Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kan ik verwachtten van phenibut ( fenibut )

Wat kan ik verwachtten van phenibut ( fenibut )

60 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

Heb net ook Phenibut besteld. Heb me een beetje ingelezen in een paar topics. Vroeg me af of iemand weet of het iets doet met spanning/angst/zenuwen? En of je er ook een beetje op kunt functioneren, bijv op je werk. Niet dat ik nu een kneiter van een angststoornis heb, maar ik kan me af en toe wel lekker gek maken in mn hoofd bij werkdruk/stress🙃. De scherpe randjes er van af halen zou fijn zijn, dus ben benieuwd of Fhenibut dit doet..
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Ja, helpt heel fijn! En mega goed op te functioneren kwa werk als je een goede/normale dosering neemt.
Klik om te vergroten...
Thx! En wat is volgens jou dan een goede dosering? 1, 1,5 of 2 gr ben wel iets gewend maar zeker niet dagelijks
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dude81 zei:
Top😁, ga het gewoon eens een keer in de avond proberen en als het wat is probeer ik het een keer overdag.

Thx voor je advies👍
Klik om te vergroten...
Ik zou het dan net voor het avondeten nemen. Op een volle maag kan het wel 2 á 3 uur duren, voordat het effect het maximum heeft bereikt. Meestal word je pas weer een paar uur daarna echt lekker moe.
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik laat nog wel weten wat mijn ervaring is😁
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerlijk gezegd valt het me toch een beetje tegen, voel eigenlijk vrij weinig. Voel me prima, daar niet van, maar of dit nu van de phenibut komt. Denk dat ik maar een kratom drankje pak..
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gympie zei:
kvond het ook subtiel.. maar toch duidelijk aanwezig..
kheb er ook na een paar uur 3 gram kratom bij genomen.
in tien uur 3 gram phenibut opgebouwd..en dus 3 gram kratom.
na tien uur nog 1 gram pheni genomen en 2 gram kratom..
die laatste dosis had niet nodig geweest..had niet zo veel meerwaarde..
voelde me toch al lekker
4 gr pheni is ook gelijk de meest 'heavy' dosis die je volgens info sites kan nemen.

ik voelde het de volgende middag duidelijk uitwerken en werd even kriegelig.
toen heb ik een flinke pasta maaltijd gegeten.. daarna voelde ik me beter.

nadeel is dat ik wel tot in de middag geslapen had..
en de daaropvolgende nacht..ochtend pas tegen achten de slaap kon vatten..
kheb dus afgelopen vrijdag die pheni genomen maar m'n ritme is nog steeds niet terug.. woops.
Klik om te vergroten...
Hopelijk heb jij je ritme snel weer terug trouwens👊
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey ik heb een vraagje aan iemand
Ik ben momenteel best radeloos.
Ik ben een jaar geleden goed verslaafd geweest aan ghb. Toen gestopt en t gaat af en aan.
De laatste maand/ maanden heb ik veel phenibut gebruikt denk iets van totaal iets van 6/8 gram in een week verdeeld over 4 dagen ofzo.
Ik ben nu een ruime week gestopt met phenibut maar zit alweer bijna 2 weken 24/7 aan de ghb. Ik wil er weer zo graag vanaf, ik wil verder met mn leven.
Ik heb 2 weken vakantie vanaf maandag.
Als ik donderdag mn laatste g pak en bijv vrijdag ochtend beginnen met 2,5 gram pheni
Zaterdag ochtend 2 gr pheni
En zondag ochtend 1,5 gr pheni
En daarna helemaal niks meer.
Heb ik dan weer die pheni afkick?
Hoop dat raad weet.
Sorry voor mn vraag

Groetjes
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Flualhamdulillam
Sinds wanneer word heroïne gerookt in een base pijp? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Volgens mij roken ze dat alleen op folie, shotten ze en in 1 geval heb ik t iemand zien snuiven. Ik heb lang geleden wat jaren meegedraaid in de heroinescene, drm vraag ik me hoe je daar opkomt.

Raad iedereen zoiezo hero af, vieze zooi zonder enige toegevoegde waarde aan je leven. Gelukkig al heel lang vanaf (13/14 jaar)
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Mdma light achtig euforisch gevoel dat sociale angsten weg smelt. Perfect voor bv job interviews. Duurt lang voordat het werkt en het houdt ook lang aan. Als je te hoog doseert kan je lang duizelig, misselijk en slaperig worden. Ik vind het lijken op ghb maar minder sterk en veel langer qua duur.

Niet vaker dan 2x per week doen en je zit goed. Zou ook beginnen met 1.2g oraal als je het recreatief wil gebruiken. Je kan altijd omhoog, niet omlaag.
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je bericht.

Treed de tolerantie echt zo snel op wat er verteld word op het internet?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Flualhamdulillam zei:
Ethanol en phenibut zijn allebei CZS-depressiva, ze onderdrukken en vertragen het centrale zenuwstelsel. Allebei los is een (accidentele) fatale overdosis moeilijk te halen, lees ik.
Maar als je ze combineert potentiëren ze elkaar en kan je centrale zenuwstelsel te veel afgeremd worden, wat kan leiden tot ernstige ademdepressie, lage hartslag (bradycardia) en bloeddruk (hypotensie), misselijkheid met overgeven, bewusteloosheid en dood. Vrijwel hetzelfde gevaar als alcohol met benzodiazepines of meeste andere CZS-depressiva.
Als je misselijk wordt van de phenibut, brengt alcohol ook niet veel goeds kan ik me voorstellen! Overgeven is levensgevaarlijk op het moment dat je buiten bewustzijn bent of aan het slapen.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! hier kan ik ook wat mee
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Phenibut en cocaïne zijn een heerlijke combinatie. Lekker zoet frisje erbij en je hebt een toptijd!

