb. Ik wil er weer zo graag vanaf, ik wil verder met mn leven.
Ik heb 2 weken vakantie vanaf maandag.
Als ik donderdag mn laatste g pak en bijv vrijdag ochtend beginnen met 2,5 gram pheni
Zaterdag ochtend 2 gr pheni
En zondag ochtend 1,5 gr pheni
En daarna helemaal niks meer.
Heb ik dan weer die pheni afkick?
Hoop dat raad weet.
Sorry voor mn vraag

Groetjes
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
ja, kvind vaak gewoon lekker om bij drugs een biertje te drinken.. geen noodzaak.
van wat ik kan vinden op het internet is één biertje als test iig wel okay.. rustig aan, dan merk ik het wel.
Klik om te vergroten...

Ik drink ook wel eens met phenibut.
Wijn is iets te sterk dan na 2 glaasjes voel je dat het niet de juiste combo is.
Wat ik wel lekker vind is bier erbij maar dat gaat heel langzaam 3 halve liters in zo een 8 uur.
Als je het doet doe het heel rustig.

Het is natuurlijk ook een downer dus altijd even goed calculeren wat je wel en niet kan doen.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#4
N1987 zei:
Hey ik heb een vraagje aan iemand
Ik ben momenteel best radeloos.
Ik ben een jaar geleden goed verslaafd geweest aan ghb. Toen gestopt en t gaat af en aan.
De laatste maand/ maanden heb ik veel phenibut gebruikt denk iets van totaal iets van 6/8 gram in een week verdeeld over 4 dagen ofzo.
Ik ben nu een ruime week gestopt met phenibut maar zit alweer bijna 2 weken 24/7 aan de ghb. Ik wil er weer zo graag vanaf, ik wil verder met mn leven.
Ik heb 2 weken vakantie vanaf maandag.
Als ik donderdag mn laatste g pak en bijv vrijdag ochtend beginnen met 2,5 gram pheni
Zaterdag ochtend 2 gr pheni
En zondag ochtend 1,5 gr pheni
En daarna helemaal niks meer.
Heb ik dan weer die pheni afkick?
Hoop dat raad weet.
Sorry voor mn vraag
Klik om te vergroten...

Ja ik neem het tegelijk met mijn laatste buisje omdat de opkomst zo lang is.
Maar dat kan je proberen, wat je plan is.
Die 2.5 moet voldoende zijn.
Je kan altijd later op de dag er nog 1 gram bij doen.
Maar ga geen g gebruiken als je die phenibut hebt genomen. Niks ook geen half buisje of blabla iets. Dat werkt echt niet samen.

Hou die 3 dagen aan zou ik zeggen en dan zou je geen afkick van die pheni moeten hebben.
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jumping Jack zei:
Ja ik neem het tegelijk met mijn laatste buisje omdat de opkomst zo lang is.
Maar dat kan je proberen, wat je plan is.
Die 2.5 moet voldoende zijn.
Je kan altijd later op de dag er nog 1 gram bij doen.
Maar ga geen g gebruiken als je die phenibut hebt genomen. Niks ook geen half buisje of blabla iets. Dat werkt echt niet samen.

Hou die 3 dagen aan zou ik zeggen en dan zou je geen afkick van die pheni moeten hebben.
Klik om te vergroten...
Oke ik heb precies net mn phenibut ingenomen met G, en heb er hierna nog denk 2 max 3 Gtjes daarna is het op, maar Phenibut werkt pas na 6uur meestal bij mij.
Ik heb net 2gram Phenibut op en neem voor het slapen gaan ook nog 1gram.
Morgen ochtend nog 2 gram en dan probeer ik zonder Phenibut.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
N1987 zei:
Oke ik heb precies net mn phenibut ingenomen met G, en heb er hierna nog denk 2 max 3 Gtjes daarna is het op, maar Phenibut werkt pas na 6uur meestal bij mij.
Ik heb net 2gram Phenibut op en neem voor het slapen gaan ook nog 1gram.
Morgen ochtend nog 2 gram en dan probeer ik zonder Phenibut.
Klik om te vergroten...
Dus je combineert ze wel?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die 2 of 3 daarna waren helemaal niet nodig.
Je voelt toch geen afkick 2 uur na het innemen.
Dus dat is onnodig..

Maar ja ik zal 3 dagen doen na 24/7 twee weken lang. Voor de zekerheid
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb afgelopen dinsdag voor de eerste maal Phenibut uitgeprobeerd. Was een hoeveelheid van 2 gram die ik tussen 21 en 21u30 heb ingenomen, de eerste echte effecten begonnen rond 23u30, daarvoor was het eerder placebo vond ik.
Toen de effecten begonnen te werken merkte ik dat ik vrij 'talkative' werd en het zeker ook een entactogene werking had op mij. Het was een soort van illegale rave met heel veel onbekenden en ik wou iederen leren kennen en knuffelen. Het neigde voor mij zelfs naar xtc maar dan eerder een light versie met ook een gevoel van dronkenschap in gemengd. Ook was ik opmerkelijk geiler dan normaal, zou niet vergelijken met boter, maar kwam wel in de buurt. Ik moet er bij zeggen dat er ook wel 2 sangrias en 2 halve liters zijn gedronken dus dit kan ook wel invloed hebben gehad, maar zelfs onder enkel alcohol zou ik me niet als toen hebben gedragen. Een van mijn beste vriendinnen die mee was had ook genomen en merkte op dat ze het begon te voelen na haar eerste drankje en ik kan dit eigenlijk alleen maar beamen.
Al bij al een leuk stofje om te experimenteren, totaal geen drang om nogmaals te proberen, heb nu wel nog een 20 tal gram liggen maar zou het eerder eens sporadisch op een feestje gebruiken als ik geen zin heb in een alcoholkater :tongueout:
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Inmiddels 3 dagen geen G en Phenibut op en t gaat best goed, alleen dat lege gevoel altijd.
Slik soms Lorazepam overdag en voor t slapen gaan 1 van 1mg met een halve jonko.
Dat bouw ik ook af nu.
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mag ik vragen, hoelang houd dat lege gevoel bij jullie altijd aan, en na hoelang slapen jullie weer een beetje normaal zonder g phenibut of pammetjes?
Ga volgende week helemaal zonder pammetjes doen en als het echt niet lukt evt een jonko, hoop dat ik een heel end kom:)
Thnx voor jullie reacties trouwens, doet me goed:)
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
WeAreThe99% zei:
Hallo beste levensgenieters op deze forum,

Ik heb phenibut besteld. Die komt morgen aan.
Kan iemand mij hier meer over vertellen wat dit is en wat je hiermee kan doen.
Wat kan ik hiervan verwachten wanneer ik dit tot in mij neem.
En is het potent genoeg om het uberhaupt in te nemen?
Ik heb wel het één en ander over gelezen. Sommige maken de vergelijking met benzo s'en ghb.
Zelf lijkt mij dat het niet zo potent is als ghb. Waarmee kan ik phenibut qua sterkte mee vergelijken? daar bedoel ik mee,. of het te vergelijken is met een kopje koffie qua sterkte of te vergelijken met de sterkte van thc druppels ( thc druppels voor medicinaal gebruik ) etc.
Of komt het qua sterkte inderdaad in de buurt van een diazepam of een lorazepam?

De downers waar ik bekend mee ben en fors heb gebruikt zijn benzos'/valium, ghb, bruin, alcohol. ( ik ben van deze middelen clean en dat wil ik natuurlijk zo houden alhoewel de craving naar ghb nog steeds aanwezig is na 2 a 3 jaar clean van te zijn. )
Klik om te vergroten...
500 mg phenibut =

P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Flualhamdulillam
Sinds wanneer word heroïne gerookt in een base pijp? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Volgens mij roken ze dat alleen op folie, shotten ze en in 1 geval heb ik t iemand zien snuiven. Ik heb lang geleden wat jaren meegedraaid in de heroinescene, drm vraag ik me hoe je daar opkomt.

Raad iedereen zoiezo hero af, vieze zooi zonder enige toegevoegde waarde aan je leven. Gelukkig al heel lang vanaf (13/14 jaar)
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#13
ZeeuwseDJ zei:
@Flualhamdulillam
Sinds wanneer word heroïne gerookt in een base pijp? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Volgens mij roken ze dat alleen op folie, shotten ze en in 1 geval heb ik t iemand zien snuiven. Ik heb lang geleden wat jaren meegedraaid in de heroinescene, drm vraag ik me hoe je daar opkomt.

Raad iedereen zoiezo hero af, vieze zooi zonder enige toegevoegde waarde aan je leven. Gelukkig al heel lang vanaf (13/14 jaar)
Klik om te vergroten...
Je reageert op een post uit 2021. Flual is al een tijdje niet meer aanwezig op DF.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
SneeuwStorm zei:
Je reageert op een post uit 2021. Flual is al een tijdje niet meer aanwezig op DF.
Klik om te vergroten...
Oh hahaha ja je heb gelijk, ff overheen gekeken. Sorry ben redelijk nieuw hier
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dude81 zei:
Goeie tip👍
Klik om te vergroten...
Anytime!
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo beste levensgenieters op deze forum,

Ik heb phenibut besteld. Die komt morgen aan.
Kan iemand mij hier meer over vertellen wat dit is en wat je hiermee kan doen.
Wat kan ik hiervan verwachten wanneer ik dit tot in mij neem.
En is het potent genoeg om het uberhaupt in te nemen?
Ik heb wel het één en ander over gelezen. Sommige maken de vergelijking met benzo s'en ghb.
Zelf lijkt mij dat het niet zo potent is als ghb. Waarmee kan ik phenibut qua sterkte mee vergelijken? daar bedoel ik mee,. of het te vergelijken is met een kopje koffie qua sterkte of te vergelijken met de sterkte van thc druppels ( thc druppels voor medicinaal gebruik ) etc.
Of komt het qua sterkte inderdaad in de buurt van een diazepam of een lorazepam?

De downers waar ik bekend mee ben en fors heb gebruikt zijn benzos'/valium, ghb, bruin, alcohol. ( ik ben van deze middelen clean en dat wil ik natuurlijk zo houden alhoewel de craving naar ghb nog steeds aanwezig is na 2 a 3 jaar clean van te zijn. )
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mdma light achtig euforisch gevoel dat sociale angsten weg smelt. Perfect voor bv job interviews. Duurt lang voordat het werkt en het houdt ook lang aan. Als je te hoog doseert kan je lang duizelig, misselijk en slaperig worden. Ik vind het lijken op ghb maar minder sterk en veel langer qua duur.

Niet vaker dan 2x per week doen en je zit goed. Zou ook beginnen met 1.2g oraal als je het recreatief wil gebruiken. Je kan altijd omhoog, niet omlaag.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat ligt aan je dosering. Tot 1 gram is licht merkbaar en alles daarboven steeds sterker.

Ik vind het lekker spul.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Alles boven de 2.5 gram word ik misselijk van icm overgeven.
Klik om te vergroten...
Tussen de 1 gram en 2 gram is dus duidelijk merkbaar? Dankjewel voor je reactie.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alles boven de 2.5 gram word ik misselijk van icm overgeven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."