#1
“Goeiemorgen leerlingen! Vandaag krijgen jullie van de conciërge na de tekenles een workshop heroïne basen! Het is wat moeilijker dan het snuiven wat we vorige week hebben geleerd, daarom krijgen krijgen jullie nóg een les om voor te bereiden op de toets”
Chinese cultuur opsnuiven.Zou wat zijn zeg 🤣
Precies, we moeten harder werken aan meer kennis over en inclusie van andere culturen in de wereld 🥰🥰! En jong begonnen is oud gedaan 🙂Chinese cultuur opsnuiven.
toevallig ook voor het eerst besteld gisteren!..
kheb online gevonden dat je er wel alcohol bij kan drinken.. maar niet teveel..
kan iemand vertellen wat de interactie effecten zijn?
Ik neem meestal 2-2,5 gram Phenibut. De ene keer kickt het harder in dan de andere keer. Als ie hard inkickt, vind ik 1 a 2 drankjes erbij wel de max.
Je krijgt vooral extra 'dronken' gevoel in je hoofd, licht draaierig.
2 biertjes erbij kan dus wel, maar meestal daarna ook geen trek in meer.
Ik heb het idee dat ik altijd enorm veel dorst krijg van Phenibut, dus ook uitkijken om bier niet te snel te drinken om de dorst te lessen.
Een keer ook 5 glazen wijn bij gedronken (🙄 ik moest weer eens onderzoeken tot hoe ver ik kon gaan...)
Ging ook prima... Volgende dag wel iets katerig 😬 terwijl het op het moment zelf niet voelde alsof ik veel dronk.
Oh, coördinatie is ook wel een dingetje als je Pheni en alcohol combineert.
Kortom, iets meer dronken gevoel als de Pheni heftig uitvalt, verder weinig interactie in mijn geval!
De combinatie kan volgens verschillende sites die ik heb gelezen echt slecht uitpakken, maar is erg verschillend per persoon! Drink de alcohol pas na 4 uur na inname van de Pheni, dan is de piek in ieder geval ongeveer bereikt en kom je niet voor verrassingen te staan.
Enjoy!
Ja, helpt heel fijn! En mega goed op te functioneren kwa werk als je een goede/normale dosering neemt.Hi,
Heb net ook Phenibut besteld. Heb me een beetje ingelezen in een paar topics. Vroeg me af of iemand weet of het iets doet met spanning/angst/zenuwen? En of je er ook een beetje op kunt functioneren, bijv op je werk. Niet dat ik nu een kneiter van een angststoornis heb, maar ik kan me af en toe wel lekker gek maken in mn hoofd bij werkdruk/stress🙃. De scherpe randjes er van af halen zou fijn zijn, dus ben benieuwd of Fhenibut dit doet..
1.5 is een goede start dosis. 😊Thx! En wat is volgens jou dan een goede dosering? 1, 1,5 of 2 gr ben wel iets gewend maar zeker niet dagelijks
Thx! En wat is volgens jou dan een goede dosering? 1, 1,5 of 2 gr ben wel iets gewend maar zeker niet dagelijksJa, helpt heel fijn! En mega goed op te functioneren kwa werk als je een goede/normale dosering neemt.
Ik zou het dan net voor het avondeten nemen. Op een volle maag kan het wel 2 á 3 uur duren, voordat het effect het maximum heeft bereikt. Meestal word je pas weer een paar uur daarna echt lekker moe.Top😁, ga het gewoon eens een keer in de avond proberen en als het wat is probeer ik het een keer overdag.
Thx voor je advies👍
Goeie tip👍Ik zou het dan net voor het avondeten nemen. Op een volle maag kan het wel 2 á 3 uur duren, voordat het effect het maximum heeft bereikt. Meestal word je pas weer een paar uur daarna echt lekker moe.
Ja, ik vond het ook echt subtiel. Voel de 5 mg kratom (white Borneo) van net al wel opkomen. Gaat wel iets sneller dan normaal. Wat ik niet vervelend vind overigens😁kvond het ook subtiel.. maar toch duidelijk aanwezig..
kheb er ook na een paar uur 3 gram kratom bij genomen.
in tien uur 3 gram phenibut opgebouwd..en dus 3 gram kratom.
na tien uur nog 1 gram pheni genomen en 2 gram kratom..
die laatste dosis had niet nodig geweest..had niet zo veel meerwaarde..
voelde me toch al lekker
4 gr pheni is ook gelijk de meest 'heavy' dosis die je volgens info sites kan nemen.
ik voelde het de volgende middag duidelijk uitwerken en werd even kriegelig.
toen heb ik een flinke pasta maaltijd gegeten.. daarna voelde ik me beter.
nadeel is dat ik wel tot in de middag geslapen had..
en de daaropvolgende nacht..ochtend pas tegen achten de slaap kon vatten..
kheb dus afgelopen vrijdag die pheni genomen maar m'n ritme is nog steeds niet terug.. woops.
Hopelijk heb jij je ritme snel weer terug trouwens👊kvond het ook subtiel.. maar toch duidelijk aanwezig..
kheb er ook na een paar uur 3 gram kratom bij genomen.
in tien uur 3 gram phenibut opgebouwd..en dus 3 gram kratom.
na tien uur nog 1 gram pheni genomen en 2 gram kratom..
die laatste dosis had niet nodig geweest..had niet zo veel meerwaarde..
voelde me toch al lekker
4 gr pheni is ook gelijk de meest 'heavy' dosis die je volgens info sites kan nemen.
ik voelde het de volgende middag duidelijk uitwerken en werd even kriegelig.
toen heb ik een flinke pasta maaltijd gegeten.. daarna voelde ik me beter.
nadeel is dat ik wel tot in de middag geslapen had..
en de daaropvolgende nacht..ochtend pas tegen achten de slaap kon vatten..
kheb dus afgelopen vrijdag die pheni genomen maar m'n ritme is nog steeds niet terug.. woops.
ja, kvind vaak gewoon lekker om bij drugs een biertje te drinken.. geen noodzaak.
van wat ik kan vinden op het internet is één biertje als test iig wel okay.. rustig aan, dan merk ik het wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."