Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kan ik verwachtten van phenibut ( fenibut )

Wat kan ik verwachtten van phenibut ( fenibut )

60 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Flualhamdulillam @Gympie Hahaha ik ga stuk door jullie :tilttearlaugh::laughing:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
WeAreThe99% zei:
“Goeiemorgen leerlingen! Vandaag krijgen jullie van de conciërge na de tekenles een workshop heroïne basen! Het is wat moeilijker dan het snuiven wat we vorige week hebben geleerd, daarom krijgen krijgen jullie nóg een les om voor te bereiden op de toets”
Klik om te vergroten...
Flualhamdulillam zei:
Zou wat zijn zeg 🤣
Klik om te vergroten...
Chinese cultuur opsnuiven.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Chinese cultuur opsnuiven.
Klik om te vergroten...
Precies, we moeten harder werken aan meer kennis over en inclusie van andere culturen in de wereld 🥰🥰! En jong begonnen is oud gedaan 🙂
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
toevallig ook voor het eerst besteld gisteren!..

kheb online gevonden dat je er wel alcohol bij kan drinken.. maar niet teveel..

kan iemand vertellen wat de interactie effecten zijn?
Klik om te vergroten...

Ik neem meestal 2-2,5 gram Phenibut. De ene keer kickt het harder in dan de andere keer. Als ie hard inkickt, vind ik 1 a 2 drankjes erbij wel de max.
Je krijgt vooral extra 'dronken' gevoel in je hoofd, licht draaierig.

2 biertjes erbij kan dus wel, maar meestal daarna ook geen trek in meer.
Ik heb het idee dat ik altijd enorm veel dorst krijg van Phenibut, dus ook uitkijken om bier niet te snel te drinken om de dorst te lessen.

Een keer ook 5 glazen wijn bij gedronken (🙄 ik moest weer eens onderzoeken tot hoe ver ik kon gaan...)
Ging ook prima... Volgende dag wel iets katerig 😬 terwijl het op het moment zelf niet voelde alsof ik veel dronk.

Oh, coördinatie is ook wel een dingetje als je Pheni en alcohol combineert.
Kortom, iets meer dronken gevoel als de Pheni heftig uitvalt, verder weinig interactie in mijn geval!

De combinatie kan volgens verschillende sites die ik heb gelezen echt slecht uitpakken, maar is erg verschillend per persoon! Drink de alcohol pas na 4 uur na inname van de Pheni, dan is de piek in ieder geval ongeveer bereikt en kom je niet voor verrassingen te staan.

Enjoy!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Nachtzuster zei:
Ik neem meestal 2-2,5 gram Phenibut. De ene keer kickt het harder in dan de andere keer. Als ie hard inkickt, vind ik 1 a 2 drankjes erbij wel de max.
Je krijgt vooral extra 'dronken' gevoel in je hoofd, licht draaierig.

2 biertjes erbij kan dus wel, maar meestal daarna ook geen trek in meer.
Ik heb het idee dat ik altijd enorm veel dorst krijg van Phenibut, dus ook uitkijken om bier niet te snel te drinken om de dorst te lessen.

Een keer ook 5 glazen wijn bij gedronken (🙄 ik moest weer eens onderzoeken tot hoe ver ik kon gaan...)
Ging ook prima... Volgende dag wel iets katerig 😬 terwijl het op het moment zelf niet voelde alsof ik veel dronk.

Oh, coördinatie is ook wel een dingetje als je Pheni en alcohol combineert.
Kortom, iets meer dronken gevoel als de Pheni heftig uitvalt, verder weinig interactie in mijn geval!

De combinatie kan volgens verschillende sites die ik heb gelezen echt slecht uitpakken, maar is erg verschillend per persoon! Drink de alcohol pas na 4 uur na inname van de Pheni, dan is de piek in ieder geval ongeveer bereikt en kom je niet voor verrassingen te staan.