Ik neem meestal iets tussen de 2 en 4 gram. Ik zou beginnen met 2 gram, want je kunt er inderdaad langdurig misselijk van worden als je overdoseert.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Flualhamdulillam zei:
Aah zo! Ja snap het, naast ademdepressie kan het natuurlijk ook dat de positieve effecten ook sterker worden hahaha. 2 biertje en 1,5mg etizolam vond ik niet echt chiller ofzo, hooguit wat suffer. Phenibut nooit gedaan dus daarover kan ik weinig subjectiefs zeggen!
Klik om te vergroten...

ja, kvind vaak gewoon lekker om bij drugs een biertje te drinken.. geen noodzaak.
van wat ik kan vinden op het internet is één biertje als test iig wel okay.. rustig aan, dan merk ik het wel.

WeAreThe99% zei:
Dankjewel voor de tip! Ik was sowieso van plan om het ook een keer te combineren met een lichte upper zoals 2-fa
Cocaine based te ik in het verleden. Ik ben daar helemaal van afgestapt
Klik om te vergroten...

ha, ja ik ook..

en lol.. ik houd van woorden en taal en zo..
maar als je me vraagt hoe de verleden tijd van basen te schrijven?..
basedde denk ik.. en dan met 'd' uitspreken en niet met 't'.. maar ik zie er alweer een rood stippellijntje onder 😅
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
Oehh even terug denken aan de basisschool… Vervoeging van Engelse leenwoorden… Skaten => Skatete? Basen => basete? 🤣
Klik om te vergroten...
:laughing::laughing: de Basischool is als een waas voorbij gegaan voor mij xD
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Chinese cultuur opsnuiven.
Klik om te vergroten...
Precies, we moeten harder werken aan meer kennis over en inclusie van andere culturen in de wereld 🥰🥰! En jong begonnen is oud gedaan 🙂
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Top😁, ga het gewoon eens een keer in de avond proberen en als het wat is probeer ik het een keer overdag.

Thx voor je advies👍
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#16
N1987 zei:
Hey ik heb een vraagje aan iemand
Ik ben momenteel best radeloos.
Ik ben een jaar geleden goed verslaafd geweest aan ghb. Toen gestopt en t gaat af en aan.
De laatste maand/ maanden heb ik veel phenibut gebruikt denk iets van totaal iets van 6/8 gram in een week verdeeld over 4 dagen ofzo.
Ik ben nu een ruime week gestopt met phenibut maar zit alweer bijna 2 weken 24/7 aan de ghb. Ik wil er weer zo graag vanaf, ik wil verder met mn leven.
Ik heb 2 weken vakantie vanaf maandag.
Als ik donderdag mn laatste g pak en bijv vrijdag ochtend beginnen met 2,5 gram pheni
Zaterdag ochtend 2 gr pheni
En zondag ochtend 1,5 gr pheni
En daarna helemaal niks meer.
Heb ik dan weer die pheni afkick?
Hoop dat raad weet.
Sorry voor mn vraag
Klik om te vergroten...

Ja ik neem het tegelijk met mijn laatste buisje omdat de opkomst zo lang is.
Maar dat kan je proberen, wat je plan is.
Die 2.5 moet voldoende zijn.
Je kan altijd later op de dag er nog 1 gram bij doen.
Maar ga geen g gebruiken als je die phenibut hebt genomen. Niks ook geen half buisje of blabla iets. Dat werkt echt niet samen.

Hou die 3 dagen aan zou ik zeggen en dan zou je geen afkick van die pheni moeten hebben.
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jumping Jack zei:
Ja ik neem het tegelijk met mijn laatste buisje omdat de opkomst zo lang is.
Maar dat kan je proberen, wat je plan is.
Die 2.5 moet voldoende zijn.
Je kan altijd later op de dag er nog 1 gram bij doen.
Maar ga geen g gebruiken als je die phenibut hebt genomen. Niks ook geen half buisje of blabla iets. Dat werkt echt niet samen.

Hou die 3 dagen aan zou ik zeggen en dan zou je geen afkick van die pheni moeten hebben.
Klik om te vergroten...
Oke ik heb precies net mn phenibut ingenomen met G, en heb er hierna nog denk 2 max 3 Gtjes daarna is het op, maar Phenibut werkt pas na 6uur meestal bij mij.
Ik heb net 2gram Phenibut op en neem voor het slapen gaan ook nog 1gram.
Morgen ochtend nog 2 gram en dan probeer ik zonder Phenibut.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die 2 of 3 daarna waren helemaal niet nodig.
Je voelt toch geen afkick 2 uur na het innemen.
Dus dat is onnodig..

Maar ja ik zal 3 dagen doen na 24/7 twee weken lang. Voor de zekerheid
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Inmiddels 3 dagen geen G en Phenibut op en t gaat best goed, alleen dat lege gevoel altijd.
Slik soms Lorazepam overdag en voor t slapen gaan 1 van 1mg met een halve jonko.
Dat bouw ik ook af nu.
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mag ik vragen, hoelang houd dat lege gevoel bij jullie altijd aan, en na hoelang slapen jullie weer een beetje normaal zonder g phenibut of pammetjes?
Ga volgende week helemaal zonder pammetjes doen en als het echt niet lukt evt een jonko, hoop dat ik een heel end kom:)
Thnx voor jullie reacties trouwens, doet me goed:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."