Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De doosjes ketamine in ampulverpakking gebruik ik al een aantal jaar en werken in mijn geval erg goed tegen depressie en angst ik kan ook meer stress hebben, het is natuurlijk geen wondermiddel dat niet. Maar het werkt het beste van wat ik ooit heb geprobeerd heb het via een apotheek gekregen als iemand geinteresseerd is stuur mij een persoonlijk bericht, wellicht kan er wat worden geregeld!"
"Rotjoch zei: Ik weet niet ehhhh, volgens mij is dit net over het randje heen. Ik laat het de mods even beslissen Klik om te vergroten... ik weet niet ehhhh, volgensmij probeer ik gwn iemand te helpen als die het nodig heeft is niet voor de lol of iets, maar prima. Mensen in corona tijden lijden aan zware depressies....."
"en het is niet perse alleen in coronatijden, mensen met fors therapie resistente depressie hebben er ook baat bij."