@Purplext
Klopt inderdaad ... EC = electroshock therapie maar heb daar nogal horrorverhalen van gehoord.
En de Spravato is de esketamine oplossing welke ze al gebruiken en de US en en in NL ... maar Belgie .... oeioeioei .... hier krijg je met moeite een Dafalagan met Codeïne
![:(]()
.
Natuurgeneeskunde, Oosterse geneeswijzen en lichaamsgerichte therapie allemaal gedaan zonder soelaas.
Hij blijft in een nachtmerrie zitten van duistere gedachten en 'geen goesting om goesting te krijgen om iets te doen' , snap je ?
Hij analyseert ook alles supersnel als 'saai' en heeft ook een vorm van autisme die u na de laatste opname naar voor is gekomen.
@Dopemonster
LSD (of de RC ervan) hebben we al eens geprobeerd en daar was het gemoed plots met een percentage van 1000 omhoog gegaan, helaas voor korte duur omdat ik ook niet wil dat hij continue gaat zitten trippen.
Maar na de LSD waren er lachbuien die we al heel lang niet meer gehoord hadden
![:)]()
, maar eenmaal uitgewerkt valt hij terug in een donker gat.
Mushrooms heeft een minder positief effect op zijn gemoed.
Ik wil nu wel niet
@Quaerere zijn topic hier overnemen maar de vraag is nog hetzelfde.
Hoeveel 50ml/mg Ketamine druppels zou hetzelfde effect hebben als Spravato.
Groet