#1
Hallo ketamine experts.
ik ben op zoek naar een manier om esketamine onder de tong te gebruiken om te proberen of dit mij helpt bij mijn depressie.
de Neusspray is nog steeds niet te verkrijgen in Nederland en mijn dokter zegt dat er in en uit België druppels zijn die veel Mensen thuis gebruiken voor onder de tong Alleen gaf hij niet precies aan wat en waar omdat hij het niet kan voorschrijven of toedienen en het dus een eigen initiatief is.
mijn vragen zijn; zijn die druppels dan de injectievloeistof en moet ik daar naar op zoek Of is er een speciaal middel voor onder de tong,
kan ik het zelf maken met poeder dat ik bestel of kan ik ook poeder onder de tong leggen of is het dan niet opneembaar?
Ik las bij de ingrediënten van sommige ampullen natriumchoride maar ook hydrochloride. Is het dan een verbinding met de ketamine waardoor het opgenomen kan worden onder de tong?
ik kwam hierop via een artikel op internet over een huisarts die zijn leven redde door de druppels zelf te gaan gebruiken maar er staat nergens welke druppels en hoeveel.
de neusspray weet ik, is een dosis van 24mg maar de bioavailability oraal en sublingual zijn anders dan wanneer gesnoven.
poeder snuiven vind ik een beetje eng maar vooral ook omdat de bron dan onbekend is en er mogelijk nog vanalles bij zit en misschien niet de goeie soort S-ketamine.
hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen
ik ben op zoek naar een manier om esketamine onder de tong te gebruiken om te proberen of dit mij helpt bij mijn depressie.
de Neusspray is nog steeds niet te verkrijgen in Nederland en mijn dokter zegt dat er in en uit België druppels zijn die veel Mensen thuis gebruiken voor onder de tong Alleen gaf hij niet precies aan wat en waar omdat hij het niet kan voorschrijven of toedienen en het dus een eigen initiatief is.
mijn vragen zijn; zijn die druppels dan de injectievloeistof en moet ik daar naar op zoek Of is er een speciaal middel voor onder de tong,
kan ik het zelf maken met poeder dat ik bestel of kan ik ook poeder onder de tong leggen of is het dan niet opneembaar?
Ik las bij de ingrediënten van sommige ampullen natriumchoride maar ook hydrochloride. Is het dan een verbinding met de ketamine waardoor het opgenomen kan worden onder de tong?
ik kwam hierop via een artikel op internet over een huisarts die zijn leven redde door de druppels zelf te gaan gebruiken maar er staat nergens welke druppels en hoeveel.
de neusspray weet ik, is een dosis van 24mg maar de bioavailability oraal en sublingual zijn anders dan wanneer gesnoven.
poeder snuiven vind ik een beetje eng maar vooral ook omdat de bron dan onbekend is en er mogelijk nog vanalles bij zit en misschien niet de goeie soort S-ketamine.
hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen