#1
Mwah, dat is echt niet mijn ervaring. Als ik 25mg oraal nam ging ik echt wel heel lekker voor een uurtje of 5-6. Voor mij was het ook wel degelijk recreatief omdat al mijn sociale angst als sneeuw voor de zon verdween. De schaarste is een goed punt, maar als TS het bij één keer houdt is het niet zo dat hij hele volksstammen hun Dex onthoudt.Je hebt (heul) erg veel dexamfetamine nodig om er een goede recreatieve dosis van te maken, en daarvoor is het veel te duur. Oja - en je maakt het ook niet minder duur voor de mensen met o.a. gedragsstoornissen die het middel als medicijn nodig hebben. Er is al veel schaarste van medicatie en je kan altijd aan pep komen dus ik zou het gewoon lekker niet doen.
@scoobybono Dexamfetamine is een mooie eerste ervaring met amfetamine denk ik. Van de apotheek dus zuiver. Voor een nachtje op de dansvloer zou ik om te beginnen 10-15mg nemen met 1 redose na 4 uur van dezelfde hoeveelheid. Als je dat afgemeten van je maat mee kunt krijgen kom je misschien minder snel in de verleiding om te gaan bingen ermee.