Enjoy!
Klik om te vergroten...

dank je voor de info..

en thx! 🙂
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hi,

Heb net ook Phenibut besteld. Heb me een beetje ingelezen in een paar topics. Vroeg me af of iemand weet of het iets doet met spanning/angst/zenuwen? En of je er ook een beetje op kunt functioneren, bijv op je werk. Niet dat ik nu een kneiter van een angststoornis heb, maar ik kan me af en toe wel lekker gek maken in mn hoofd bij werkdruk/stress🙃. De scherpe randjes er van af halen zou fijn zijn, dus ben benieuwd of Fhenibut dit doet..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dude81 zei:
Hi,

Heb net ook Phenibut besteld. Heb me een beetje ingelezen in een paar topics. Vroeg me af of iemand weet of het iets doet met spanning/angst/zenuwen? En of je er ook een beetje op kunt functioneren, bijv op je werk. Niet dat ik nu een kneiter van een angststoornis heb, maar ik kan me af en toe wel lekker gek maken in mn hoofd bij werkdruk/stress🙃. De scherpe randjes er van af halen zou fijn zijn, dus ben benieuwd of Fhenibut dit doet..
Klik om te vergroten...
Ja, helpt heel fijn! En mega goed op te functioneren kwa werk als je een goede/normale dosering neemt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dude81 zei:
Thx! En wat is volgens jou dan een goede dosering? 1, 1,5 of 2 gr ben wel iets gewend maar zeker niet dagelijks
Klik om te vergroten...
1.5 is een goede start dosis. 😊
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Top😁, ga het gewoon eens een keer in de avond proberen en als het wat is probeer ik het een keer overdag.

Thx voor je advies👍
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ja, helpt heel fijn! En mega goed op te functioneren kwa werk als je een goede/normale dosering neemt.
Klik om te vergroten...
Thx! En wat is volgens jou dan een goede dosering? 1, 1,5 of 2 gr ben wel iets gewend maar zeker niet dagelijks
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dude81 zei:
Top😁, ga het gewoon eens een keer in de avond proberen en als het wat is probeer ik het een keer overdag.

Thx voor je advies👍
Klik om te vergroten...
Ik zou het dan net voor het avondeten nemen. Op een volle maag kan het wel 2 á 3 uur duren, voordat het effect het maximum heeft bereikt. Meestal word je pas weer een paar uur daarna echt lekker moe.
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Ik zou het dan net voor het avondeten nemen. Op een volle maag kan het wel 2 á 3 uur duren, voordat het effect het maximum heeft bereikt. Meestal word je pas weer een paar uur daarna echt lekker moe.
Klik om te vergroten...
Goeie tip👍
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik laat nog wel weten wat mijn ervaring is😁
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, de phenibut is binnen en rond 18.00 1,5 gr ingenomen. Het zal me benieuwen🙃
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eerlijk gezegd valt het me toch een beetje tegen, voel eigenlijk vrij weinig. Voel me prima, daar niet van, maar of dit nu van de phenibut komt. Denk dat ik maar een kratom drankje pak..
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
kvond het ook subtiel.. maar toch duidelijk aanwezig..
kheb er ook na een paar uur 3 gram kratom bij genomen.
in tien uur 3 gram phenibut opgebouwd..en dus 3 gram kratom.
na tien uur nog 1 gram pheni genomen en 2 gram kratom..
die laatste dosis had niet nodig geweest..had niet zo veel meerwaarde..
voelde me toch al lekker
4 gr pheni is ook gelijk de meest 'heavy' dosis die je volgens info sites kan nemen.

ik voelde het de volgende middag duidelijk uitwerken en werd even kriegelig.
toen heb ik een flinke pasta maaltijd gegeten.. daarna voelde ik me beter.

