Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan je de regulaire vloeibare ketamine gebruiken welke ze gebruiken in de kliniek voor anesthesie? (50mg/ml) Ik lees dat ze testen met 0.5mg/kg maar dat is nogal veel denk ik. De bedoeling is niet om high te worden maar om te genezen of toch de depressieve gedachten te onderdrukken. Hoeveel drupjes van 50mg/ml raden jullie aan? We verwachten wel een lichte roes/dronken gevoel bij de zoon maar dat is niet zo erg."
"Hallo, Wij (ik en mijn vrouw) zijn ook op zoek naar meer informatie over ketamine en depressie, dit daar onze zoon geen reactie geeft op verschillende antidepressivias."
"Ook hebben we al gelezen over de research chemicals ... zou 2F-Ketamine pellets interessant kunnen zijn ?"
"@Purplext Hey, bedankt voor je reactie. Helaas hebben wij alles wat mogelijk is in Belgie geprobeerd, wat nog op de lijst staat is EC en Spravato ( is hier nog in testfase ) en doen ze moeilijk alhoewel we wel heel veel succesverhalen lezen. De depressie is geen depressie van een maandje of 3, hij loopt er al meer dan 6 jaar mee en de laatste gedachten zijn niet zo rooskleurig! Psychiater(s), psycholoog(en), opname, ettelijke verschillende anti-depressivia's geprobeerd waardoor ze nu overgeschakeld zijn naar rTMS zonder succes. Als je therapieën hebt die eventueel zouden kunnen helpen is dat steeds welkom. Ook 'betaalbare' therapiën over de grens zijn welkom."
"@Purplext Klopt inderdaad ... EC = electroshock therapie maar heb daar nogal horrorverhalen van gehoord. En de Spravato is de esketamine oplossing welke ze al gebruiken en de US en en in NL ... maar Belgie .... oeioeioei .... hier krijg je met moeite een Dafalagan met Codeïne . Natuurgeneeskunde, Oosterse geneeswijzen en lichaamsgerichte therapie allemaal gedaan zonder soelaas. Hij blijft in een nachtmerrie zitten van duistere gedachten en 'geen goesting om goesting te krijgen om iets te doen' , snap je ? Hij analyseert ook alles supersnel als 'saai' en heeft ook een vorm van autisme die u na de laatste opname naar voor is gekomen. @Dopemonster LSD (of de RC ervan) hebben we al eens geprobeerd en daar was het gemoed plots met een percentage van 1000 omhoog gegaan, helaas voor korte duur omdat ik ook niet wil dat hij continue gaat zitten trippen. Maar na de LSD waren er lachbuien die we al heel lang niet meer gehoord hadden , maar eenmaal uitgewerkt valt hij terug in een donker gat. Mushrooms heeft een minder positief effect op zijn gemoed. Ik wil nu wel niet @Quaerere zijn topic hier overnemen maar de vraag is nog hetzelfde. Hoeveel 50ml/mg Ketamine druppels zou hetzelfde effect hebben als Spravato. Groet"