nadeel is dat ik wel tot in de middag geslapen had..
en de daaropvolgende nacht..ochtend pas tegen achten de slaap kon vatten..
kheb dus afgelopen vrijdag die pheni genomen maar m'n ritme is nog steeds niet terug.. woops.
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
kvond het ook subtiel.. maar toch duidelijk aanwezig..
kheb er ook na een paar uur 3 gram kratom bij genomen.
in tien uur 3 gram phenibut opgebouwd..en dus 3 gram kratom.
na tien uur nog 1 gram pheni genomen en 2 gram kratom..
die laatste dosis had niet nodig geweest..had niet zo veel meerwaarde..
voelde me toch al lekker
4 gr pheni is ook gelijk de meest 'heavy' dosis die je volgens info sites kan nemen.

ik voelde het de volgende middag duidelijk uitwerken en werd even kriegelig.
toen heb ik een flinke pasta maaltijd gegeten.. daarna voelde ik me beter.

nadeel is dat ik wel tot in de middag geslapen had..
en de daaropvolgende nacht..ochtend pas tegen achten de slaap kon vatten..
kheb dus afgelopen vrijdag die pheni genomen maar m'n ritme is nog steeds niet terug.. woops.
Klik om te vergroten...
Ja, ik vond het ook echt subtiel. Voel de 5 mg kratom (white Borneo) van net al wel opkomen. Gaat wel iets sneller dan normaal. Wat ik niet vervelend vind overigens😁

Vrijdag misschien nog eens phenibut proberen, maar dan 2 g op een iets nuchtere maag
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Gympie zei:
kvond het ook subtiel.. maar toch duidelijk aanwezig..
kheb er ook na een paar uur 3 gram kratom bij genomen.
in tien uur 3 gram phenibut opgebouwd..en dus 3 gram kratom.
na tien uur nog 1 gram pheni genomen en 2 gram kratom..
die laatste dosis had niet nodig geweest..had niet zo veel meerwaarde..
voelde me toch al lekker
4 gr pheni is ook gelijk de meest 'heavy' dosis die je volgens info sites kan nemen.

ik voelde het de volgende middag duidelijk uitwerken en werd even kriegelig.
toen heb ik een flinke pasta maaltijd gegeten.. daarna voelde ik me beter.

nadeel is dat ik wel tot in de middag geslapen had..
en de daaropvolgende nacht..ochtend pas tegen achten de slaap kon vatten..
kheb dus afgelopen vrijdag die pheni genomen maar m'n ritme is nog steeds niet terug.. woops.
Klik om te vergroten...
Hopelijk heb jij je ritme snel weer terug trouwens👊
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey ik heb een vraagje aan iemand
Ik ben momenteel best radeloos.
Ik ben een jaar geleden goed verslaafd geweest aan ghb. Toen gestopt en t gaat af en aan.
De laatste maand/ maanden heb ik veel phenibut gebruikt denk iets van totaal iets van 6/8 gram in een week verdeeld over 4 dagen ofzo.
Ik ben nu een ruime week gestopt met phenibut maar zit alweer bijna 2 weken 24/7 aan de ghb. Ik wil er weer zo graag vanaf, ik wil verder met mn leven.
Ik heb 2 weken vakantie vanaf maandag.
Als ik donderdag mn laatste g pak en bijv vrijdag ochtend beginnen met 2,5 gram pheni
Zaterdag ochtend 2 gr pheni
En zondag ochtend 1,5 gr pheni
En daarna helemaal niks meer.
Heb ik dan weer die pheni afkick?
Hoop dat raad weet.
Sorry voor mn vraag

Groetjes
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
ja, kvind vaak gewoon lekker om bij drugs een biertje te drinken.. geen noodzaak.
van wat ik kan vinden op het internet is één biertje als test iig wel okay.. rustig aan, dan merk ik het wel.
Klik om te vergroten...

Ik drink ook wel eens met phenibut.
Wijn is iets te sterk dan na 2 glaasjes voel je dat het niet de juiste combo is.
Wat ik wel lekker vind is bier erbij maar dat gaat heel langzaam 3 halve liters in zo een 8 uur.
Als je het doet doe het heel rustig.

Het is natuurlijk ook een downer dus altijd even goed calculeren wat je wel en niet kan doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."